rretels.
ok zo ben ik verslaafd aan nylonkousen voor jarretels.
En wat vind je van leggings??
Moderator: Moderators
rretels.
Hoi Berdine,
Hi Patricia,
Die heb ik ook met kanten boordjes en sluiten heerlijk nauw aan en ze zijn nog gezond ook goede bloedsomloop en prima tegen spatadren.
Hi Laura
Hallo Berdine,Berdine schreef: ↑wo jul 10, 2024 1:46Hi Patricia,
Vertel me er eens meer over. Wat bedoel je met alles erop en eraan.Dit zou ik ook nog wel eens willen.lijkt me zalig
Ik heb ooit eens de trouwjurk van mijn ex gedragen ze kwam erachter en ze was niet blij, ze was razend,
Ik vond het heerlijk het is een van de weinige jurken die ik ooit gedragen heb,
Meestal draag ik een rok en top of body en altijd nylonkousen met jarretels dat is gewoon een must bij mij ongeacht hoe warm het is,Ik kan niet zonder als ik ze een dag niet draag voel ik me heel ongemakkelijk.
Mijn vriendin zei het vandaag nog dat ik mooie benen heb en gehuld in nylons is dat helemaal de max terwijl madam in de korte broek rondloopt blote benen. Maar Berdientje zit een beetje onder de plak maar dat geeft niet Ze is veel te blij met haar.
Groetjes Berdine
Hallo Berdine,Berdine schreef: ↑wo jul 10, 2024 1:46Hi Patricia,
Vertel me er eens meer over. Wat bedoel je met alles erop en eraan.Dit zou ik ook nog wel eens willen.lijkt me zalig
Ik heb ooit eens de trouwjurk van mijn ex gedragen ze kwam erachter en ze was niet blij, ze was razend,
Ik vond het heerlijk het is een van de weinige jurken die ik ooit gedragen heb,
Meestal draag ik een rok en top of body en altijd nylonkousen met jarretels dat is gewoon een must bij mij ongeacht hoe warm het is,Ik kan niet zonder als ik ze een dag niet draag voel ik me heel ongemakkelijk.
Mijn vriendin zei het vandaag nog dat ik mooie benen heb en gehuld in nylons is dat helemaal de max terwijl madam in de korte broek rondloopt blote benen. Maar Berdientje zit een beetje onder de plak maar dat geeft niet Ze is veel te blij met haar.
Groetjes Berdine
Hoi Berdine,Berdine schreef: ↑wo jul 10, 2024 3:16 Hi Laura
Oeps dit is me iets fleurig, zou liever voor het iets meer klassieks gaan,
Wat vindt je?
Groetjes Berdine
https://www.otrium.be/product/long-visc ... ss-black-2
Hoi Roos,Gerdi schreef: ↑wo jul 10, 2024 5:39 " Hoi Berdine,
Ik hou van dit soort zomerjurken:
https://www2.hm.com/nl_nl/productpage.1238357003.html"
Ik hou ook van dit soort jurken en ze zitten heerlijk. Je kan er ook van alles onder dragen en dat lekker verborgen laten, of niet....
Groetjes Roos
Hoi Patricia,
Hallo Lauralaura.sparkle schreef: ↑wo jul 10, 2024 9:17Hoi Patricia,
Heel mooi hoor, dus helemaal compleet! Prachtig.
Benieuwd of je ook een ruiker hebt? En draag je ook wel eens een tiara?
Liefs, Laura.