Uitdragen van travestie
Moderator: Moderators
Uitdragen van travestie
Hallo dames
Een van de beste manieren om travestie aanvaardbaar te maken is ons zoveel mogelijk als vrouw in de openbare ruimte te begeven. Niet enkel ogetut maar ook gewoon in een rokje in een kleedje of met een boezem. Ik ga dat vanaf nu doen en selfies nemen en ik ga die op Instagram plaatsen.
Ik hou jullie op de hoogte.
Doen jullie mee ?
Groetjes
Lieve
Een van de beste manieren om travestie aanvaardbaar te maken is ons zoveel mogelijk als vrouw in de openbare ruimte te begeven. Niet enkel ogetut maar ook gewoon in een rokje in een kleedje of met een boezem. Ik ga dat vanaf nu doen en selfies nemen en ik ga die op Instagram plaatsen.
Doen jullie mee ?
Groetjes
Lieve
Wees jezelf
Re: Uitdragen van travestie
Een hele goeie vlog over crossdressing en de taboes die ik tegenkwam:
https://m.youtube.com/watch?v=4Bwn0QZoktw
Had deze nog niet gezien.Joline schreef: ↑di jan 28, 2020 7:01 Een hele goeie vlog over crossdressing en de taboes die ik tegenkwam:
Inderdaad een geweldige vlog, met heel veel plezier gekeken.
Lievens schreef: ↑do nov 28, 2019 5:29 Hallo dames
Doen jullie mee ?
Groetjes
Lieve
Dag Lieve,
Ik wil hier zeker aan meedoen , ik ben nieuw op het forum maar vrouwenkledij heeft voor mij nog maar weinig geheimen.
Van waar bent u?
Groeten Manon
-
- is nieuw hier
Uitstekend idee! Ik heb zelf geen telefoon waarmee ik nog goede foto's kan maken (lens is versleten ofzo) en geen instagram account, maar ik doe mee buiten de social media om!
Altijd als ik de deur uitga, draag ik nu namelijk vrouwenkleren (behalve voor mijn werk waar een uniform vereist is). Ik weet echter niet zozeer of dit leidt tot acceptatie in de maatschappij, maar het helpt mezelf in ieder geval wel haha
Altijd als ik de deur uitga, draag ik nu namelijk vrouwenkleren (behalve voor mijn werk waar een uniform vereist is). Ik weet echter niet zozeer of dit leidt tot acceptatie in de maatschappij, maar het helpt mezelf in ieder geval wel haha
... voor een lang verlangde rust heeft elke ontkenning onweerlegbaar haar einde nodig ...
Ik woon regio Mechelen en werk in Brussel waar ik elke werkdag als vrouw ga lunchen.. als je ook in Brussel werkt in de buurt van kunst wet... Kunnen we eens afspreken
Wees jezelf
Hey Lievens,
Ik woon aan de kust.
Ik zoek wel iemand die wat gelijkgezind is om ervaring te delen en es mee samen op stap te gaan.
Mss es eerst kennis maken ?
Kan ik u mailen?
Groetjes Manon
Ik woon aan de kust.
Ik zoek wel iemand die wat gelijkgezind is om ervaring te delen en es mee samen op stap te gaan.
Mss es eerst kennis maken ?
Kan ik u mailen?
Groetjes Manon
Hallo dames,
Ik wil ook wel kennis maken met jullie.
Groetjes Sofie
Ik wil ook wel kennis maken met jullie.
Groetjes Sofie