Er zijn vele T-girls die n vriendin als jij zoeken, er zijn maar weinig vrouwen die ook een T als partner willen.
Echt? Ik vraag me af of dat waar is of dat T's dat denken. Is dat jullie ervaring? Ben nu wel erg benieuwd! Met mn ex ook over gehad, hij heeft meerdere partners gehad, het hen allemaal verteld en zij hebben het allemaal geaccepteerd. Ik denk dat het veel meer afhangt van de mate van openbaarheid eerlijk gezegd. En heel eerlijk: als ik een relatie start met een man en die wil daarna vrouw worden, ik bedoel echt ombouwen, jeetje, daar zou ik ook wel moeite mee hebben. Das toch heel wat anders dan waar je begonnen bent. Daarmee zeg ik niet dat alle vrouwen er zo over denken.
Ook denk ik dat het moment waarop je vertelt dat je T bent heel belangrijk is. Na 20 jaar huwelijk zou ik me ook bedrogen voelen, maar in de fase waarin je elkaar nog leert kennen, zeg in het eerste half jaar, zou ik het fijn vinden om het te weten. Ik accepteer de T van mijn inmiddels ex (en nee, dat had niet met T, maar andere "generieke" relatieperikelen te maken).
Ik zou er niets op tegen hebben om weer een T te daten, maar wel een die past in het plaatje van wat ik zoek in een relatie. Ik zoek een leuke man om mijn leven mee te delen, en T kan daar een onderdeel van zijn. Of niet, ook prima. Dus ik zit op dezelfde pagina als Annelotte
![:)](./images/smilies/icon_smile.gif)