100 jaar geleden
Moderator: Moderators
100 jaar geleden
Misschien is 100 jaar geleden overdreven maar zo voelt het . . . zo lang geleden keer op keer gevraagd mij toe te laten in dit hoekje van Travestie.org omdat ik 100% Transgender ben en voel. Plots kreeg ik een mail dat ik toegang kreeg . . Daarvoor mijn dank. Ik hoop ervaringen te kunnen delen met andere transgenders. Grappig dat ik toegang kreeg (de mail binnenkreeg) tijdens het gay pride (GLBT pride) weekend !
Klaar met dit forum !!
Re: 100 jaar geleden
Hai Lana,
Wie had dat gedacht. Het zal wel het begin zijn van het nieuwe leven wat ze de site willen inblazen. Gaan ze na al die tijd toch nog eens hun achterstallige mail checken. Gelukkig ben je dankzij veel meditatie in de tussenliggende tijd vergevingsgezind gebleven.
Liefs Anja
Wie had dat gedacht. Het zal wel het begin zijn van het nieuwe leven wat ze de site willen inblazen. Gaan ze na al die tijd toch nog eens hun achterstallige mail checken. Gelukkig ben je dankzij veel meditatie in de tussenliggende tijd vergevingsgezind gebleven.
Liefs Anja
- Lisa met een S
- Moderator
- Contacteer:
Re: 100 jaar geleden
Het kan ook zijn dat je al eerder was toegelaten, maar dat niemand een mailtje daarover stuurde. Soms waren er zo veel aanmeldingen dat mensen toeliet maar geen mailtje over stuurde. En soms merkten wij dat door spam filters onze mailtjes automatisch werden opgevangen en niet in de inbox kwam.
If all else fails, buy new shoes