Gelakte nagels
Moderator: Moderators
- DeboraW
- daar ben ik weer
- Contacteer:
Gelakte nagels
Hallo,
Heb van de week de hele week met gelakte donker rode nagels rondgelopen. De hele week geen opmerkingen gehad.
Foto via google photos: https://photos.google.com/photo/AF1QipO ... xBjhynrlvU
Groetjes Debora
Heb van de week de hele week met gelakte donker rode nagels rondgelopen. De hele week geen opmerkingen gehad.
Foto via google photos: https://photos.google.com/photo/AF1QipO ... xBjhynrlvU
Groetjes Debora
-
- Eredivisie
Re: Gelakte nagels
dat doe ik al een paar jaar . ik krijg nooit opmerkingen . ik keer toen ik bij een leverancier was en die man zei dat ik niet met gelakte nagels bij mijn klanten kon komen , soms zijn er mannen die vragen waarom ik het doe, maar meestal zijn het vrouwen die het gewoon heel leuk vinden
ik draag ook oorbellen , heeft nog nooit iemand iets van gezegd
en ook rokken met pantys er onder , heb ik nog nooit 1 reactie over gehoord
mijn nagels heb ik meestal rood of roze
ik draag ook oorbellen , heeft nog nooit iemand iets van gezegd
en ook rokken met pantys er onder , heb ik nog nooit 1 reactie over gehoord
mijn nagels heb ik meestal rood of roze
-
- ff weer wat posten
Ik weet dat ik in vergelijking met andere CDs heel erg afwijk, maar ik vind gelakte nagels maar niks (terwijl dat vaak juist wel als een van de hoogtepunten gezien wordt).
Ik vind het niet mooi in het algemeen, ik vind het nog minder mooi bij mijn handen (nou heb ik gelukkig geen typische mannehanden).
Van die lange nepnagels gruwel ik al helemaal van (ook bij vrouwen hoor).
Of wanneer ze bladderen. Aah alsof mensen te lui zijn om het schoon te maken.
Praktisch gezien is het het stukje makeup waar ik het meeste moeite mee heb om goed weg te krijgen (ja ik gebruik nagellak remover, maar dan nog blijft er altijd wel wat bij de randjes zitten of zit er zo'n roze gloed over mijn nagels).
Als ik het bij mannen zie heb ik de drang erop te letten, maar ik zeg er nooit wat van.
PS: linkje geeft een 404 - zit nog steeds met mijzelf in discussie waarom ik erop klikte
Ik vind het niet mooi in het algemeen, ik vind het nog minder mooi bij mijn handen (nou heb ik gelukkig geen typische mannehanden).
Praktisch gezien is het het stukje makeup waar ik het meeste moeite mee heb om goed weg te krijgen (ja ik gebruik nagellak remover, maar dan nog blijft er altijd wel wat bij de randjes zitten of zit er zo'n roze gloed over mijn nagels).
Als ik het bij mannen zie heb ik de drang erop te letten, maar ik zeg er nooit wat van.
PS: linkje geeft een 404 - zit nog steeds met mijzelf in discussie waarom ik erop klikte

- laura.sparkle
- ForumFan
Hoi allemaal,
Leuk dat iedereen zo zijn mening geeft!
Ik zit er een beetje tussenin, net zoals de meeste dames.
Dat wil zeggen: meestal doe ik geen nagellak op, want het is inderdaad een heel gedoe. Maar soms vind ik het een extraatje, een cadeautje, een verwennerijtje. Ik moet dan wel tijd hebben om het de avond ervoor op te doen zodat het goed droog is op de dag dat ik naar buiten ga. Ik heb veel kleuren en bijpassende lippenstift. Helemaal leuk als het past bij mijn kleding.
Dat moet ik dan ook een beetje plannen, soms heb ik op de dag zelf toch zin om iets anders aan te doen. Bwaaahhh!! Maar ja, dat hoort bij het vrouwzijn, al dat gedoe. Haha.
Liefs, Laura.
Leuk dat iedereen zo zijn mening geeft!
Ik zit er een beetje tussenin, net zoals de meeste dames.
Dat wil zeggen: meestal doe ik geen nagellak op, want het is inderdaad een heel gedoe. Maar soms vind ik het een extraatje, een cadeautje, een verwennerijtje. Ik moet dan wel tijd hebben om het de avond ervoor op te doen zodat het goed droog is op de dag dat ik naar buiten ga. Ik heb veel kleuren en bijpassende lippenstift. Helemaal leuk als het past bij mijn kleding.
Dat moet ik dan ook een beetje plannen, soms heb ik op de dag zelf toch zin om iets anders aan te doen. Bwaaahhh!! Maar ja, dat hoort bij het vrouwzijn, al dat gedoe. Haha.
Liefs, Laura.
"Hallo, gezellig!", Lena Braams, 't Schaep met de 5 Pooten.
-
- Eredivisie
ik ga altijd met gelakte nagels naar buiten , want ik heb mijn nagels bijna altijd rood , ik ga er ook mee werken
- Moniquevdm
- dagelijks aanwezig
Ik heb elke dag mijn nagels gelakt
Ik heb meerdere kleuren
Ook op mijn werk
En dat als automonteur
Ik heb meerdere kleuren
Ook op mijn werk
En dat als automonteur
- DeboraW
- daar ben ik weer
- Contacteer:
Hallo Sponstanietje.Sponstanietje schreef: ma sep 15, 2025 22:27 Ik weet dat ik in vergelijking met andere CDs heel erg afwijk, maar ik vind gelakte nagels maar niks (terwijl dat vaak juist wel als een van de hoogtepunten gezien wordt).
PS: linkje geeft een 404 - zit nog steeds met mijzelf in discussie waarom ik erop klikte![]()
Heb de foto's even op mijn eigen server gezet.
Gelakte nagels: https://donw.hopto.org/foto/IMG_20250912_210716.jpg.
Foto transcafe: https://donw.hopto.org/foto/IMG-20250907-WA0001.jpg.
Groetjes Debora.
-
- Eredivisie
ik weet helaas niet hoe dat moet
je hebt bijna dezelfde handen dan ik
je hebt bijna dezelfde handen dan ik
- DeboraW
- daar ben ik weer
- Contacteer:
Hallo mathijsse,
Wat bedoel je? Hoe je een link in je berichten zet? Als je de editor bekeijkt zie je boven je tekstkader een aantal knoppen staan, de knop die op een ketting lijkt is de knop om een link in te voegen.
Groetjes Debora.
Wat bedoel je? Hoe je een link in je berichten zet? Als je de editor bekeijkt zie je boven je tekstkader een aantal knoppen staan, de knop die op een ketting lijkt is de knop om een link in te voegen.
Groetjes Debora.
-
- Eredivisie
ik weet absoluut niet hoe je een link kan maken en ergens in kan zetten
- RoméeAdmin
- Forum / Website Beheerder
- Contacteer:
Zoals hierboven gemeld door DeboraW kun je in de editor erboven de ketting linkje gebruiken om een URL link te plaatsen of zoals hieronder beschreven.matthijsse schreef: di sep 16, 2025 22:38 ik weet absoluut niet hoe je een link kan maken en ergens in kan zetten
Code: Selecteer alles
[url]http://hier_je_link.nl[/url]
Code: Selecteer alles
[url=http://hier_je_link.nl]Tekst Weergave[/url]
Succes!
-
- Eredivisie
maar ik ben daar niet handig in , ik weet niet hoe dat werkt
- RoméeAdmin
- Forum / Website Beheerder
- Contacteer:
Naar welke url link wil je linken, als je de url typt, dan geef ik je de code terug, als je dat dan plaatst dan weet je ook gelijk hoe het werkt!
- crisscross
- dagelijks aanwezig
Ik lak ze zo nu en dan wanneer ik er zin in heb , heb er wel commentaar op gekregen maar je moet je woordje klaar hebben dan is er niet zoveel aan de hand , ik zeg ze dat ik ze lak omdat het beter voor mijn "slechte" nagels is en dat ik de kleur wel mooi vind (roze).
-
- Eredivisie
ik loop tegenwoordig bijna altijd met rood gelakte nagels en ik ga er ook mee werken
heel soms maak ik ze schoon en dan doe ik er een andere kleur op , maar meestal rood
en ik krijg echt nooit commentaar
heel soms maak ik ze schoon en dan doe ik er een andere kleur op , maar meestal rood
en ik krijg echt nooit commentaar