beste meiden en heren,

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie
jenifer_36
is nieuw hier
Berichten: 9
Lid geworden op: ma okt 13, 2003 22:46

beste meiden en heren,

Bericht door jenifer_36 »

hey meiden en heren,

Ik wilde jullie eens bedanken omdat ik aanvaard word door iedereen. Is altijd leuk om bij jullie te zijn en gezellig een praatje te maken. Ik heb op al die tijd dat ik in verschillende chatrooms geweest ben, me nog nooit zo goed gevoelt dan bij jullie hier :P . Hier als je problemen hebt, kan je steeds terecht bij iedereen. En dat vind ik zo tof aan deze chat. Ken nu toch al een boel dames en heren hier en moet zeggen dat je hier altijd warmpjes wordt ontvangen en dat geeft veel op een chat. Van de eerste keer voel je al dat je welkom bent. Jullie zeiden over een tijdje terug dat ik een pluim verdiende omdat ik cindy steunde en haar TV zijn liet waarmaken. Wel dan moet ik jullie teleurstellen ivm die pluim. Jullie allemaal verdienen een gouden pluim omdat jullie ook iedereen helpen die hulp nodig hebben als ze problemen hebben :wink: . Hoeveel tijd jullie al niet hebben besteed om iemand te helpen, terwijl er onder jullie zelf problemen hebben. En bedoel dan van dames waar hun v'kes het niet mogen weten, of wel accepteren maar eigenlijk wat negeren of zelfs dagelijkse problemen :oops: . Hoor soms zeggen van "" jenifer, nu moet je ook aan je eigen denken en niet je problemen opzij leggen"". Wel dames en heren jullie zullen mij gelijk geven, maar jullie doen juist hetzelfde. Dus eigenlijk verdient ieder van jullie een gouden pluim 8) . Daarom mijn dank nogmaals. Vind jullie kei toffe dames en ook heren en hoop binnenkort jullie te ontmoeten en ben van overtuigd dat het goed zal klinken tussen jullie en ons :D . Zo dat was het ongeveer, wilde het eventjes kwijt, dus doe ik het via een mailtje :P

doei dames en heren xxxxxxxxxx :lol:

PS : En al zijn er die mss niet mee akkoord zijn, wel ik vind deze chat psies een grote familie :oops: :wink: :D
Gebruikersavatar
Cynthia
Chat Ops
Berichten: 1824
Lid geworden op: ma mei 26, 2003 19:49

Bericht door Cynthia »

Heee, Jen

Leuk dat je een posting eraan hebt gewijd.
En je hoeft niemand te bedanken, we zijn er allemaal voor elkaar he. Dus ook voor Cindy en voor Jou. En toch moet je af en toe es aan jezelf denken he! En ik verheug me er al op om je es in het echie te zien meid.
Cyn.
Rianne11nl
is nieuw hier
Berichten: 7
Lid geworden op: za mei 25, 2002 15:49
Locatie: Meerlo Limburg
Contacteer:

Beste meiden en heren

Bericht door Rianne11nl »

Hoi Jenifer.
Dat zijn erg mooie woorden die je uitgesproken hebt.Je schreef dat we allemaal een gouden pluim verdienen maar jij ook omdat je cindy geaccepteerd hebt hoe ze is. Ik heb dat zelf voor enkele maanden terug mogen ervaren dat mijn partner mijn ts zijn volledig accepteerd, mede door steun van alle meiden hier bij deze club. Jou woorden hebben me aangegrepen .. Groetjes Rianne

ps. Ik hoop jou spoedig eens te ontmoeten samen met Cindy
Plaats reactie