strakke 'low rise' broeken

Wat trek jij aan, hoe laat jij jezelf zien en waar haal je je kleding

Moderator: Moderators

sixty!
is nieuw hier

strakke 'low rise' broeken

Bericht door sixty! »

Hey allemaal!
Ik ben eigelijk op dit forum beland omdat ik een vraag heb, hoop niet dat dat erg is? Ik ben niet nog echt into travestie, alhoewel ik wel een bovengemiddelde interesse heb voor bepaalde dames-kledingstukken :wink:
Wat ik bijv. echt mooi vind bij vrouwen zijn die (vale)spijker/ribbroeken die laag zitten, strak zijn tot op de knieën en vanaf daar lekker wijd uitlopend 8) (vandaar ook m'n naam; (Miss) Sixty! )
Opzich heb ik alwel van zulke broeken, herenmodel welteverstaan. Wat ik de laatste tijd heel graag wil halen is zo'n broek zoals eerder beschreven, in ribfluweel. Zoiets als dit: (of liefst deze)
Afbeelding

Dus lekker strak, heerlijk stofje en wijde pijpen 8)
Waar kan ik zo'n soort broek het beste kopen? Zoek eigelijk een winkel waar je niet echt opvalt tussen de dameskleding zegmaar en dat je geewoon fatsoenlijk kan passen enzo. En stel dat ik via internet wil bestellen, waar moet ik rekening mee houden? kan ik bijv. m'n huidige maten aanhouden?

Alvast bedankt voor jullie hulp!

Groetjes!
XXX
ff weer wat posten

Bericht door XXX »

Hoi Sixty,

Ik vind dat die broeken ook bij jongens goed staan, en gewoon unisex zouden moeten zijn, maar da's een ander forum (http://f23.parsimony.net/forum50849/ )

Eindelijk dan eens voor mij een opening om iemand van raad te kunnen voorzien, ikzelf draag zelf namelijk alleen nog maar strakke broeken met wijde pijpen, en het is mijn geliefdste kledingsstuk.

Ik zal beginnen met maten. Allereerst weet ik mijn herenmaat niet meer, da's al te lang geleden. Ik ben zelf 1.77m lang, en wil zo'n broek mij mooi staan, moet voor mij de binnenbeenlengte om en na bij de 85 cm zijn. dan vallen de pijpen over m'n schoenen en heb ik geen hoog water. Voor wat betreft je middel, die is voor een man veel breder, zo'n broek kan mooi om je benen en billen zitten, maar de knoop vastmaken lukt van z'n leven niet. Je zou dus het beste kunnen kijken naar stretchbroeken, waar 4% elastan in zit. Je hebt ze ook vaak met 2%, en heb voor mezelf geconstateerd, dat dat echt teveel afkneld, vooral achter je knieen als je zit.
Zelf ben ik gewoon via de wehkamp begonnen, je besteld gewoon 3 opeenvolgende maten en past ze gewoon. Ik weet natuurlijk niet hoe groot je bent, maar ervanuitgaande dat je mijn lengte zou hebben, en niet dik bent ( ik weeg 78kg ) dan zou je maat 40 of 42 kunnen proberen. Ik heb me niet verder verdiept waar die 40 voor staat, maar ik pas zelf elke stretchbroek met maat 40. Alleen vaak zijn damesbroeken een stuk korter, en kun je het beste kijken of ze ze ook in lange maten hebben.

Dan heb je nog de spijkerbroekmaten, van bv misssixty. Zelf heb ik een flair nixie maat 31. die maat staat voor middel=40, en dat merk heeft ze volgens mij ook in meerdere lengtes, maar in mijn geval was het binnenbeenlengte 84cm en totale lengte 104cm.

Zo'n broek zonder stretch past dus nooit, tenzij je een middel hebt om door een ringetje te halen :-)

Otto heeft ook een hoop van die mooie broeken, en ook heel veel daarvan in verschillende lengtes. Ben zelf pas in duitsland geweest, in een winkel war miss sixty kleding hangt, en heb gewoon broeken staan passen. Niemand kent je daar dus.....

Ik denk als je eerst via wehkamp of otto besteld om zo je maat te kunnen vaststellen, kun je wellicht de stap in een winkel wat makkelijker nemen, dan sta je niet zo te hannissen.
O ja, waar je ook zeker zal slagen, op de beverwijkse bazar.

nou ik hoop dat ik je van advies heb kunnen voorzien, succes ermee! :D :D

liefs,

Savannah
Laatst gewijzigd door XXX op za sep 06, 2003 8:08, 2 keer totaal gewijzigd.
Amanda
dagelijks aanwezig

Bericht door Amanda »

Hoi,

Heb toevallig gisteren zo'n soort broek van de otto binnen gekregen....

http://www.shopping24.de/mall/cgi-bin/O ... ppe=528132

Ik draag ook veel broeken met wijde pijpen, als je echt super wijde pijpen wilt hebben kun je denk ik het beste naar een skate zaak gaan.

Ik had van jeans maat 33 inch, wat overeen komt met 42 voor vrouwen....

Groetjes, Amanda
capt haok
Eredivisie

Bericht door capt haok »

Vind ze zeker ook gaaf...denk dat ik er eentje koop misschien wel 2. Maar dan uiteraard wel in zwart...
Meiden, bedankt voor de info.

het elfje
Nathalie
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door Nathalie »

Mooi broekkie.... leuke trui ook ..
Afbeelding
<i>Hoe groter de chaos, des te effectiever de glimlach.</i>
Pamela-
Moderator

Bericht door Pamela- »

Hoi hoi,

Alhoewel ik geen bristol fan ben was ik van de week op aanraden van Lisa is bij de bristol gaan kijken voor schoenen. Ik heb er geen schoenen kunnen vinden maar wel legio van de broeken waar jullie het over hebben. Deze waren voor het grootste gedeelte erg leuk van prijs.

Heb er, door die prijs, ook 1 gekocht en moet zeggen ze staan echt heel leuk, zitten lekker en zijn top om in de stappen. Vrouwelijk en toch niet TE voor als je Amsterdam in gaat bv.

Liefs,
<i><b>Change the things you can, accept the things you can't change.</i></b>
transcommunity-girl2
ForumFan

Bericht door transcommunity-girl2 »

gone
Laatst gewijzigd door transcommunity-girl2 op di jul 13, 2004 15:15, 1 keer totaal gewijzigd.
I am proud to be transcommunity girl
Pamela-
Moderator

Bericht door Pamela- »

Kendra,

Lol, lig effe dubbel hier maar dat komt door de picture die in de topic staat want ook bij jou posting scrol ik door tot de buurvrouw die overigens wel erg leuk is.

Liefs,
<i><b>Change the things you can, accept the things you can't change.</i></b>
transcommunity-girl2
ForumFan

Bericht door transcommunity-girl2 »

gone
Laatst gewijzigd door transcommunity-girl2 op di jul 13, 2004 15:14, 1 keer totaal gewijzigd.
I am proud to be transcommunity girl
Amanda
dagelijks aanwezig

Bericht door Amanda »

Hoi,

Maar dan uiteraard wel in zwart...
Beige is ook helemaal in....

Groetjes, Amanda
Kathleen
ForumFan
Contacteer:

Bericht door Kathleen »

Hi girls,

Ook ik heb verleden week mijn eerste damesbroek gekocht. Vanboven strak en beneden wijde pijpen. Zit perfect en ben ermee in mijn nopjes. :P

De achterliggende bedoeling hiervan is om na een T&T avond als meid naar huis te keren. Nu doe ik dat nog als man (bah!!!!!!). Ik heb een zeer nieuwsgierige overbuur en mijn huis ligt bovendien onder een straatlantaren. Wanneer ik dan uitstap valt een broek natuurlijk in het halfdonker minder op dan een rok en kan ik lekker en-femme naar huis gaan. Weer een stapje verder dus (next month!). Het moet!!!!

Back to topic!!!

Ciao,
Liefs, Kathleen
Come una ragazza! Per sempre!
sixty!
is nieuw hier

Bericht door sixty! »

Bedankt voor alle leuke reply's, had ik toch niet verwacht eigelijk :)

Ik heb eergister een echt prachtige broek gezien van Miss Sixty (super Tommy), van ribfluweel maar blauw gebleekt zodat het eigelijk jeansstof lijkt :)
Dit idee eigelijk, alleen andere kleur:
Afbeelding
Was in een soort alternatief winkeltje, wel leuk :)
Een klein probleempje alleen: ik ben dus flink gek op die damesbroeken, maar behalve dat ook nogal overgevoellig voor zachte stoffen :oops:
Combinatie van die 2 kan dus zorgen voor een aardige bult in m'n broek :( wat me dus niet echt aanmoedigt om te gaan passen :( Ga denk ik dus toch maar via internet bestellen.

Savannah: bedankt voor je uitleg :) Mijn normale spijkerbroek maat is 30-32 en in sommige gevallen (Diesel). Wat je zegt voer die Nixie maat 31, die 31 is wat bij mij 30 is? En dat stretch, als het geen stretch is, past het dan niet? (oké, ik kan het uitproberen, I know ;) ) Ik heb namelijk ook nog een spijkerbroek gezien met een hele mooie washing, maar dat was geen stretch..
Dat van die Bazar is trouwens ook een goeie tip :D

@Amanda: mooie broek :D Ik ga ook 's ff kijken bij Otto :)

Heeft er iemand eigelijk een ideee of ik in Zwolle kan slagen? Misschien bij de London ofzo? Ben daar nooit binnengeweest, misschien donderdagavond eens ff doen :)

(vreemd eigelijk, ben gek van dit soort kleren, maar draag het zelden, meer voor de spiegel of als er verder niemand thuis is... puur voor de heb :oops: )
pinkslipper
ForumFan

Bericht door pinkslipper »

Eigenlijk heb ik weinig vrouwenbroeken (geef mij maar jurken en rokjes).

Moet toegeven. Het zijn werkelijke mooie broeken. Ik heb ook een soort broek gekocht bij de Neckermann. 100% cotton en met wijde pijpen. Kleur zwart. Ik ben nogal lang (1.93) en de meeste vrouwenbroeken zijn nogal kort. Ik kan maat 40 met gemak dragen, maar die pijpen hé (beetje hoogwater). Maat 80 is voor mij de beter optie.

sixty! Je hoeft je nergens voor te schamen hoor. Het gaat erom wat jij mooi vindt.
Think Pink en xxx,
pinkslipper

Van het concert des levens, krijgt niemand het programma.
capt haok
Eredivisie

Bericht door capt haok »

Ik weet niet hoor, maar ik zie vaker mannen, jongens in broeken lopen met wijde pijpen. .. het zijn sisters...of het sexeverschil in mode wordt toch minder....het is dan wachten op de broekrok, en daarna....

het elfje
Amanda
dagelijks aanwezig

Bericht door Amanda »

Hoi Elfje,

De jongens die ik met wijde pijpen zie lopen hebben meestal zo'n afgezakte skatebroek aan.

Groetjes, Amanda
Plaats reactie