Hoi Lisa,Lisa silk schreef: ↑ma jun 24, 2024 8:51 Ik koop meestal bij de Lincherie, niet goedkoop maar wel top producten. Bij alle vestigingen zeer goede ervaringen. Kijk wat rond of heb reeds een idee (internet), zoek zelf de juiste maat (95C / 40) en dan naar de kassa. Meestal een praatje en vaak komt naar voren dat het voor mijzelf is, altijd een positieve reacties ( soms zelfs de vraag of ik het wil passen) !
liefs Lisa
Goeie tip! Dankjewel, ga ik ook een keer kijken.
Misschien helpt het je de volgende keer als je weet dat ik wel altijd ga passen.
De winkelbediendes in de winkel begrijpen dat meestal heel goed en helpen dan op een manier dat ze je alles gaan uitleggen. Haha. Best leuk. Meestal weet ik het al lang maar ik geniet van de positieve aandacht. Gaan ze je ook opmeten enzo. Of geven ze je nog extra tips over accessoires of winkeltijden. "Als u de volgende keer nou op dinsdag ochtend komt dan is het niet zo druk en kunnen we alle tijd nemen."
De andere dames in de winkel kijken je soms een beetje aan. De kunst is dan om niet terug te staren. Ze moeten even tot 10 tellen en doorkrijgen dat je geen probleem bent. In je pashokje hoor je ze daarna gewoon kletsen over van alles en nog wat. Haha. Ook leuk. Damespraatjes. Hoort ook bij travestie: waar dames over kletsen. Meestal niet voetbal. Haha. Vaak vinden dames het voor zichzelf ook spannend in zo'n winkel.
Liefs, Laura.