Hoe hoog kun jij.

Wat trek jij aan, hoe laat jij jezelf zien en waar haal je je kleding

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
crisscross
dagelijks aanwezig
Berichten: 104
Lid geworden op: ma apr 10, 2023 21:54
Locatie: omgeving Amsterdam

Re: Hoe hoog kun jij.

Bericht door crisscross »

Ja heb je helemaal gelijk in ik heb een paar over knee laarzen , enkel laarsjes en gewone , en anders draag ik nog steeds die
cowboy dingen , ze geven idd. ietsje meer steun hoewel je er ook uitstekend mee kan omzwikken.
Gebruikersavatar
laura.sparkle
dagelijks aanwezig
Berichten: 133
Lid geworden op: do apr 18, 2024 9:49

Re: Hoe hoog kun jij.

Bericht door laura.sparkle »

crisscross schreef: di okt 15, 2024 19:22 Ja heb je helemaal gelijk in ik heb een paar over knee laarzen , enkel laarsjes en gewone , en anders draag ik nog steeds die
cowboy dingen , ze geven idd. ietsje meer steun hoewel je er ook uitstekend mee kan omzwikken.
Hoi Marjan,

Ik draag nu deze enkelhoge veterlaarsjes van 9,5 cm hoog, en verkrijgbaar t/m maat 44:

https://www.vanharen.nl/nl-nl/p-m022453 ... 500000007/

Die zitten zo mooi om mijn voet, dat ik er heel veel steun van heb aan de enkels. En ik loop niet zo op mijn tenen omdat de schoen het gewicht in zijn geheel opvangt. De zool is ook lekker dik, dus je voelt niet elk steentje. Mijn (vrouwelijke) vriendin vond ook dat ik een goede keus had gedaan. Haha. Precies als een vrouw uitgekozen, zei ze nog.

Uiteraard kun je ook met deze schoenen nog steeds omvallen, haha. Maar kans op zwikken is relatief klein.

Liefs, Laura.
"Hallo, gezellig!", Lena Braams, 't Schaep met de 5 Pooten.
Gebruikersavatar
crisscross
dagelijks aanwezig
Berichten: 104
Lid geworden op: ma apr 10, 2023 21:54
Locatie: omgeving Amsterdam

Re: Hoe hoog kun jij.

Bericht door crisscross »

Ik heb er ook een paar van en idd. je hebt gelijk deze geven goede steun maar zien er leuk uit en lopen ook nog eens heel fijn.
Wat mij overigens opvalt in het straatbeeld (en dat volg ik in Amsterdam nauwgezet) is dat veel vrouwen en vooral meisjes
alleen maar van die grove zwarte platte laarsjes dragen en helemaal geen pumps meer of laat staan een stiletto hak.
Eenecht hoge hak op straat is natuurlijk wel gewaagd maar weet zeker dat je "vroegah" veel meer tegen kwam en dat vond ik
tenminste een stuk mooier dat wat nu ziet , haargoed het is mode en dat kan zomaar weer veranderen.
matthijsse
ForumFan
Berichten: 439
Lid geworden op: zo sep 09, 2018 9:09

Re: Hoe hoog kun jij.

Bericht door matthijsse »

crisscross

wat me hier in amsterdam ook opvalt is dat je steeds minder vrouwen ziet die een jurk dragen met een mooie panty er onder
je ziet bij vrouwen steeds minder jurken , steeds minder pantys en steeds minder pumps
Gebruikersavatar
crisscross
dagelijks aanwezig
Berichten: 104
Lid geworden op: ma apr 10, 2023 21:54
Locatie: omgeving Amsterdam

Re: Hoe hoog kun jij.

Bericht door crisscross »

Tja Matthijsse , focus ligt momenteel op lange broeken helaas met een Plate schoen eronder.
Maar mode verandert dus kwestie van even afwachten en zien wat er dan weer top is.
In idgv. laat jij en ik soms s'avonds zien dat er ook nog andere en vrouwelijkere kleding stukken bestaan.
matthijsse
ForumFan
Berichten: 439
Lid geworden op: zo sep 09, 2018 9:09

Re: Hoe hoog kun jij.

Bericht door matthijsse »

waarom alleen savonds ?
Gebruikersavatar
laura.sparkle
dagelijks aanwezig
Berichten: 133
Lid geworden op: do apr 18, 2024 9:49

Re: Hoe hoog kun jij.

Bericht door laura.sparkle »

crisscross schreef: wo okt 16, 2024 17:19 Ik heb er ook een paar van en idd. je hebt gelijk deze geven goede steun maar zien er leuk uit en lopen ook nog eens heel fijn.
Wat mij overigens opvalt in het straatbeeld (en dat volg ik in Amsterdam nauwgezet) is dat veel vrouwen en vooral meisjes
alleen maar van die grove zwarte platte laarsjes dragen en helemaal geen pumps meer of laat staan een stiletto hak.
Eenecht hoge hak op straat is natuurlijk wel gewaagd maar weet zeker dat je "vroegah" veel meer tegen kwam en dat vond ik
tenminste een stuk mooier dat wat nu ziet , haargoed het is mode en dat kan zomaar weer veranderen.
Hoi Marjan,

Ja hahaha. Dat zeggen mijn vriendinnen ook. Zij lopen op platte schoenen en wij op hakken, wij in jurk en zij in broek. Stom he? Hahaha.

Tijden zijn veranderd. Dames eMANciperen, hahaha. Dan moeten wij de eer maar hoog houden, net als vroegah. Grapje !!!

Liefs, Laura.
"Hallo, gezellig!", Lena Braams, 't Schaep met de 5 Pooten.
Gebruikersavatar
annalisa
dagelijks aanwezig
Berichten: 216
Lid geworden op: do feb 08, 2007 12:00
Locatie: omg:oosterhout

Re: Hoe hoog kun jij.

Bericht door annalisa »

Hai Laura.
Ik moet eerlijkheidshalve zeggen dat ik een vrouw in een mooie strakke jeans met leuke platte laarzen wel de moeite vind om mij voor om te draaien.

Een heel mooi weekend Annalisa
Gebruikersavatar
crisscross
dagelijks aanwezig
Berichten: 104
Lid geworden op: ma apr 10, 2023 21:54
Locatie: omgeving Amsterdam

Re: Hoe hoog kun jij.

Bericht door crisscross »

Hoi Marjan,

Ja hahaha. Dat zeggen mijn vriendinnen ook. Zij lopen op platte schoenen en wij op hakken, wij in jurk en zij in broek. Stom he? Hahaha.

Tijden zijn veranderd. Dames eMANciperen, hahaha. Dan moeten wij de eer maar hoog houden, net als vroegah. Grapje !!!

Liefs, Laura.
[/quote]

Ja dat is waar ,echter vandaag weer lekker erop uit geweest en bij het beursgebouw te A'dam liep toch weer even een mooi voorbeeld
Vrouw/dame rond de dertig geheel gekleed in Bordeaux rood ensemble , prachtige stiletto pumps een soort wollige trui/jack (wilde niet te lang blijven turen)en een paar ellenlange benen gehuld in een denk 60 den panty uiteraard ook in deze kleurstelling en kon niet zien of ze nou een microrok of
alleen een brede riem om had en ze liep vol trots alsof ze op de catwalk liep geweldig om te zien , ze zijn er dus nog wel alleen dun minder dan voorheen
Berdine
dagelijks aanwezig
Berichten: 164
Lid geworden op: ma mei 27, 2024 15:25

Re: Hoe hoog kun jij.

Bericht door Berdine »

12 cm
Ik ben wie ik ben, en wat ik ben, ben ik door mijn eigen liefde
Will Ferdy zanger en voorvechter van LGBTQ+ acceptatie
matthijsse
ForumFan
Berichten: 439
Lid geworden op: zo sep 09, 2018 9:09

Re: Hoe hoog kun jij.

Bericht door matthijsse »

6 cm is voor mij echt maximaal
belinda-h
ff weer wat posten
Berichten: 31
Lid geworden op: za nov 10, 2018 20:12

Re: Hoe hoog kun jij.

Bericht door belinda-h »

Ik ben vrij lang, ik heb een voorkeur voor pakweg 5-7 cm. Dan voel ik me nog "veilig en happy". Ik heb ooit op 9 cm proberen te lopen, maar ik ben blij dat ik die laarzen kwijt ben.
Gebruikersavatar
Moniquevdm
ff weer wat posten
Berichten: 35
Lid geworden op: do aug 08, 2024 22:46
Locatie: Beverwijk

Re: Hoe hoog kun jij.

Bericht door Moniquevdm »

Rond de 6cm is genoeg,
Ik wil nog wel lekker kunnen lopen
Gebruikersavatar
laura.sparkle
dagelijks aanwezig
Berichten: 133
Lid geworden op: do apr 18, 2024 9:49

Re: Hoe hoog kun jij.

Bericht door laura.sparkle »

annalisa schreef: vr okt 18, 2024 16:53 Hai Laura.
Ik moet eerlijkheidshalve zeggen dat ik een vrouw in een mooie strakke jeans met leuke platte laarzen wel de moeite vind om mij voor om te draaien.

Een heel mooi weekend Annalisa
Hai Annalisa,

Ik ook!

Trouwens, ik vind het belangrijker dat een vrouw er verzorgd uitziet, dan wat ze precies aan heeft. Er zijn veel vrouwen die er leuker uitzien zonder jurk en hak, prima toch? Ik vind het ook belangrijker dat een vrouw een leuke uitstraling heeft, dan of ze een lichaam van een fotomodel heeft.

Laura heeft ook verschillende stijlen: chic/klassiek, preppy en sportief/boheems. In alle gevallen heeft Laura soms ook een mooie pantalon/spijkerbroek aan en lage/geen hakjes.

Liefs, Laura.
"Hallo, gezellig!", Lena Braams, 't Schaep met de 5 Pooten.
Gebruikersavatar
annalisa
dagelijks aanwezig
Berichten: 216
Lid geworden op: do feb 08, 2007 12:00
Locatie: omg:oosterhout

Re: Hoe hoog kun jij.

Bericht door annalisa »

laura.sparkle schreef: ma okt 21, 2024 12:20
annalisa schreef: vr okt 18, 2024 16:53 Hai Laura.
Ik moet eerlijkheidshalve zeggen dat ik een vrouw in een mooie strakke jeans met leuke platte laarzen wel de moeite vind om mij voor om te draaien.

Een heel mooi weekend Annalisa
Hai Annalisa,

Ik ook!

Trouwens, ik vind het belangrijker dat een vrouw er verzorgd uitziet, dan wat ze precies aan heeft. Er zijn veel vrouwen die er leuker uitzien zonder jurk en hak, prima toch? Ik vind het ook belangrijker dat een vrouw een leuke uitstraling heeft, dan of ze een lichaam van een fotomodel heeft.

Laura heeft ook verschillende stijlen: chic/klassiek, preppy en sportief/boheems. In alle gevallen heeft Laura soms ook een mooie pantalon/spijkerbroek aan en lage/geen hakjes.

Liefs, Laura.
Ha Laura
Precies wat jij zeg Er gaat niets boven een goed verzorgde vrouw.

Liefs van Annalisa
Plaats reactie