dank je wel EvelienEvelien# schreef: ↑wo nov 06, 2024 22:08Top meidcdjennifer schreef: ↑wo nov 06, 2024 21:52 wow wat en heerlijke ervaring dat vrije gevoel heerlijk dat gevoel van die kleine bries langs je panty dit smaakt naar meer heb me nog nooit zo vrouwelijk gevoelt
naar buiten
Moderator: Moderators
- cdjennifer
- ff weer wat posten
Re: naar buiten
- annalisa
- dagelijks aanwezig
Ha Jennifer.cdjennifer schreef: ↑wo nov 06, 2024 21:52 wow wat en heerlijke ervaring dat vrije gevoel heerlijk dat gevoel van die kleine bries langs je panty dit smaakt naar meer heb me nog nooit zo vrouwelijk gevoelt
Is inderdaad een heerlijk gevoel Zeker als er een briesje staat De wind langs je kousen En als je een jurk aan heb dat deze ook langs je slipje voelt spelen.
Ik hoop dat het van het weekend een beetje aangenaam weer is al is het alleen maar om dat heerlijke gevoel weer te hebben.
Gr Annalisa
- annalisa
- dagelijks aanwezig
Strelenannalisa schreef: ↑do nov 07, 2024 17:33Ha Jennifer.cdjennifer schreef: ↑wo nov 06, 2024 21:52 wow wat en heerlijke ervaring dat vrije gevoel heerlijk dat gevoel van die kleine bries langs je panty dit smaakt naar meer heb me nog nooit zo vrouwelijk gevoelt
Is inderdaad een heerlijk gevoel Zeker als er een briesje staat De wind langs je kousen En als je een jurk aan heb dat deze ook langs je slipje voelt spelen.
Ik hoop dat het van het weekend een beetje aangenaam weer is al is het alleen maar om dat heerlijke gevoel weer te hebben.
Gr Annalisa
- cdjennifer
- ff weer wat posten
ik ga het ook vaker doen .waar ga jij dan naar toe ook naar en rustig plekje waar je dan ff lekker vrouw kan zijn. en idd dat briesje langs je panty of kousen zo heerlijkannalisa schreef: ↑do nov 07, 2024 17:33Strelenannalisa schreef: ↑do nov 07, 2024 17:33Ha Jennifer.cdjennifer schreef: ↑wo nov 06, 2024 21:52 wow wat en heerlijke ervaring dat vrije gevoel heerlijk dat gevoel van die kleine bries langs je panty dit smaakt naar meer heb me nog nooit zo vrouwelijk gevoelt
Gr Annalisa
grtjes Jennifer
- annalisa
- dagelijks aanwezig
Hoi Jennifercdjennifer schreef: ↑do nov 07, 2024 17:40ik ga het ook vaker doen .waar ga jij dan naar toe ook naar en rustig plekje waar je dan ff lekker vrouw kan zijn. en idd dat briesje langs je panty of kousen zo heerlijkannalisa schreef: ↑do nov 07, 2024 17:33Strelenannalisa schreef: ↑do nov 07, 2024 17:33
Ha Jennifer.
Gr Annalisa
grtjes Jennifer
Als het s'avonds donker is wil ik heel af en toe naar het park lopen Helaas kom ik niet vaak in de gelegenheid.
Mijn vrouw accepteert wel mijn vrouwelijke kant maar ziet niet graag dat ik zo naar buiten gaat.
Om haar niet te provoceren doe ik het dus maar niet
Dan ik de achtertuin ook een goed alternatief om even uit te waaien.
Mooi weekend Gr Annalisa
- cdjennifer
- ff weer wat posten
wat jammer dat je vrouw het niet graag ziet dat je zo naar buiten gaat mijn vrouw loopt wel altijd mee .ik snap dat je haar niet wil procederen.ik heb het nu ook s.avonds gedaan ik ga het zeker vaker doen .ik wil.ook graag dat mijn vrouw eens in contact komt met en partner die ook aan crossdressing doet ik hoop dat het en keer gaat gebeurenannalisa schreef: ↑vr nov 08, 2024 16:12Hoi Jennifercdjennifer schreef: ↑do nov 07, 2024 17:40ik ga het ook vaker doen .waar ga jij dan naar toe ook naar en rustig plekje waar je dan ff lekker vrouw kan zijn. en idd dat briesje langs je panty of kousen zo heerlijk
grtjes Jennifer
Als het s'avonds donker is wil ik heel af en toe naar het park lopen Helaas kom ik niet vaak in de gelegenheid.
Mijn vrouw accepteert wel mijn vrouwelijke kant maar ziet niet graag dat ik zo naar buiten gaat.
Om haar niet te provoceren doe ik het dus maar niet
Dan ik de achtertuin ook een goed alternatief om even uit te waaien.
Mooi weekend Gr Annalisa
als het in de ochtend donker is wil ik in de wijk wel fulle femme rondlopen . niet met een lange broek maar met een rok aan. heerlijk dat briesje op de kouw plek tussen kousen en slip.
liefs rita
liefs rita
- mireille
- Eredivisie
Hoe was het de eerste keer buiten.
De eerste keren dat ik maar wat aanmodderde in het diepst van de nacht, zonder makeup of wat dan ook met het idee niet gezien te worden wat achteraf wel belachelijk en gevaarlijk was. Of de eerste keer dat ik na een T&T heel euforisch bam de stad in ging en een soort van door de mand zakte want ik dacht dat iemand meneer tegen me zei. De eerste keer dat ik een praatje maakte met de verkoopsters van de Steps (en daar een soort van stamgast werd). De eerste keer dat ik bij de LKGT&T open dag in Rotterdam werd geïnterviewd, met m’n moeder in het publiek. De eerste keer dat ik in een vliegtuig stapte en me realiseerde dat het geen wedstrijdje meer was. De eerste keer dat ik werd lastiggevallen. De eerste keer dat ik verscheen tijdens de nieuwjaarsrecepties van NLNOG/ISOCNL waar ik actief ben. De eerste keer dat ik op een social event van een conferentie op kwam dagen, en dat het het laatste zetje was voor een andere deelnemer daar om eindelijk ook haar ei te breken en uit de kast te komen tegenover haar collega’s
Zoveel eerste keren dat ik de tel bijna kwijt raak… wachtend op de volgende eerste keer in dit nooit ophoudende avontuur.
Veel plezier en succes met je ontdekkingstocht!
De eerste keren dat ik maar wat aanmodderde in het diepst van de nacht, zonder makeup of wat dan ook met het idee niet gezien te worden wat achteraf wel belachelijk en gevaarlijk was. Of de eerste keer dat ik na een T&T heel euforisch bam de stad in ging en een soort van door de mand zakte want ik dacht dat iemand meneer tegen me zei. De eerste keer dat ik een praatje maakte met de verkoopsters van de Steps (en daar een soort van stamgast werd). De eerste keer dat ik bij de LKGT&T open dag in Rotterdam werd geïnterviewd, met m’n moeder in het publiek. De eerste keer dat ik in een vliegtuig stapte en me realiseerde dat het geen wedstrijdje meer was. De eerste keer dat ik werd lastiggevallen. De eerste keer dat ik verscheen tijdens de nieuwjaarsrecepties van NLNOG/ISOCNL waar ik actief ben. De eerste keer dat ik op een social event van een conferentie op kwam dagen, en dat het het laatste zetje was voor een andere deelnemer daar om eindelijk ook haar ei te breken en uit de kast te komen tegenover haar collega’s
Zoveel eerste keren dat ik de tel bijna kwijt raak… wachtend op de volgende eerste keer in dit nooit ophoudende avontuur.
Veel plezier en succes met je ontdekkingstocht!
Still hacking my gender anyway ¯\_(ツ)_/¯ Ried mai blåg!
- laura.sparkle
- dagelijks aanwezig
Hoi Jennifer,cdjennifer schreef: ↑wo nov 06, 2024 21:52 wow wat en heerlijke ervaring dat vrije gevoel heerlijk dat gevoel van die kleine bries langs je panty dit smaakt naar meer heb me nog nooit zo vrouwelijk gevoelt
Goed van jou !!! Echt wel.
Spannend he? Buiten is toch heel anders dan binnen, inderdaad dat briesje, het loopje, gaan zitten met jouw benen bij elkaar, naar het toilet, haha. Fijn he?
Ik zie heel veel reacties van iedereen. Leuk he? Voor mij werkt het goed om naar een stadje te gaan waar ik niemand ken. Liefst in de drukte en bij daglicht, in stille straatjes of in het donker voel ik me niet zo veilig.
Nu je het durft, blijf je het doen? Wat is jouw volgende stap? Ik ben zooo benieuwd.
Liefs, Laura.
"Hallo, gezellig!", Lena Braams, 't Schaep met de 5 Pooten.
- cdjennifer
- ff weer wat posten
ik wil het zeker blijven doen maar wel met kleine stapjes ik wil eerst nog en keer naar en contact avond dat lijkt me ook heel leuk maat wat ik al zei het smaakt echt naar meer ga eind november een Met mijn partner en weekendje weg in en hotel daar ga ik me dan ook helemaal optutten met alles erop en der aan ik wil ook weten hoe ik er dan eruit zie en dan ga ok zeker de volgende stap maken maar hoe die eruit zal zien weet ik nog nietlaura.sparkle schreef: ↑ma nov 11, 2024 11:44Hoi Jennifer,cdjennifer schreef: ↑wo nov 06, 2024 21:52 wow wat en heerlijke ervaring dat vrije gevoel heerlijk dat gevoel van die kleine bries langs je panty dit smaakt naar meer heb me nog nooit zo vrouwelijk gevoelt
Spannend he? Buiten is toch heel anders dan binnen, inderdaad dat briesje, het loopje, gaan zitten met jouw benen bij elkaar, naar het toilet, haha. Fijn he?
Ik zie heel veel reacties van iedereen. Leuk he? Voor mij werkt het goed om naar een stadje te gaan waar ik niemand ken. Liefst in de drukte en bij daglicht, in stille straatjes of in het donker voel ik me niet zo veilig.
Nu je het durft, blijf je het doen? Wat is jouw volgende stap? Ik ben zooo benieuwd.
Liefs, Laura.
grtjes Jennifer
- cdjennifer
- ff weer wat posten
ik vindt de reacties echt heel leuk en fijn dat geeft me heel veel steuncdjennifer schreef: ↑ma nov 11, 2024 19:05ik wil het zeker blijven doen maar wel met kleine stapjes ik wil eerst nog en keer naar en contact avond dat lijkt me ook heel leuk maat wat ik al zei het smaakt echt naar meer ga eind november een Met mijn partner en weekendje weg in en hotel daar ga ik me dan ook helemaal optutten met alles erop en der aan ik wil ook weten hoe ik er dan eruit zie en dan ga ok zeker de volgende stap maken maar hoe die eruit zal zien weet ik nog nietlaura.sparkle schreef: ↑ma nov 11, 2024 11:44Hoi Jennifer,cdjennifer schreef: ↑wo nov 06, 2024 21:52 wow wat en heerlijke ervaring dat vrije gevoel heerlijk dat gevoel van die kleine bries langs je panty dit smaakt naar meer heb me nog nooit zo vrouwelijk gevoelt
Liefs, Laura.
grtjes Jennifer
- cdjennifer
- ff weer wat posten
maar heel lief van jou dat je me er ook in steunt dan je wel top van jecdjennifer schreef: ↑ma nov 11, 2024 19:06ik vindt de reacties echt heel leuk en fijn dat geeft me heel veel steuncdjennifer schreef: ↑ma nov 11, 2024 19:05ik wil het zeker blijven doen maar wel met kleine stapjes ik wil eerst nog en keer naar en contact avond dat lijkt me ook heel leuk maat wat ik al zei het smaakt echt naar meer ga eind november een Met mijn partner en weekendje weg in en hotel daar ga ik me dan ook helemaal optutten met alles erop en der aan ik wil ook weten hoe ik er dan eruit zie en dan ga ok zeker de volgende stap maken maar hoe die eruit zal zien weet ik nog nietlaura.sparkle schreef: ↑ma nov 11, 2024 11:44
Hoi Jennifer,
Liefs, Laura.
grtjes Jennifer