Ben ik een travestiet?
Moderator: Moderators
-
- ff weer wat posten
Re: Ben ik een travestiet?
Zijdesjaal1975
Met Pasen fijn in blauwe rok en voelt prettig.
Met Pasen fijn in blauwe rok en voelt prettig.
Ja,
voor mij ook herkenbaar. heerlijk om dames kleding te lopen. Daar wat kan met bh en slip en soms ook heup opvulling.
liefs Rita
voor mij ook herkenbaar. heerlijk om dames kleding te lopen. Daar wat kan met bh en slip en soms ook heup opvulling.
liefs Rita
Voor je sex gedrag kan je androcur gebruiken dan zakt u libido .
- RamonaAdmin
- Forum / Website Beheerder
- Contacteer:
Gaarne verzoek ik jullie om on-topic te blijven in dit onderwerp.
Voor kleding wat je graag draagt en wat je aan hebt verwijs ik jullie graag naar het juiste topic: Wat heb jij nu aan? (deel 2)
Voor kleding wat je graag draagt en wat je aan hebt verwijs ik jullie graag naar het juiste topic: Wat heb jij nu aan? (deel 2)
Hallo zijde,
Zelf draag ik ook graag satijn. Het zachte materiaal tegen het lichaam is gewoon heerlijk. Ik heb ook zo een heerlijke Japanse kimono waar ik lekker mee slaap. Jurkjes moeten ook.altijd strak zitten, en niet te lang. En laarzen draag ik.ook.het liefst. Ik wil nog zo een model laars kopen waar bijna je hele been in past.
Gr sandra
Als vrouw zijnde heet ik Sandra.
- hennie1810
- is nieuw hier
pfff wat herkenbaar ,
bij mij weet niemand het ook mijn vrouw niet , ( wat het ook wel spannend maakt )
ik weet wel de drang steeds erger word
liefs hennie
bij mij weet niemand het ook mijn vrouw niet , ( wat het ook wel spannend maakt )
ik weet wel de drang steeds erger word
liefs hennie
Re.
Er is een boek over travestie:auteur Anton Verschoot en Kan je Poortinga.
TITEL:EEN DUBBEL BESTAAN,TRAVESTIE EN HUN OMGEVING.
DOT IS EEN MOOI BOEK .
ZELF BEN IK ZIJDE EEN TRAVESTIET.
NU DRAAG IK BRUINE LINGERY,ROOD BLAUWE BLOUSE ZIJDE,BLAUWE ROK,RODE SJAAL MET ROOSJES,GRIJZE LAARZEN,PANTY,GRIJS VEST.
ZIJDE VOELT ZICH PRETTIG ALS TRAVESTIET.
Er is een boek over travestie:auteur Anton Verschoot en Kan je Poortinga.
TITEL:EEN DUBBEL BESTAAN,TRAVESTIE EN HUN OMGEVING.
DOT IS EEN MOOI BOEK .
ZELF BEN IK ZIJDE EEN TRAVESTIET.
NU DRAAG IK BRUINE LINGERY,ROOD BLAUWE BLOUSE ZIJDE,BLAUWE ROK,RODE SJAAL MET ROOSJES,GRIJZE LAARZEN,PANTY,GRIJS VEST.
ZIJDE VOELT ZICH PRETTIG ALS TRAVESTIET.
Zijde
Boek titel :een dubbel bestaan, travestie en hun omgeving
Auteurs :Anton verschoor en janke Poortinga.
Boek titel :een dubbel bestaan, travestie en hun omgeving
Auteurs :Anton verschoor en janke Poortinga.
Zijde
Graag draag ik mooie rood blauwe blouse,blauwe rok,panty,rode sjaal,blauwe schoenen of grijze laarzen,pruik zwart haar.
Graag draag ik mooie rood blauwe blouse,blauwe rok,panty,rode sjaal,blauwe schoenen of grijze laarzen,pruik zwart haar.
Zijde
- crisscross
- dagelijks aanwezig
Beetje late reactie op Mac zijn topic van mij kant : travestiet crossdresser dragqueen transgender etc zijn de vakjes waar de maatschappij je graag in stop om ze voor hun herkenbaar te maken .
In mijn ogen (mijn persoonlijke mening) ben je een mens , toevallig mannelijk geslacht , die het fijn en opwindend vind om dames/vrouwelijke kleding te dragen.
En als je toch een hokje wil om je zelf in te plaatsen zou dat eerder een crossdresser zijn dan een travestiet.
Doe gewoon wat je fijn en prettig vind en geniet ervan.
gr Marjan.
In mijn ogen (mijn persoonlijke mening) ben je een mens , toevallig mannelijk geslacht , die het fijn en opwindend vind om dames/vrouwelijke kleding te dragen.
En als je toch een hokje wil om je zelf in te plaatsen zou dat eerder een crossdresser zijn dan een travestiet.
gr Marjan.
Hi Marjancrisscross schreef: ↑di okt 08, 2024 22:10 Beetje late reactie op Mac zijn topic van mij kant : travestiet crossdresser dragqueen transgender etc zijn de vakjes waar de maatschappij je graag in stop om ze voor hun herkenbaar te maken .
gr Marjan.
Wat is het verschil tussen een crossdresser en een travestiet?

Ik ben wie ik ben, en wat ik ben, ben ik door mijn eigen liefde
Will Ferdy zanger en voorvechter van LGBTQ+ acceptatie
Will Ferdy zanger en voorvechter van LGBTQ+ acceptatie
- laura.sparkle
- dagelijks aanwezig
Hoi allemaal,
Ik ben het met Marjan eens van die etiketten.
Eerst vond ik het prettig, al die namen en betekenissen, noem etiketten. Dat gaf me houvast toen ik nog aan het zoeken was. Lijk ik op die? Of lijk ik op die andere? Heb ik iets van allebei? Of half? Enzovoort. Ik heb het gevoel dat deze fase wel noodzakelijk was voor mij.
Nu denk ik ook wat Marjan zegt. Ik ben Laura. En wat is doe is normaal. Vindt mijn huisarts ook, hahaha. Omdat ik die zoekfase heb afgesloten heb ik daardoor ook meer rust. Houvast aan mezelf, niet die etiketten.
Net als Berdine ben ik toch wel benieuwd naar het verschil tussen crossdressing en travestie. Ik dacht altijd dat crossdressing het engelse woord voor travestie is en ook iets meer van deze tijd.
Liefs, Laura.
Ik ben het met Marjan eens van die etiketten.
Eerst vond ik het prettig, al die namen en betekenissen, noem etiketten. Dat gaf me houvast toen ik nog aan het zoeken was. Lijk ik op die? Of lijk ik op die andere? Heb ik iets van allebei? Of half? Enzovoort. Ik heb het gevoel dat deze fase wel noodzakelijk was voor mij.
Nu denk ik ook wat Marjan zegt. Ik ben Laura. En wat is doe is normaal. Vindt mijn huisarts ook, hahaha. Omdat ik die zoekfase heb afgesloten heb ik daardoor ook meer rust. Houvast aan mezelf, niet die etiketten.
Net als Berdine ben ik toch wel benieuwd naar het verschil tussen crossdressing en travestie. Ik dacht altijd dat crossdressing het engelse woord voor travestie is en ook iets meer van deze tijd.
Liefs, Laura.
"Hallo, gezellig!", Lena Braams, 't Schaep met de 5 Pooten.
- crisscross
- dagelijks aanwezig
"Men" plaatst een persoon die zich af en toe kleed als vrouw een crossdresser , iemand die dat wel de gehele dag doet
wordt dan als een travestiet gekwalificeerd voor beidde geldt dat er geen geslacht verandering plaats vind dan zou je weer in het
hokje van trans personen geraken.
Maar wat ik al eerder met de reactie bedoelde ; weg met dat hokjes gedoe het leven is ook niet zwart /wit maar veel grijs en overlappingen.
Iedereen is toch soms heel verschillend en beleeft de dingen soms ook heel anders , gelukkig maar.
" Hope this helps ".
gr Marjan.
wordt dan als een travestiet gekwalificeerd voor beidde geldt dat er geen geslacht verandering plaats vind dan zou je weer in het
hokje van trans personen geraken.
Maar wat ik al eerder met de reactie bedoelde ; weg met dat hokjes gedoe het leven is ook niet zwart /wit maar veel grijs en overlappingen.
Iedereen is toch soms heel verschillend en beleeft de dingen soms ook heel anders , gelukkig maar.
" Hope this helps ".
gr Marjan.
- laura.sparkle
- dagelijks aanwezig
Hoi Marjan,
Weg met die vakjes en etiketten, jeej!
Zoals Wrabel het al zei: "There's something wrong with the village".
https://www.youtube.com/watch?v=tilsrO-3gcQ
De clip heb ik al 100x gezien maar blijft mooi
Liefs, Laura.
Weg met die vakjes en etiketten, jeej!
Zoals Wrabel het al zei: "There's something wrong with the village".
https://www.youtube.com/watch?v=tilsrO-3gcQ
De clip heb ik al 100x gezien maar blijft mooi

Liefs, Laura.
"Hallo, gezellig!", Lena Braams, 't Schaep met de 5 Pooten.