lingerie kopen

Algemeen

Moderator: Moderators

laura.sparkle
dagelijks aanwezig

Re: lingerie kopen

Bericht door laura.sparkle »

Lisa silk schreef: ma jun 24, 2024 8:51 Ik koop meestal bij de Lincherie, niet goedkoop maar wel top producten. Bij alle vestigingen zeer goede ervaringen. Kijk wat rond of heb reeds een idee (internet), zoek zelf de juiste maat (95C / 40) en dan naar de kassa. Meestal een praatje en vaak komt naar voren dat het voor mijzelf is, altijd een positieve reacties ( soms zelfs de vraag of ik het wil passen) !
liefs Lisa
Hoi Lisa,

Goeie tip! Dankjewel, ga ik ook een keer kijken.

Misschien helpt het je de volgende keer als je weet dat ik wel altijd ga passen.

De winkelbediendes in de winkel begrijpen dat meestal heel goed en helpen dan op een manier dat ze je alles gaan uitleggen. Haha. Best leuk. Meestal weet ik het al lang maar ik geniet van de positieve aandacht. Gaan ze je ook opmeten enzo. Of geven ze je nog extra tips over accessoires of winkeltijden. "Als u de volgende keer nou op dinsdag ochtend komt dan is het niet zo druk en kunnen we alle tijd nemen."

De andere dames in de winkel kijken je soms een beetje aan. De kunst is dan om niet terug te staren. Ze moeten even tot 10 tellen en doorkrijgen dat je geen probleem bent. In je pashokje hoor je ze daarna gewoon kletsen over van alles en nog wat. Haha. Ook leuk. Damespraatjes. Hoort ook bij travestie: waar dames over kletsen. Meestal niet voetbal. Haha. Vaak vinden dames het voor zichzelf ook spannend in zo'n winkel.

Liefs, Laura.
"Hallo, gezellig!", Lena Braams, 't Schaep met de 5 Pooten.
tonia
dagelijks aanwezig

Bericht door tonia »

Ik heb uitsluitend ervaring met het kopen van nachtkleding bij Lincherie, maar ik ben het eens met Lisa dat dat het topproducten zijn en de service is uitstekend.

Liefs, Tony.
De dag van vandaag is waarheid!
Heel de rest is een groot misschien.
De beroemde dag van morgen,
Heeft geen mens ooit gezien.

Cor.
reginne
daar ben ik weer

Bericht door reginne »

Dagelijks draag ik lingerie onder de mannenkleren. BH, jarretelles, naadkousen en string. Ik koop meestal bij Hunckemoller. Andere winkels ook nooit probleem gehad. Binnen komen en open zeggen dat je kiest voor jezelf en travestiet bent. Kies uit en ga het passen. Men vraagt of je hulp kunt gebruiken. De verkoopster komt ook in het pashokje en ze zorgen er voor dat alles discreet kan aangetrokken worden. Zo simpel is dat.
Nooit problemen, trouwens je bent klant en wat heeft het of je nu vrouw of man bent. Ik vraag ook foto's te nemen wat ze doen. Dan zet ik mijn pruik op, verf mijn lippen en draag pumps. Indien gewenst stuur ik foto's op al ik hier uw adres ziet.
Miley
daar ben ik weer

Bericht door Miley »

Ik haal mijn borsten in Duitsland daar worden ze precies op maat gemaakt van je lichaam
Ik heb van cup b tot cup dd
Daar heb ik allemaal bijpassende lingerie en kleding bij
Van korte rokjes tot jurkjes leggings en vooral veel kousen en panty s
Mijn lingerie koop ik in de winkel
Maar mijn vrouw legt elke dag mijn kleding klaar wat ik die dag moet dragen ook heb ik veel uniformen van stout schoolreisje tot verpleegster of stewardess maar heb ook een echt French maid jurkje met wit schortje
Deze week heeft mijn. Vrouw 2 echte Sissy jurkjes besteld 1 roze afgezet met wit kant en een baby blauw jurkje
annalisa
dagelijks aanwezig

Bericht door annalisa »

Miley schreef: vr okt 04, 2024 5:33 Ik haal mijn borsten in Duitsland daar worden ze precies op maat gemaakt van je lichaam
Maar mijn vrouw legt elke dag mijn kleding klaar wat ik die dag moet dragen ook heb ik veel uniformen van stout schoolreisje tot verpleegster of stewardess maar heb ook een echt French maid jurkje met wit schortje
Deze week heeft mijn. Vrouw 2 echte Sissy jurkjes besteld 1 roze afgezet met wit kant en een baby blauw jurkje
Hoi Miley.
Zo te lezen hebben jullie een behoorlijke garderobe met mooie kleding.
Gr Annalisa
Berdine
dagelijks aanwezig

Bericht door Berdine »

annalisa schreef: za okt 05, 2024 8:28
Miley schreef: vr okt 04, 2024 5:33 Ik haal mijn borsten in Duitsland daar worden ze precies op maat gemaakt van je lichaam
Hoi Miley.
Zo te lezen hebben jullie een behoorlijke garderobe met mooie kleding.
Gr Annalisa
Hoi Miley te gek
Ik ben wie ik ben, en wat ik ben, ben ik door mijn eigen liefde
Will Ferdy zanger en voorvechter van LGBTQ+ acceptatie
kelsey
dagelijks aanwezig

Bericht door kelsey »

Miley en Annalisa

Zo Miley wat jij schrijft is wel heel gaaf....
Maar ik had net een heel verhaal getikt... in de telefoon... een keer verkeerd knopje....alles weggg

Daarom nu de korte versie.
Zondag als Kelsey door Haarlem dat was SUPER GAAF...
Maar goed de vraag over lingerie... in mijn geval. Ik wilde een witte bh voor D borsten. Gewoon de Hunkemoĺler in... Wel een winkelcentrum een dorp verder. Uitgelegd wat ik wilde. Ik werd naar een hokje gestuurd en 5 tellen later kwam een andere dame met 2 witte bh 's aan.
Borsten aan in bh en toen kreeg ik nog hulp met passen en tips bij.
GEWELDIG.
Succes van Kelsey ... niet bang zijn gewoon rustig blijven.
turnstertje
dagelijks aanwezig

Bericht door turnstertje »

Mijn eerste bh gekocht als man gekleed. In Lingerie zaak in een rand gemeente van mijn stad.
Mijn 2 de Marlies dekkers gekocht als camille wel nog zonder pruik in de winkel van Marlies Dekkers in Antwerpen.

Was voor beide verkoopsters de eerste x maar telkens super geholpen. Buiten gaan als dame zit tussen onze oren.
Gewoon doen en je zal versteld staan hoe vlot ze je helpen de verkoopsters.
Ben door omstandigheden al lang camille niet meer kunnen zijn.
Maar gaat verbetering in komen hoop ik in de loop van volgend jaar om meer camille te zijn
laura.sparkle
dagelijks aanwezig

Bericht door laura.sparkle »

kelsey schreef: vr okt 18, 2024 17:58 Miley en Annalisa
[...]
Zondag als Kelsey door Haarlem dat was SUPER GAAF...
Maar goed de vraag over lingerie... in mijn geval. Ik wilde een witte bh voor D borsten. Gewoon de Hunkemoĺler in... Wel een winkelcentrum een dorp verder. Uitgelegd wat ik wilde. Ik werd naar een hokje gestuurd en 5 tellen later kwam een andere dame met 2 witte bh 's aan.
Borsten aan in bh en toen kreeg ik nog hulp met passen en tips bij.
GEWELDIG.
Succes van Kelsey ... niet bang zijn gewoon rustig blijven.
Hoi Kelsey,

Super heeeeee. Eerst Haarlem, en nu al weer een keer, een dorpje verder. Goed bezig Kelsey !!!

Ja het is ook mijn ervaring, net als Camille, dat het in de winkels van Hunkemöller reuze meevalt. Trouwens, dames zijn vaak net zo nerveus voor hun bh als wij cdgirls. Hahaha. Dus dat zijn die verkoopsters wel gewend, om geduld te hebben met mensen.

Liefs, Laura.
"Hallo, gezellig!", Lena Braams, 't Schaep met de 5 Pooten.
kelsey
dagelijks aanwezig

Bericht door kelsey »

Nee Laura... beetje verkeerd begrepen...

Was het maar zo'n feest. Ik moet nu weer even op een stokje... bijten, nou ja. Zo erg is het ook weer niet. Maar de BH aankoop was wel een paar jaar geleden. Maar nog steeds geen probleem hoor.
Hier in het dorp vorig jaar ook een lingerie zaak in gestapt en de eerste vraag was is het voor u zelf of voor uw vrouw....uuuhhh
Ja als ze het zo in mijn mond leggen.. dus geantwoord...nu is het voor mijn vrouw. Daar geef ik ietsje meer aan uit. Dan aan die ' slet' Kelsey.... geintje.
Voor Kelsey ga ik geen setje kopen van over de 50 euro...

Ik heb alleen geen tijd meer .nu...
Nog een ding..?? Hoe sta jij in fantasie verhalen....ik stuur jou een verhaal.. en plaats jij jezelf daar in en fantaseer daar op verder...
Ik had iemand die dat prima kon.... maar die reageert niet meer...

Ik hoor het graag.
Kelsey
turnstertje
dagelijks aanwezig

Bericht door turnstertje »

zo verhalen is puur tijd verlies en hebben we niks aan
zijde
dagelijks aanwezig

Bericht door zijde »

Mijn lingery maat is M maar het broekje kan xl zíjn.
Zijde
Plaats reactie