lief dinnetje schreef:
Je eigen transseksualiteit van je afschrijven door anderen hier al jaren aan te vallen?
Dat doe jij dus exact andersom, uit diepe ontkenning, al jaren lang, post op en wel.
Ik ken ze allemaal hoor.
Elke zogenaamde transgender op de VGK onderging zoals ik voorspelde ondertussen een SRS, inclusief Frederique.
De transgender der transgenders
Ik kreeg steeds gelijk.
Ja tuurlijk, het is ook iets wat jij graag wil. Jij laat je piemel naar binnen prakken, dus anderen zijn verplicht dat ook te doen. In jouw optiek dan he? Want dan zijn ze pas 'vrouwen', net zoals jij...lol!
Je kan nog altijd vluchten naar Irak om daar je diensten aan te bieden aan de stoere alfa mannetjes van ISIS.
Zie wel dat je je vlug genoeg bukt om je te laten gebruiken, want je zou wel eens je hoofd er bij kunnen verliezen
ronduit hypocriet is. En dat zelfs religie geen rem is voor seks met een MtF.
Jij hebt zo lezen nogal wat ervaring met moslimmannen. Niet echt slim om daar "positieve feedback" te zoeken; man, vrouw, geopereerde travestiet, verminkte man, een stuk vee, ze steken hem overal in.
En dan ga jij lopen klagen dat je op straat zo uitgescholden wordt door maroks/moslimmannen die zien dat jij eigenlijk een man bent....maar....wel seks met ze. Hoe hypocriet kun je dan zijn?
we hebben in BE een regering weet je wel.
Ik heb zo mijn verantwoordelijkheden.
Ja ja, ome Melino is toch zó belangrijk! Alsof je een middelbare man hoort pochen over zijn functie. Hoe oud ben je inmiddels? Mid 40?
Je bent echt het laatste geval dat ik nog volg ......de rest deed ondertussen netjes wat ik had verwacht.
Ja, zoals jij je ontfermt over de zielige, onderdrukte en in jouw optiek half debiele bio vrouwtjes, zo neem jij de leiding over "verdoolde TG's die maar niet kunnen beslissen"
Een non op TG of TS is simpelweg veel te confronterend voor jou. Dat kun je mentaal niet aan...omdat je indertijd schreef dat je post op 'je identiteit kwijt was'.
Dus moeten anderen daar ook aan, middels een SRS. Ooit van de term projectie gehoord?
Dus voor wat betreft andere T's: Ome Melino Weet Het Beter, maar dan zonder een greintje of een flintertje zelfreflectie.
Je diepe, ziekelijke mannenhaat, weet je wel? "Aantrekkelijke' mannen die je afwijzen en je niet moeten en zo zie jij non op TG's als een levende afwijzing van jouw 'vrouwelijkheid' middels een neovagina.
En ik heb daar geen boeken voor nodig en zeker geen boeken uit de jaren 70.
Waar halen ze het nog uit. Boeken uit 1976 zeg .....
1979 en Janice Raymond had een vooruitziende blik en een feilloos wetenschappelijk inzicht....tijdens een policor= verplicht tijdperk.
Ze omschrijft exact het type man als jij namelijk, de "ik neem het initiatief, want ik ben de vrouwtjesredder, k heb er zelfs mijn piemel en ballen voor opgegeven om jou alsnog mentaal en emotioneel te kunnen domineren"
Janice Raymond schreef dit vanuit een
bio vrouwelijk feministisch perspectief. Omdat ze in contact was geweest en gediscussieerd had met supermannelijke, dominante, overheersende post op MTF's...die zichzelf als 'a seksueel' omschreven tijdens hun leven als bio man, als 'verklaring voor hun post op 'vrouwelijkheid'.
Ze zag geen spoken, want wat krijgt ze gelijk, decades vol ontwikelingen later. Middels iemand als jij.
Kom binnen 5 jaar nog eens terug.......
De kans is groot dat jij binnen 5 jaar, als je de leeftijd van 50 nadert....in diepe eenzaamheid, zelf ontkenning en wurgende mentale aandoeningen....dat jij dan allang zelfmoord hebt gepleegd en in je graf ligt.
Een leven als dit hou jij niet vol en zeker niet met jouw toekomst perspectief van diepe eenzaamheid, voortkomend uit een post op verlies van identiteit en je diepe zelfhaat die je op mannen en tg's projecteert.
Zoek met al je verworven 'wijsheden' over 'biseksualiteit', sekse en inhoud enzo....een T partner...die je richting srs kunt dwingen.
Misschien dat dat je eenzaamheid wat oplost en je van een prettige oude dag in 'gezelschap' zal voorzien.