beste,
heeft iemand ervaring met plateau hakken in het openbaar?
tips of tricks altijd welkom.
mvg isa
plateau hakken
Moderator: Moderators
Re: plateau hakken
tja plateau hakken zijn in verschillende maten.
ik heb verschillende plateaus van 2 cm tot 8cm en de naaldhak zelf van 16 tot 25cm
maar ik loop het liefste in die hoogste.
ik heb verschillende plateaus van 2 cm tot 8cm en de naaldhak zelf van 16 tot 25cm
maar ik loop het liefste in die hoogste.
- Irene
- ForumDiva 3000
- Contacteer:
Heel hoge hakken zijn in het dagelijks leven niet erg praktisch, los van het feit of je er pijn van in je voeten krijgt bij langer lopen, loop je ook het risico op valpartijen bij ongelijke stenen of tegels.
En vergeet ook niet als je al redelijk lang bent van jezelf, je met dergelijke hakken snel overal bovenuit steekt. Met 25 cm hakken (?) wordt je van 1,75 dus zowat 2m.
En vergeet ook niet als je al redelijk lang bent van jezelf, je met dergelijke hakken snel overal bovenuit steekt. Met 25 cm hakken (?) wordt je van 1,75 dus zowat 2m.
Kleine stapjes
hey
met hoge hakken heb ik geen problemen mee, kan er zo mee door de kiezel of gras lopen of tegels. (uitgezonderd kasseien)
Het enige probleem is de totale lengte ja maar ja, ik vind het eenmaal mooi.
als een vrouw nu ook 1,75 is mag ze dan geen hakken aandoen van 15cm zou ik jammer vinden als ik die vrouw was?
met hoge hakken heb ik geen problemen mee, kan er zo mee door de kiezel of gras lopen of tegels. (uitgezonderd kasseien)
Het enige probleem is de totale lengte ja maar ja, ik vind het eenmaal mooi.
als een vrouw nu ook 1,75 is mag ze dan geen hakken aandoen van 15cm zou ik jammer vinden als ik die vrouw was?
- Irene
- ForumDiva 3000
- Contacteer:
Ik draag tegenwoordig ook weer gewoon hakken hoor, al ben ik vrij lang, maar ik pest een cisgendervriendin van me ook weleens dat ze langer is en grotere voeten heeft dan ik
Kleine stapjes