Graag een vrouw willen zijn , maar...

Hier kun je alles kwijt over topics die te maken hebben met Transgenderisme.

Moderator: Moderators

rita100
dagelijks aanwezig

Re: Graag een vrouw willen zijn , maar...

Bericht door rita100 »

DAg,
de laatste weken worstel ik ontzettend metmijn travestie. Ik vindt het heerlijk om me om te kleden en op te maken. Of het nu een zomerjurkje is of als secretaresse. In mijn hoofd voelt het niet goed richting mijn vrouw. Maar ik durf niet uitde kast te komen want bangvoor haar reactie. Ga ik al mijn kleren nu wegdoen en hopen dat ik nietweer verleid wordt om ze aan te trekken. Of gewoon stilletjes doorgaan. Ik heb al eerder mijn garderobe weg gedaan maar kon het niet laten om weer nieuw te kopen.

liefs Rita
Krabke
dagelijks aanwezig

Bericht door Krabke »

Hey Rita100!
Ik ben een drie weken geleden meteen uit de kast gekomen naar mijn vriendin toe.
Ik las ergens een artikel dat het verbergen niet OK is, en de meeste relaties knappen omdat het ergens 'plots aan het licht komt'.
Het vertrouwen is dan helemaal zoek.
Eventueel kan je mijn intro lezen onder 'Hallo allemaal - Nooit te laat'=
viewtopic.php?t=9487

Ik herken me volop in je verhaal hoor, ik zit nu thuis te werken als Sanne, met de bijhorende rok aan :-)
I am sailing ⛵️
Krabke
dagelijks aanwezig

Bericht door Krabke »

Hey Rita100,
Dit is het artikel dat ik vernoemde=

https://www.travestie.org/breken-of-blijven/
I am sailing ⛵️
crisscross
dagelijks aanwezig

Bericht door crisscross »

Dag Rita even een reactie op jou berichtje en hopelijk een goed advies omtrent je beslissing om alles weg te doen en te stoppen.
NIET DOEN.
Je gaat er later toch weer aan beginnen ik herken je gevoel en weet van mijzelf dat nadat ik dit gedaan had en alles weggegooid had omdat ik dacht dat het nu wel over was.
en dan gaat het na een korte/lange periode toch weer kriebelen en begin je weer helemaal van voren aan opnieuw.
Kan ook leuk zijn maar wel zonde van de uitgaven die je gedaan hebt en vaak zaten er fraaie en mooie spullen tussen.
Blijf rustig (makkelijk gezegd ik weet het) en las een pauze in maar gooi als het niet hoeft je spullen weg , ik weet haast zeker dat je daar geen spijt van krijgt.
S6 Marjan.
laura.sparkle
ForumFan

Bericht door laura.sparkle »

Hoi Rita,

Ik zit momenteel ook in zo'n fase, dat ik het even niet meer weet met travestie, dat ik misschien wel wil stoppen of het op een of andere manier wil wegstoppen.

Maar ik ben met Marjan eens: NIET DOEN. Je kunt jouw kleding ook in "een koffer op zolder doen", maar gooi niets weg.

Misschien helpt het als ik iets over mezelf vertel. Ik denk dat ik mezelf te veel opjut om OF man OF vrouw te zijn. Op beide dagen ben ik dan niet blij. Dus ik probeer het ook een beetje los te laten. Soms kleed ik me in een hybride mix en hoeft niet alles op of aan om man of vrouw te zijn. Er zijn heel veel mannen die androgeen zijn of genderfluide, daar neem ik op dat soort dagen een voorbeeld aan. Inspireert ook weer om verder te gaan. Dan kijk ik in mijn kleding wat ik nog wel aan wil, gelukkig heb ik niets weggegooid. Vorige maand heb ik zelfs mijn kleding doorelkaar gelegd, dus niet mijn vrouwenkleding apart. Maar slip bij onderbroek en trui bij trui, blazer bij colbert, enzovoort. Dat helpt mij op dit moment.

Maar ik weet het eigenlijk ook niet zo goed. Wat ik wel weet, is dat alles goed is en niets fout. Dat wens ik jou ook toe.

En misschien vindt jouw vrouw een voorzichtige mix ook wel aanvaardbaar.

Liefs, Laura.
"Hallo, gezellig!", Lena Braams, 't Schaep met de 5 Pooten.
rita100
dagelijks aanwezig

Bericht door rita100 »

DAg Laura,
was even niet op de site. maar vandaag wel. Dank voorje woorden. Vandaag heb ik even gefietst als vrouw. spijkerrok aan en een warme panty. Heerlijk voelde dat .

Geen vreemde opmerkingen . Er was ook weinig verkeer .

liefs Rita
Krabke
dagelijks aanwezig

Bericht door Krabke »

Super!
Ik ben nu bijna 4 maand in mijn traject.
Ik schrijf hier niet veel meer, zit nu op een belgisch forum, mede omdat de wetgeving en begeleiding anders is dan in NL.
Voorbije weekend heb ik mijn laatste 'mannenkleren' weg gedaan, ik draag nu elke dag dameskleren.
Dankzij een therapeut kan ik beter mijn schaamte en angsten te baas, al blijft het erg moeilijk naar mensen toe die heel dicht bij me staan, en dan vooral de nabije buren...
I am sailing ⛵️
DeboraW
ff weer wat posten
Contacteer:

Bericht door DeboraW »

Hallo,

Ik heb ook veel van mijn mannenkleding naar de kringloop gebracht, er staat al weer een zak klaar om vandaag af te geven. Ruimt lekker op in mijn kledingkasten. Loop elke dag wel in dameskleding rond. Geen problemen tot nu toe buiten gehad. Ik weet ook nog niet of ik in transitie wil gaan. Voorlopig hou ik het bij dragen dameskleding.

Groetjes Debora.
Plaats reactie