Hallo Berdine,
ik heb nooit of te nimmer beweert dat deze site geen nut zou hebben voor ons (lees alsjeblieft mijn vorige berichten).
Groetjes, Tony.
Wat is het nut?
Moderator: Moderators
Re: Wat is het nut?
De dag van vandaag is waarheid!
Heel de rest is een groot misschien.
De beroemde dag van morgen,
Heeft geen mens ooit gezien.
Cor.
Heel de rest is een groot misschien.
De beroemde dag van morgen,
Heeft geen mens ooit gezien.
Cor.
Ik kan me niet herinneren dat ik dat gezegd heb tegen je over deze site. Iedereen maakt het voor zijn eigen uit wat is het nut is.
Groetjes Berdine
Groetjes Berdine
Ik ben wie ik ben, en wat ik ben, ben ik door mijn eigen liefde
Will Ferdy zanger en voorvechter van LGBTQ+ acceptatie
Will Ferdy zanger en voorvechter van LGBTQ+ acceptatie
- cdjennifer
- ff weer wat posten
ik ben met deze site heel blij kan hier mezelf zijn met andere zusjes en lekker over vrouwen dingetjes praten ik voel me steeds meer vrouw ik ben tegenover mijn partner uit de kast en ze gaat er goed mee om en daar ben ik haar heel dankbaar voor ik hoef het gelukkig niet meer stiekem te doen en dat is en hele bevrijding
-
- daar ben ik weer
Deze site is echt de moeite waard. ik snap het gevoel als er weinig reactie of animo is voor een bericht. Als je door oude berichten grasduint, zal je merken dat er op geregelde tijdstippen groepen zijn die een intense inbreng hebben op de site, net zoals nu en dan weer stilvallen.
Gewoon blijven verder doen, dames!
Gewoon blijven verder doen, dames!
Hoi Tonia,
Ben net lid geworden en inderdaad ik zie veel oude berichten. Voor mij was het ook een grote stap om me aan te melden maar al snel al veel positieve berichten.
Ik schreeuw het ook niet van de daken om mezelf te openbare. Maar gelukkig kan ik in me nu goed vinden met wat ik doe.
Is beperkt maar zodra ik weer mijn panty en overige zaken aantrek dan geniet ik ervan. Wel ik meer dat weet ik niet en dan ben ik ook eerlijk voor mezelf dat ik dat ook niet meer wens.
Ik hoop hier lekker vriendinnetje te vinden waarmee ik kan mailen of misschien afspreken als er inderdaad een goede klik is. Ik ben in iedergeval heel blij met deze site. Liefs Jacco.
Ben net lid geworden en inderdaad ik zie veel oude berichten. Voor mij was het ook een grote stap om me aan te melden maar al snel al veel positieve berichten.
Ik schreeuw het ook niet van de daken om mezelf te openbare. Maar gelukkig kan ik in me nu goed vinden met wat ik doe.
Is beperkt maar zodra ik weer mijn panty en overige zaken aantrek dan geniet ik ervan. Wel ik meer dat weet ik niet en dan ben ik ook eerlijk voor mezelf dat ik dat ook niet meer wens.
Ik hoop hier lekker vriendinnetje te vinden waarmee ik kan mailen of misschien afspreken als er inderdaad een goede klik is. Ik ben in iedergeval heel blij met deze site. Liefs Jacco.