Zwarte laarzen maat 43

Alles wat je kwijt wilt of zoekt plaats je hier

Moderator: Moderators

Plaats reactie
ikke
daar ben ik weer
Berichten: 23
Lid geworden op: ma mei 02, 2011 16:29

Zwarte laarzen maat 43

Bericht door ikke »

Hallo allemaal,

Ik ben zelf een vrouw met grote voeten en heb een paar zwarte laarzen die ik erg weinig draag en graag aan iemand gun die ze vaker draagt :)
Mijn ex was een T en zodoende ooit eens op het forum beland, om mezelf goed te informeren etc.
Anyway, mooie zwarte laarzen, geen echt leer moet ik erbij zeggen. Zit een flap aan de bovenzijde die je naar boven kunt dragen (over je knie valt die dan) en naar beneden. Zit een veter aan de achterkant, die kun je ook wat verstellen. Er zit een blokhak onder, wel elegant, maar dat maakt het lopen wel fijn. Geen gewiebel dus en geen pijn in je voeten aan het einde van de avond.
Ik ben zelf 183 en heb lange benen, ik heb ze gekocht bij Long tall Sally (Engelse winkel).

Via het forum is het niet mogelijk foto's te plaatsen, maar die mail ik je graag. Stuur me je mailadres in een persoonlijk bericht (en ja, ik ga uiteraard discreet met je gegevens om).
Ik woon in Utrecht, daar kun je ze komen passen en ophalen.

Ik hoor graag van je!
pipa
Troll
Berichten: 309
Lid geworden op: zo nov 06, 2011 22:11

Re: Zwarte laarzen maat 43

Bericht door pipa »

Oepsie!
Dat vriendelijke aanbod had je nou niet moeten doen....voor je het weet heb je hijgerige tv's/cd's 'in burger' over de vloer die ofwel opgewonden raken van het passen van over the knee boots ofwel denken dat je aanbod 'seksueel getint' is....want je begrijpt natuurlijk wel dat bij moeder de vrouw van een tv/cd thuis zoiets niet mogelijk is.

Marktplaats lijkt me veiliger voor je aanbod en een neutrale plaats voor tv/cd 'geinteresseerden' om die laarzen te kunnen passen ook.....
"A person starts to live when he can live outside himself."
Albert Einstein
ikke
daar ben ik weer
Berichten: 23
Lid geworden op: ma mei 02, 2011 16:29

Re: Zwarte laarzen maat 43

Bericht door ikke »

Serieus? Ik meen me van de meeste t die ik ontmoet heb juist te herinneren dat het niets sexueels is. En nee, dit is geen uitnodiging tot sex, maar wel een tot veilig passen. Omdat ik ook weet dat niet iedereen het publiekelijk bekend wil maken.

Iemand hier slechte ervaringen mee?
pipa
Troll
Berichten: 309
Lid geworden op: zo nov 06, 2011 22:11

Re: Zwarte laarzen maat 43

Bericht door pipa »

Lees voor 'de aardigheid' de contactads es op deze site?
"A person starts to live when he can live outside himself."
Albert Einstein
ikke
daar ben ik weer
Berichten: 23
Lid geworden op: ma mei 02, 2011 16:29

Re: Zwarte laarzen maat 43

Bericht door ikke »

Die lees ik dus niet, want daar ben ik niet naar op zoek. Ik heb een leuke partner.
Maar goed, ik vind het heel jammer om te lezen dat dit forum dus kennelijk niet meer ok is om iets op te plaatsen, gewoon omdat je het mensen gunt. Zonder bij bedoelingen.
Riminie
daar ben ik weer
Berichten: 17
Lid geworden op: zo okt 10, 2010 16:25
Locatie: Nederland

Re: Zwarte laarzen maat 43

Bericht door Riminie »

Hoi Pipa,wat je schrijft is ergens wel waar natuurlijk,maar je kunt ons toch niet allemaal over een kam scheren dacht ik.
Natuurlijk is er een minderheid die minder goede bedoelingen heeft,maar mijn ervaring is,dat de meeste van ons wel van hetzelfde hout gesneden zijn,namelijk met eerlijke bedoelingen en eerlijke normen en waarden.
Ik denk zo dat je als eerlijk mens ook het goede in iemand moet kunnen zien,en de rest links moet laten liggen,ze zijn het niet eens waard aandacht aan te schenken,vandaar mijn reactie.En naar die contactadvertenties kijk ik zowiezo niet naar,moet je ook niet doen,dan leef je veel rustiger.
beter half heel goed dan helemaal verkeerd
ikke
daar ben ik weer
Berichten: 23
Lid geworden op: ma mei 02, 2011 16:29

Re: Zwarte laarzen maat 43

Bericht door ikke »

Goed om te horen.

We zijn een beetje off topic geraakt, maar als iemand dus nog op zoek is naar mooie zwarte laarzen... Je bent van harte welkom (voor de laarzen, haha, niet voor mij) ;)
ikke
daar ben ik weer
Berichten: 23
Lid geworden op: ma mei 02, 2011 16:29

Re: Zwarte laarzen maat 43

Bericht door ikke »

Beste allemaal,

Ondertussen zijn de laarzen verkocht, dank allemaal!

Moderators, dit topic mag gesloten worden, kan ik dat zelf doen of doen jullie dat?
Plaats reactie