Hallo allemaal,
Ik heb verschillende filmpjes bekeken met make up tips en tutorials, maar ben er nog niet uit wat de beste manier is om wenkbrauwen te camoufleren. Ik heb gelezen dat het met een wax wordt gedaan, maar dit schijnt moeilijk te verwijderen te zijn ( en als het kan wil ik toch mijn eigen wenkbrauwen behouden ) en ik heb ook al iemand bezig gezien met een pritt stift....
Omdat ik nog geen ervaring heb wil ik graag van jullie weten wat jullie hiervoor gebruiken en verschillende meningen en tips en evt. foto's kunnen bekijken voor ik iets ga doen wat misschien niet zo slim is....moeilijk uit te leggen aan familie en vrienden als je opeens geen wenkbrauwen meer hebt lijkt me hihi
Groeten Nathalie-B.
Wenkbrauwen...tips gevraagd
Moderator: Moderators
-
- is nieuw hier
- Vivian_van_Reijmersdal
- ff weer wat posten
- Contacteer:
Re: Wenkbrauwen...tips gevraagd
Ook ik heb wat afgesurfd op het net om de juiste methode te vinden. Heb het jaren met wax gedaan. Het nadeel is dat je het toch ziet, al hoe dun je het ook probeerd aan te brengen. Ben op een gegeven moment begonnen met epileren. Heel langzaam steeds een stukje van de onderkant verwijderd. Niemand in mijn omgeving heeft er ooit iets over gezegd. Zelfs nu ik mooie vrouwelijke wenkbrauwen heb valt het gewoon niet op. Bijhouden is wel een must.
-
- is nieuw hier
Hoi Vivian,
Bedankt voor je reactie. Ik zie je foto helaas maar heel klein, maar je ziet er echt heel goed uit....ik wil ook de kant uit van de natuurlijke look en niet van dragqueen.
Het lijkt me te gek om met lekker weer naar buiten te gaan en dat niemand doorheeft dat er een man voorbijgaat in plaats van een mooie meid....
Groeten Nathalie-B.
Bedankt voor je reactie. Ik zie je foto helaas maar heel klein, maar je ziet er echt heel goed uit....ik wil ook de kant uit van de natuurlijke look en niet van dragqueen.
Het lijkt me te gek om met lekker weer naar buiten te gaan en dat niemand doorheeft dat er een man voorbijgaat in plaats van een mooie meid....
Groeten Nathalie-B.
- Irene
- ForumDiva 3000
- Contacteer:
Ik epileer ook vanaf de onderkant, als je dat niet al te rigoureus in een keer doet is er geen haan die er naar kraait
Kleine stapjes
- Aris
- dagelijks aanwezig
- Contacteer:
ik l;aat het gemiddeld eens in de 2 maanden doen bij een schoonheids salon hier in Oss, ik laat ze dan harsen en wordt altijd netjes gedaan, ziet er goed uit, heb het nog niet helemaal zo al;s ik wil, mag nog wel ietsje smaller en vrouwelijker, zelfs mijn vriendin heeft het deze keer niet gezien dat ik ze heb laten bijwerken ,dus kan meer af
( heb van nature
lelijke dikke )
( heb van nature
lelijke dikke )
Sinds ruim een jaar epileer ik mijn wenkbrouwen. Precies zoals hierboven al is geschreven: niet te veel in 1 keer en netjes vanaf de onderkant. Daarnaast pluk ik er de stugge haartjes uit en knip ik lange haartjes bij. Dat gaat prima zo. Een keer keek mijn vrouw kritisch naar mijn wenkbrouwen en vroeg of ik er iets aan deed. Ik heb haar gezegd dat ik geen borstels boven mijn ogen wil en ze daarom wat bijknip. Daarmee was de kous af!
Vivian gaf wel het nadeel aan: regelmatig bijhouden is nodig, alhoewel ik merk dat na verloop van tijd minder haartjes terugkomen. Gelukkig..
Vivian gaf wel het nadeel aan: regelmatig bijhouden is nodig, alhoewel ik merk dat na verloop van tijd minder haartjes terugkomen. Gelukkig..
Wees niet bang om maar langzaam vooruit te komen; wees alleen bang om stil te blijven staan.
Je hebt ook van die scheermesjes speciaal om je wenkbrouwen bij te werken.
Mooi voor "effe snel" maar je moet het wel vaak doen wil je het acceptabel houden.Bijna dagelijks.
Eigenlijk net als met je baard scheren.
Mij bevalt ook idd epileren het beste.
En met de ervaring :Het haar wordt na een aantal keren dunner en laat gemakkelijker los.
Mooi voor "effe snel" maar je moet het wel vaak doen wil je het acceptabel houden.Bijna dagelijks.
Eigenlijk net als met je baard scheren.
Mij bevalt ook idd epileren het beste.
En met de ervaring :Het haar wordt na een aantal keren dunner en laat gemakkelijker los.