Misschien hebben jullie er al kennis mee gemaakt maar mij valt ie de laatste tijd steeds meer op (logisch sinds het wat kouder is)
Maar ik zag steeds meer vrouwen en meisjes een wat aparte getinte panty (dacht ik) dragen maar dat bleek dus zo'n fleece "panty" te zijn.
Dit is min of meerveen gevoerde panty met vermoed ik een dikte van een maillot maar met de uitstraling van een panty.
Ik zal er zelf niet zo een fan van zijn of worden maar misschien is het wel een mooie oplossing voor degene die zich niet willen of kunnen scheren om diverse redenen want de uitstraling is echt moeilijk te zien.
Hij geeft een 15/20 den dikte panty weer en je ziet dus totaal geen haargroei maar ook geen spataderen of andere vreemde opvallend plekken op je benen en ik denk dat veel vrouwen ze daarom ook dragen ze zullen wel lekker warm zijn om te dragen.
Hope this helps.gr Marjan.
Het fleece monster.
Moderator: Moderators
- crisscross
- dagelijks aanwezig
Re: Het fleece monster.
Ik ken ze en heb er ook een!
Mooie oplossing! Die van mij is huidkleurig. Ik doe dat iets anders overheen, of een 20 zwarte of een dikkere gekleurde. Ik ben er heel blij want ze zijn lekker warm en ik heb geen glade benen. Wel its lastiger op de goede maat te vinden, heb en paar gekocht die te klein waren, al ben ik maar 1,70m en ik de L maat had gekozen. Door de fleece aan de binnenkant gleden ze wat meer.
Mooie oplossing! Die van mij is huidkleurig. Ik doe dat iets anders overheen, of een 20 zwarte of een dikkere gekleurde. Ik ben er heel blij want ze zijn lekker warm en ik heb geen glade benen. Wel its lastiger op de goede maat te vinden, heb en paar gekocht die te klein waren, al ben ik maar 1,70m en ik de L maat had gekozen. Door de fleece aan de binnenkant gleden ze wat meer.