[GZ] Progynon Depot/Estradiol pleisters
Moderator: Moderators
[GZ] Progynon Depot/Estradiol pleisters
Beste mensen,
Ik weet niet precies of het hier mag, maar ik ben eigenlijk opzoek naar Progynon Depot injecties of Estradiol pleisters. Eigenlijk ben ik meer opzoek naar Progynon Depot injecties. Uiteraard is het gebruik en de aanvoer hiervan helemaal voor mijn eigen risico.
Bij voorbaat dank, MakeMyDay
Ik weet niet precies of het hier mag, maar ik ben eigenlijk opzoek naar Progynon Depot injecties of Estradiol pleisters. Eigenlijk ben ik meer opzoek naar Progynon Depot injecties. Uiteraard is het gebruik en de aanvoer hiervan helemaal voor mijn eigen risico.
Re: [GZ] Progynon Depot/Estradiol pleisters
Je vraag is wettelijk gezien niet strafbaar .
Iedereen mag medicatie via internet bestellen.
Met wat ik aan info heb is de US nog het betrouwbaarste ( drugs and medical suplies )
Vermijd de Aziatische markt. Veel rotzooi ).
Zoek wel even uit of de medicatie die je besteld in Nederland erkend / toegelaten is anders kan de douane beslag leggen.
En jij een veroordeling voor de inport van niet erkende geneesmiddelen.
Maar mijn advies : Denk goed na hoe je verder wilt .
Ik snap dat het officiele circuit (VU Amstelveen -AMC Groningen) lang duurt en dat dat een rem kan zijn om daar mee verder te gaan.
Maar nu ben je wel link bezig meid ! Je zit in de schemerzone .
Als je e.e.a op je eigen houtje doet is het daarna wel ,en vooral als er iets misgaat, voor de officiele instanties "eigen schuld ,dikke bult "
Voor jou om uit te maken of dat op je ballen of je tieten slaat.
Maar a.u.b. Pas op ! Ik heb er in het vrijwilligerswerk wat ik doe al een paar in hun M/V of V/M proces naar de "kloten" zien gaan .
En niemand die zich er wat van aantrok.
Ik wil je echt niet ontmoedigen en beweren dat ik "de wijsheid" bezit maar denk goed na over je volgende stappen.
Liefs en succes ,
Cristal
Iedereen mag medicatie via internet bestellen.
Met wat ik aan info heb is de US nog het betrouwbaarste ( drugs and medical suplies )
Vermijd de Aziatische markt. Veel rotzooi ).
Zoek wel even uit of de medicatie die je besteld in Nederland erkend / toegelaten is anders kan de douane beslag leggen.
En jij een veroordeling voor de inport van niet erkende geneesmiddelen.
Maar mijn advies : Denk goed na hoe je verder wilt .
Ik snap dat het officiele circuit (VU Amstelveen -AMC Groningen) lang duurt en dat dat een rem kan zijn om daar mee verder te gaan.
Maar nu ben je wel link bezig meid ! Je zit in de schemerzone .
Als je e.e.a op je eigen houtje doet is het daarna wel ,en vooral als er iets misgaat, voor de officiele instanties "eigen schuld ,dikke bult "
Voor jou om uit te maken of dat op je ballen of je tieten slaat.
Maar a.u.b. Pas op ! Ik heb er in het vrijwilligerswerk wat ik doe al een paar in hun M/V of V/M proces naar de "kloten" zien gaan .
En niemand die zich er wat van aantrok.
Ik wil je echt niet ontmoedigen en beweren dat ik "de wijsheid" bezit maar denk goed na over je volgende stappen.
Liefs en succes ,
Cristal
Ik heb geen idee of ik hier een link mag plaatsen naar een leverancier van hetgeen je vraagt, maar als je even mijn blogje leest vind je wat je zoekt
Linkje naar de juiste pagina
Liefs, Sandy
Linkje naar de juiste pagina
Liefs, Sandy
Misschien is het ook verstandig even mijn nieuwste stukje op mijn blog te lezen.
Bezint eer gij begint
Liefs, Sandy
Bezint eer gij begint
Liefs, Sandy
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
MakeMyDay, ik bestel ### moderated ### en heb er goede ervaring mee....een ampulleke op 10 a 14 dagen is voldoende....MakeMyDay schreef:Beste mensen,
....ik spuit al sinds 1997, de eerste jaren werd ik begeleid door een duitse arts, die zelf transseksueel was en dat was ook haar schema....
succes
Mara
Geen Seks Met Nazis --> hier niet op klikken <--
- mireille
- Eredivisie
Lijkt me eerder iets voor het besloten transseksualiteit gedeelte van het forum. of via pb's. Al was het om mogelijke anonieme lezers tegen zichzelf in bescherming te nemen...
Still hacking my gender anyway ¯\_(ツ)_/¯ Ried mai blåg!
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
Mireille, ik probeerde dit bericht net te wissen....lukte me niet....mireille schreef:Lijkt me eerder iets voor het besloten transseksualiteit gedeelte van het forum. of via pb's. Al was het om mogelijke anonieme lezers tegen zichzelf in bescherming te nemen...
Ik heb wel zelf dit bericht gemeld, dat de mods hem kunnen wissen....
groetjes
Mara
Ik zou niet weten waarom op de besloten forum. Als er mensen zijn die nog maar net aangemeld zijn en toch haast hebben dan is dit een soort waarschuwing om toch voorzichtig te zijn.
Groetjes Bea.
Groetjes Bea.
beide sexen te kennen en daar vol van te genieten en te leven
O ja de leveringsprogramma is wel iets voor het besloten forum.
Groetjes Bea.
Groetjes Bea.
beide sexen te kennen en daar vol van te genieten en te leven
- mireille
- Eredivisie
Ik vraag me af of de moderators uberhaupt nog wel eens rondhangen hier... ronduit een tijdbom, zo'n zelfhulp forum zonder sturing...Mara schreef:
Ik heb wel zelf dit bericht gemeld, dat de mods hem kunnen wissen....
Still hacking my gender anyway ¯\_(ツ)_/¯ Ried mai blåg!
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
Zijn er dan geen vrijwilligers, die het roer willen overnemen....