Hallo allemaal,
Mijn eerste stapjes gezet en helemaal happy ben ik nu vooral bezig met mijn looks.
Helaas ben ik niet slank en uhh zelfs iets te zwaar. Jullie bitches zullen zeggen: sporten slet and no chocolate. But hey, we know how it goes ain't we
Toch wil ik mijn buikje in een mooie femine vorm krijgen. Een corset lijkt me daar fijn bij, maar ik ben erg benieuwd hoe jullie dit praktische probleem oplossen.
Kisses
lolalita
figuur correctie
Moderator: Moderators
- Morbide
- Forumdiva
- Contacteer:
Re: figuur correctie
En dus wil je nu dat je "sisters" auto-erotische corsetbelvingen gaan plaatsen? Fantast.
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
Re: figuur correctie
woooow waarom? iemand die vraag naar resultaten van het dragen van een corset hoeft toch niet meteen dit in het erotische te betrekken?
Als je veel leest over de Kardashians etc. zie je zoveel positieve berichten (waar ik niet achter sta trouwens) dat het bijna normaal lijkt.
Als je veel leest over de Kardashians etc. zie je zoveel positieve berichten (waar ik niet achter sta trouwens) dat het bijna normaal lijkt.