elke Travestiet wil alleen altijd maar sex sex

Wat trek jij aan, hoe laat jij jezelf zien en waar haal je je kleding

Moderator: Moderators

Plaats reactie
nagellak1
daar ben ik weer
Berichten: 20
Lid geworden op: zo mei 15, 2011 3:31
Contacteer:

elke Travestiet wil alleen altijd maar sex sex

Bericht door nagellak1 »

elke Travestiet wil alleen altijd maar sex sex en nog eens sex BHA! ik wil gewoon eens gehulpen worden zonder sex! gewoon eens een meisje gemaakt worden msn nagellak1@live.nl
teennagels lakken is leuk! :D
AM_ber_79
Forumdiva
Berichten: 1746
Lid geworden op: wo nov 05, 2008 12:12

Bericht door AM_ber_79 »

Travisage?
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.

Vrouwen zijn er om bemind en niet om begrepen te worden!
nagellak1
daar ben ik weer
Berichten: 20
Lid geworden op: zo mei 15, 2011 3:31
Contacteer:

Bericht door nagellak1 »

AM_ber_79 schreef:Travisage?
ja :D
teennagels lakken is leuk! :D
Charlotte C
ff weer wat posten
Berichten: 31
Lid geworden op: ma mar 04, 2013 7:53
Locatie: Omg. Oosterhout (Nbr.)

Re: elke Travestiet wil alleen altijd maar sex sex

Bericht door Charlotte C »

Ik las de titel van deze topic, bij openen bleek het al wat ouder te zijn, en het had meteen mijn aandacht. Helaas maak ik ook al te vaak mee dat de hoofdmotivatie van mensen om zich te kleden seks is. Mijns inziens leidt dit ook eigenlijk alleen maar tot een maatschappelijk vooroordeel, waar genoemde mensen dan ook een bijdrage leveren. Voor mij persoonlijk heeft het nou eens geen seksuele drijfveer, ondertoon of bijbedoeling. Voor mij is het belangrijk mezelf 100% vrouw te voelen, me zo te kleden en dat op een acceptabele en presentabele manier te doen.

Natuurlijk wil ik niemand tegen de haren instrijken door te beweren dat iets verkeerd is, want wie ben ik om te bepalen wat in deze verkeerd is, het gevoel van ieder mens is tenslotte anders. Maar gedrag van de op niets dan seks beluste mensen bemoeilijkt wel mogelijk de start van velen die het in de eerste plaats al zo moeilijk hebben om hun vrouwelijke gevoelens a) een plaatsje te geven, b) tot uiting te durven brengen en c) daarvoor hulp zouden willen.

Hoewel ik er zelf geen persoonlijke ervaring mee heb, heb ik hier op het forum en daarbuiten vaker goede dingen gehoord over travisage, dus ook ik wil me bij de groep aansluiten die deze mogelijkheid adviseert. Maar ik begrijp ook dat dat voor sommige beginnende meiden een hele stap is en dat ze liever door 'een van ons' worden geholpen zonder enigerlei bijbedoeling.

Ik hoop dat ik zo iets zinvols heb kunnen bijdragen aan dit topic

Groetjes,

Charlotte
Plaats reactie