weer een stap gemaakt, en geblunderd t/o van mijn maatje

Hier kun je alles kwijt over topics die te maken hebben met Transseksualiteit.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
transcommunity-girl2
ForumFan

weer een stap gemaakt, en geblunderd t/o van mijn maatje

Bericht door transcommunity-girl2 »

gone
Laatst gewijzigd door transcommunity-girl2 op di jul 13, 2004 16:39, 1 keer totaal gewijzigd.
I am proud to be transcommunity girl
Franciska
ForumFan

Bericht door Franciska »

Hoi Kendra,

Het is wel begrijpelijk dat je zo snel mogelijk alles achter de rug wilt hebben. Maar je moet er natuurlijk wel rekening mee houden dat je maatje jouw tempo bij moet kunnen houden.
Ik vindt het dan ook terecht dat ze op de noodrem is gaan staan.

Houd jezelf aan de belofte die je haar vandaag gemaakt hebt, alleen dan kan zij je maatje blijven.

Groetjes,
Franciska.
Groetjes,
Afbeelding

There's got to be a way
To make a better day
I'm gonna find a way
To make a better day
capt haok
Eredivisie

Bericht door capt haok »

Kendra, meid, misschien heb ik iets gemist in je postings, maar ik vraag me af waarom je zo snel gaat.
Ik had begrepen dat je alleen met hormonen begon, en aan verdere stappen eerst niet dacht.
De lijn naar de huisdokter kon ik volgen, zou ik ook doen, om aan hormonen te komen.
Maar ik lees dat je ook naar de VU gaat, en je werkt gaat inlichten en je verdere omgeving.
Ik krijg nu het idee dat je verder gaat, dan alleen hormoongebruik.
Wat ik al zei, misschien heb ik iets gemist.
Persoonlijk zou ik het eerst niet te veel aan de grote klok hangen, als ik in eerste instantie alleen aan hormonen zou beginnen.
Als het dan tegen valt dan hoef je niet iedereen bij langs om het weer uit te leggen.
Wel begrijp ik je euforie, die je met iedereen wilt delen, maar door het even niet wereldkundig te maken geef jezelf lucht, en je gezin.
Je zult zeker je argumenten hebben, ben benieuwd, want ik denk zelf ook aan hormoongebruik, maar wel via de lijn die ik je net vertelde.

Liefs,

het elfje
Ruth
is nieuw hier

Bericht door Ruth »

Ik ben het met je eens dat je snel wil gaan en dat hebben de meeste mensen die in onze situatie verkeren, maar jij hebt je maatje die je met alles terzijde staat en ik vind het goed dat je zelf inziet dat je te snel gaat en probeer alsjeblieft je partner ook te begrijpen want die heeft het even zo moeilijk als jij.
En het is prachtig dat ze achter je staat en goed dat je dat zei dat je eerst even moet denken voor je alles uit gaat wijden en het van de daken afschreeuwd, want dat deed ik in het begin ook en nu gelukkig niet meer, want ik heb rust in mijn besluit gevonden en nu jij nog.
Heel veel sterkte en geluk met je vrouw en je kids en je komt er echt wel.
Veel liefs Ruth
transcommunity-girl2
ForumFan

Bericht door transcommunity-girl2 »

gone
Laatst gewijzigd door transcommunity-girl2 op di jul 13, 2004 16:38, 1 keer totaal gewijzigd.
I am proud to be transcommunity girl
capt haok
Eredivisie

Bericht door capt haok »

Lieve meid, het me nu duidelijk, hoor.
Enne....ik hoop dat je al iets van mijn efjesmagic hebt gemerkt.
Vloog net even stikum boven jou :wink:
Plaats reactie