in het lang
Moderator: Moderators
in het lang
dag lieve meiden,
ik zit te denken om een keer in het lang tegaan. zo een avondjurk, lijkt me echt heel vrouwelijk . wie heeft dat wel eens gedaan.
liefs Rita
fijne feestdagen
ik zit te denken om een keer in het lang tegaan. zo een avondjurk, lijkt me echt heel vrouwelijk . wie heeft dat wel eens gedaan.
liefs Rita
fijne feestdagen
- crisscross
- dagelijks aanwezig
Re: in het lang
In het lang waar naar toe , Rita?
Misschien de kerst kerkdienst?
Wat voor creatie heb je voor ogen , style of kleur etc.?
Groetjes van Marjan
Misschien de kerst kerkdienst?
Wat voor creatie heb je voor ogen , style of kleur etc.?
Groetjes van Marjan
Ik hou ervan in het lang heb diverse lange rokken en met de kerst zal ik er zeker een dragen.
Jurken heb ik nog niet ben het wel van plan
Groetjes Berdine
Jurken heb ik nog niet ben het wel van plan
Groetjes Berdine
Ik ben wie ik ben, en wat ik ben, ben ik door mijn eigen liefde
Will Ferdy zanger en voorvechter van LGBTQ+ acceptatie
Will Ferdy zanger en voorvechter van LGBTQ+ acceptatie
dag dames,
zo een elegante stijlvoll ejurk met split en blote armen.
liefs Rita
zo een elegante stijlvoll ejurk met split en blote armen.
liefs Rita
Hee dames,
Een avondjurk zou ik ook heel graag een keer willen dragen als je dat dan nog combineert met mooie hakken voel je je helemaal een prinses! Ik zeg doen x
Liefs,
Robine
Een avondjurk zou ik ook heel graag een keer willen dragen als je dat dan nog combineert met mooie hakken voel je je helemaal een prinses! Ik zeg doen x
Liefs,
Robine
- Moniquevdm
- ff weer wat posten
ik heb de fotos bekeken
geweldig
geweldig
-
- daar ben ik weer
Ha dames
In het lang is altijd genieten heb dan ook verschillende avond/galajurken en een stuk of 4 echte bruidsjurken in verschillende kleuren nummer 5 komt eind van de maand.
Dit jaar ook weer een profesionele make-over uiteraard draag ik dan een hele dag een bruidsjurk.
Als er iemand van de dames contact wil hier over of over zulke jurken mag altijd mailen of berichtjes sturen.
Liefs een trotse bruid
In het lang is altijd genieten heb dan ook verschillende avond/galajurken en een stuk of 4 echte bruidsjurken in verschillende kleuren nummer 5 komt eind van de maand.
Dit jaar ook weer een profesionele make-over uiteraard draag ik dan een hele dag een bruidsjurk.
Als er iemand van de dames contact wil hier over of over zulke jurken mag altijd mailen of berichtjes sturen.
Liefs een trotse bruid
Ik heb vandaag bij de C&A een prachtige lange grijze rok gekocht. Ik heb hem nu aan.