Hoi Kelsey,
Je bent een topper !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Goed van jou hoor, echt wel. Hopelijk heb je er ook van genoten. Het is wel wat he? Ik herken alles wat je vertelt. Helaas ook van dat scheren, haha. Irritant he? Toch vind ik het gedoe allemaal de moeite waard. Hopelijk jij ook. Zou zo maar kunnen dat je over een week of twee toch al weer zin hebt. Wie weet. En anders wacht je toch een paar maandjes zoals je zelf zegt? Ook goed.
Ja, inderdaad. Ik kijk ook nooit lang naar dezelfde persoon. Hoewel, ik heb een trucje. Mannen probeer ik helemaal niet aan te kijken, dames met een man aan hun arm ook niet. Andere dames kijk ik in eerste instantie 1x heel kort aan, een soort scan, en daarna in tweede instantie langer als de scan positief was. In derde instantie knoop ik soms een praatje aan. Dat pakt meestal heel leuk uit.
Hoe vond je eigenlijk de expositie? Hahaha. Interessant?
Liefs, Laura.
The Art of Drag
Moderator: Moderators
- laura.sparkle
- dagelijks aanwezig
Re: The Art of Drag
"Hallo, gezellig!", Lena Braams, 't Schaep met de 5 Pooten.
- crisscross
- dagelijks aanwezig
Re: The Art of Drag
Respect hoor Kelsey , en dat gene wat jij meemaakte is ook precies waar ikzelf ook altijd bang voor ben dat je niet voldoende geloofwaardig als vrouw overkomt , dan ga je juist (tenminste ik) verkeerd lopen of bewegen zodat je nog meer verkeerd opvalt.
Daarom kies ik zelf voor wat erop uitgaan in de schemer uren zodat je mannelijke trekken minder opvallen en je daardoor met meer durf/lef overstraat gaat bewegen wat mij tot nu toe het beste bevalt.
Daarom kies ik zelf voor wat erop uitgaan in de schemer uren zodat je mannelijke trekken minder opvallen en je daardoor met meer durf/lef overstraat gaat bewegen wat mij tot nu toe het beste bevalt.