Jaaaa......Yessssssssss......yippppppppiiiiiiiiiiiiiieee!!!!

Algemeen

Moderator: Moderators

Denise_Euvelman
ff weer wat posten

Bericht door Denise_Euvelman »

Hee hoi Mara,

Zweden is ook mooi he maar zeker niet te vergelijken met norway he.
Ik zal mijn baasje eens vragen want het word wel erg druk komende tijd bij lunde/norcargo waar ik voor trek dus misschien zegt mijn baasje wel van laat maar even komen praten he.
Maar je bent wel veel onderweg hoor mara?? bij het werk wat ik doe bedoel ik en ik ben qua truck-gestoordheid ook geen steek veranderd maar de stoere truckertjes om me heen en ook straks om jou houden ook niet zo van veranderingen.
Dan zal het bij jou wat minder zijn omdat je er een tijd uit bent geweest maar ik ben tot nu toe hele transitie gewoon door gegaan en dat heb wel eens rare momenten op geleverd maar ik moet zeggen hoe ik het beleef is dat van de 100% in alle landen dat ik kom ongeveer 90% het erg goed opvatten en er mee omgaan.(ligt ook aan je eigen houding vind ik)
voorbeeldje.....uit gaan in oslo met een groep truckers en ikke ertussen hihhii erg gaaf kan ik je zeggen.
Of als je word ingehaald door een andere truck op autobaan ze ineens van gas afgaan en naast je blijven rijden hihihihi om even goed te kijken wat ze in een glimp zagen en het toch goed gezien hadden toen ze voorbij kwamen rijden.
Hoop eens wat van je te horen he meid want je heb geen profiel naar mijn weten hier om via profiel je een mail te sturen of baasje van mij mensen nodig heb he maar hoor ut wel....

groetjes vanuit tromso
liefs Denise
TIME FLIES WHEN YOU'RE HAVING FUN
Mara
ForumDiva 2000
Contacteer:

Bericht door Mara »

Goeie morgen Denise.....is het dan al licht, daar waar je nu bent :roll:

Nou, ik weet, dat ik in elke truckersjob veel onderweg ben, ben uiteindelijk ook al meer dan 17 jaar on the road en je weet het zelf, het kost bijna al je vrije tijd en je sociale leven, maar trucken is en blijft na enige tijd een verslaving.....een van de ergste, zal ik maar zeggen, die er bestaat......

.....nu is het zo, als je mijn verhaal un beetje gevolgt hebt, dat ik de laatsten bijna 9 jaar voor de nazi Stadler dagritten in de benelux gedaan heb, elken avond thuis en dat mooi volgens schema, soms zelfs vroeg in de middag weer trug.....11uur minstens rust elke dag, nooit meer dan 5-8 uur sturen.....echt geweldig werken....nu wou die baas me niet meer, omdat die te horen gekregen had, dat ik gewoon het ziektewet inging toen ik mijn rijbewijs kwijt was....de personeelsbaas zei, dat me tot op big baas niemand kwijt wou en ik ten aller tijden trug kan komen....maar mooi niet, ik zal qua condities achteruit gaan en dat is niet de bedoeling, tenminste niet de mijne!

Nu is het ook zo, dat ik zo´n beetje de schijt aan westeuropa heb en scandinavië me heel erg trekt en ik nu ook al lang geen duitse rijbewijs meer heb, die maar op 40ton begrensd was....en.....en.....en.....ik weet ook, dat de omstandigheden in scandinavië heel anders zijn, dan op brede autobanen de cruis-control te zetten en wakker te worden bij de afslag, die je moet hebben.....ja ik ben ook maar op spanië gereden en dat was pas saai.....en trouwens hou ik ook niet zo van die warme landen, ik moet het wel zo´n beetje ruig hebben, anders is het voor mij geen uitdaging en ik verlies al heel snel de interesse....

.....trouwens heb ik maar een voorwaarde.......eens in de maand een lang weekend vrij willen hebben voor mijn woonkamertje, trouwens staat daar in het gastenboek ook een geldige e-mail-adres van me :wink:

Trouwens ken ik die dingen ook, waar mijn verschijning rare situaties oplevert, maar net zo als jij het doet, is het een kwestie van optreden en tussen truckers heb je dan snel gewonnen, als je weet hoe......

Blijf maar mooi tussen de witte lijntjes, als er welke zijn tenminste.....liefs, Mara :wink:
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
Denise_Euvelman
ff weer wat posten

Bericht door Denise_Euvelman »

goedemorgen Mara,
Nee heb nog nie geslapen sinds gistermiddag maar zo straks wel lekker mijn mandje in hoor.
en ik ben over het algemein elke 3de weekend thuis maar maak het zelf wel eens langer want dit hier is erg prachtig zoals je misschien op mijn spaces heb kunnen zien en de mensen zijn gewoon super hier.

Ja ik ben zelf beetje poesje uit den boom kijkpersoontje en dan komt ut wel goed allemaal.
Die witte lijntjes overschrijd ik regelmatig om die vel haakse bochten die je idd niet in spanje heb wat minder scherp te maken hihiih en zal een mailtje sturen naar je email.
ja er is ook veel onbeperkte wifi toegang hier in norway :wink:
kan je ook je woonkamertje eens in onderwerk tijd.

groetjes liefs Denise
TIME FLIES WHEN YOU'RE HAVING FUN
Mara
ForumDiva 2000
Contacteer:

Bericht door Mara »

Jau......zeg je baas maar, dat ik elke derde weekend van de maand ruim vrij moet hebben en dat ik voor de rest wel inzetbaar ben :wink:

Want zonder mijn Lurie kan ik niet, was al erg genoeg, nu voor de twee operatie niet ernaartoe te konden gaan :-?

Ik spreek wel geen nors, maar wel wat engels en zo als je kunt zien, ben ik als duitse ook het nederlands machtig, dus talen leren is niet zo mijn probleem.....ik kon zelfs uns russisch praten en dat nog niet zo slecht ook 8)

Dos vidania :wink:
Mara
ForumDiva 2000
Contacteer:

Bericht door Mara »

Denise_Euvelman schreef:Hee hoi Mara(collega truckie)
Van harte gefeliciteerd hoor en misschien ga ik je ooit eens tegen komen he
Liefs Denise Euvelman
.....is nu komende maandag ook goed :roll:

liefs, Mara
Ciska1951
is nieuw hier

Re: Jaaaa......Yessssssssss......yippppppppiiiiiiiiiiiiiieee!!!!

Bericht door Ciska1951 »

Dag dochter lang geleden, hoe is het in
Canada Alberta , ik volg je mog steeds , je zoon is al 15 jaar en begrijpt nog steeds niet waarom je hem in de steek liet, hij is in de pubertijd
Hij wil naar Canada toe om je te zoeken en i
Ik ga met hem mee, heb een detective op de zaak gezet, je bent nu getraseerd en hij komt opheldering vragen,
Laat wat van je horen hierop deze mail.
Gr mam
Ciska1951
is nieuw hier

Re: Jaaaa......Yessssssssss......yippppppppiiiiiiiiiiiiiieee!!!!

Bericht door Ciska1951 »

Hoi Denise, wilde nog even kwijt
Bart bijna 16 is bezig voor zijn vrachtwagen
Rijbewijs wil jou achterna, zit in de genen he’
Gaat stage lopen bij van Opijnen en gaat werken bij Koops in Zeewolde straks, en vertelde ik zoek mijn vader/moeder straks op en weet zeker dat ik hem vind, en daar help ik hem bij.
Nou tot ziens en laat van je horen nij mij.
Gr mams die je mist.
Plaats reactie