Favoriete dameskleding

Wat trek jij aan, hoe laat jij jezelf zien en waar haal je je kleding

Moderator: Moderators

zijde
dagelijks aanwezig

Re: Favoriete dameskleding

Bericht door zijde »

Graag loop ik in een blauwe rok over knie met elastiek zonder riem,rood blauwe blouse,
blauwe schoenen,panty zwart haar,rood sjaaltje met roosjes.
Zijde
Berdine
dagelijks aanwezig

Bericht door Berdine »

Momenteel draag ik zwarte broekrok met zeer wijde pijpen met zwart grijze fluwelen top met diepe v-uitsnijding ik heb mijn borstmaat iets moeten vergroten :D voor meer sexy look
Ik ben wie ik ben, en wat ik ben, ben ik door mijn eigen liefde
Will Ferdy zanger en voorvechter van LGBTQ+ acceptatie
matthijsse
ForumFan

Bericht door matthijsse »

een jeansrok en een dikke huidkleurige panty , dames pumps met een hak van 6 cm
Moniquevdm
ff weer wat posten

Bericht door Moniquevdm »

Vandaag zwarte korte rok rode body rode legging
Zwarte pumps rood lang haar😍
cdjennifer
ff weer wat posten

Bericht door cdjennifer »

mijn favoriete kleding en kort strak mini jurkje of rokje met en kanten topje of strak truitje en glanspanty.s met sandalleten met en hak van 10 cm
Robin_e
daar ben ik weer

Bericht door Robin_e »

Hee dames!!

Ik had al in m'n introductie een beetje verteld over m'n kledingstijl maar het lijkt me leuk om dat hier nog eventjes toe te lichten 🥰 je hoeft eigenlijk alleen maar te kijken naar m'n profielfoto om een idee te krijgen van wat ik het liefst draag!! Zoals veel van jullie ben ik erg dol op rokjes! Er is (bijna) niks dat me vrouwelijker kan laten voelen dan het dragen van een leuke rok 🥰 op dit moment ben ik helemaal verliefd op plissérokken. Als je een knielange/midi plisserok combineert met een schattig blousje of een warme trui in de winter wil je nooit meer mannenkleding dragen! Ik heb dan ook nog een cute leren plooirokje dat ik heel graag draag. Het is zooo bevrijdend om rond te lopen in zo'n schattig rokje, ik word er zo blij van 🥰

Grappig genoeg heb ik sinds m'n coming out als deeltijdvrouw nog geen jurk aangehad! Misschien wordt het tijd om dat eens te doen. Ik kan me voorstellen dat zo'n zomerjurkje met bloemenprint of gewoon leuke zachte kleuren echt m'n ding zou kunnen zijn 🥰 er is nog veel meer te ontdekken dus!

Liefs,
Robine x
laura.sparkle
dagelijks aanwezig

Bericht door laura.sparkle »

Robin_e schreef: wo nov 13, 2024 23:46 Hee dames!!

Ik had al in m'n introductie een beetje verteld over m'n kledingstijl maar het lijkt me leuk om dat hier nog eventjes toe te lichten 🥰 je hoeft eigenlijk alleen maar te kijken naar m'n profielfoto om een idee te krijgen van wat ik het liefst draag!! Zoals veel van jullie ben ik erg dol op rokjes! Er is (bijna) niks dat me vrouwelijker kan laten voelen dan het dragen van een leuke rok 🥰 op dit moment ben ik helemaal verliefd op plissérokken. Als je een knielange/midi plisserok combineert met een schattig blousje of een warme trui in de winter wil je nooit meer mannenkleding dragen! Ik heb dan ook nog een cute leren plooirokje dat ik heel graag draag. Het is zooo bevrijdend om rond te lopen in zo'n schattig rokje, ik word er zo blij van 🥰

Grappig genoeg heb ik sinds m'n coming out als deeltijdvrouw nog geen jurk aangehad! Misschien wordt het tijd om dat eens te doen. Ik kan me voorstellen dat zo'n zomerjurkje met bloemenprint of gewoon leuke zachte kleuren echt m'n ding zou kunnen zijn 🥰 er is nog veel meer te ontdekken dus!

Liefs,
Robine x
Hoi Robine,

Ik vind jouw kledingstijl leuk!

Rokjes vind ik super fijn en ook jurkjes, moet je absoluut ook proberen, vooral in de zomer.

Ik heb een paar stijlen: chic/klassiek, bohemian, sportief en preppy. Mijn rokjes passen vooral in de preppy look. Hier een leuk linkje met wat ik bedoel. Misschien een inspiratie?
https://www.lidathiry.nl/de-preppy-look/

Heb jij ook leuke linkjes?

Liefs, Laura.
"Hallo, gezellig!", Lena Braams, 't Schaep met de 5 Pooten.
Robin_e
daar ben ik weer

Bericht door Robin_e »

Hee Laura! Leuk om je hier ook weer tegen te komen. Ik vind jouw kledingstijl ook erg leuk 🥰
Rokjes vind ik super fijn en ook jurkjes, moet je absoluut ook proberen, vooral in de zomer.

Ik heb een paar stijlen: chic/klassiek, bohemian, sportief en preppy. Mijn rokjes passen vooral in de preppy look. Hier een leuk linkje met wat ik bedoel. Misschien een inspiratie?
https://www.lidathiry.nl/de-preppy-look/

Heb jij ook leuke linkjes?
Volgens mij hebben we ongeveer dezelfde smaak! Preppy rokjes zijn ook heel schattig dus ik begrijp het helemaal. Naast de stijlen die jij opgenoemd hebt ben ik ook groot fan van de romantische stijl. Ik denk dan aan wijd uitlopende rokken, elegante blouses met ronde hals en vooral veel zachte kleuren 🥰 wat ik ook leuk vind is om een vrouwelijk blousje te combineren met bijvoorbeeld een flared jeans of een broek met wijde pijpen. Veel vrouwen gaan voor deze look en ik snap ook wel waarom!

Tot slot nog wat linkjes!
Romantische stijl: https://www.witt-international.nl/inspi ... edingstijl
Roze spijkerbroek van de H&M: https://www2.hm.com/nl_nl/productpage.1267962001.html

Liefs,
Robine x
Plaats reactie