De stroom~...

Hier kun je alles kwijt over topics die te maken hebben met Transseksualiteit.

Moderator: Moderators

capt haok
Eredivisie
Berichten: 694
Lid geworden op: do mei 29, 2003 10:59

De stroom~...

Bericht door capt haok »

De stroom...die eerst was afgedamd....waar heel veel water tegen aanstond te duwen met zoveel kracht...reuzenkracht..
vroeger was dit een klein beekje..het kabbelde vrolijk...had zijn ruimte...slingerde zich in het rond door een landschap waar het kon vloeien..
Op een gegeven moment...werd het beekje werd te groot....het moest ingedamt worden...want anders zou het niet meer in toom blijven..
En zo kwam het....jaren lang beukte het water tegen die muren....koude stenen muren....en het beekje kon niet meer stromen zoals het moest, waar het voor ontsprongen was.
Een beeldspraak voor velen.... bijvoorbeeld voor mij...
Er zijn scheuren ontstaan in de stenenmuur....gaten...door de jaren heen..
de druk is te groot.....
het is wachten....op het moment dat alles breekt....en ik weer vrij kan zijn ~~~~

A.
Gebruikersavatar
Franciska
ForumFan
Berichten: 427
Lid geworden op: wo nov 28, 2001 1:00
Locatie: Amersfoort.

Bericht door Franciska »

Hoi Anouk,

Bij mij stroomt het beekje ook nog niet, maar ik ben er wel van overtuigd dat op het juiste moment die koude stenen muur breekt. Ook bij jouw zal dit een keer gebeuren, geef het de tijd dan komt het vanzelf.

Water is nu eenmaal sterker dan steen.

Groetjes,
Franciska.
Groetjes,
Afbeelding

There's got to be a way
To make a better day
I'm gonna find a way
To make a better day
capt haok
Eredivisie
Berichten: 694
Lid geworden op: do mei 29, 2003 10:59

Bericht door capt haok »

Francisca, hihi...ik heb je zondag gezien....virgin.
je stond naast mij....

a.
Gebruikersavatar
Eline
ff weer wat posten
Berichten: 26
Lid geworden op: di sep 25, 2001 2:00
Locatie: Noord-Holland
Contacteer:

Bericht door Eline »

~*anouk*~ schreef:Francisca, hihi...ik heb je zondag gezien....virgin.
je stond naast mij....

a.
Heb je mij ook gezien Anouk, ik was die andere :lol: .

Elineke
Gebruikersavatar
Joy
Forumdiva
Berichten: 1556
Lid geworden op: do apr 18, 2002 2:00

Bericht door Joy »

heb niemand gezien, andersom ook nie, ik was er nie, scheelt enorm natuurlijk:)

zo, ff die ts slinger aanzwengelen hier , tis net alsof ineens hier niks meer gebeurd na die stemming etctec

tralalla:)
capt haok
Eredivisie
Berichten: 694
Lid geworden op: do mei 29, 2003 10:59

Bericht door capt haok »

Eline, ik heb jou ook gezien...leuk he dat je elkaar in de levende lijfe kunt zien...en die bietjejoy zien we vast ook wel eens een keer..shalomm
trouwews, ik ben van plan om er de volgende keer er ook weer naar toe te gaan...en neem dan een tsvriendin op sleeptouw...
Die wil ook een keer kijken...en heb dan ook lekker steun..want het blijft een beetje griezelig......
om binnen te stappen..
Hopelijk wordt ik dan niet weer voor een man aangezien...hihi...is me wat, een elf die er uit ziet als een man....kan nu er om lachen toen...toen meer huilen...wat ben ik eigenlijk kwestbaar... :oops:
Trouwens, ik heb een nieuwtje....vanmorgen ben ik naar mijn huisarts geweest...niet voor ikke meisje...maar gewoon iets normaals...iets lekker somatisch...mijn arm doet erg pijn....en zeer wonderlijk...weet het is maar een term maar heb een tennisarm...giga komisch want ik ben absoluut geen tenniser....badminton..okay..maar steffie nee..
Laat toch wel weer zien wat een woordje eigenlijk voorstelt...maargoed..de dokter dacht eerst dat ik voor iets anders kwam...voor je weet wel ....en hij had het vu opgebeld en wil me andere medikatie voorschrijven....eerst wel de vraag wil je echt verder...tja een retorische vraag voor me...ben na mijn gevoel al zover....dus krijg ik van hem nu andrcure 2 keer 50mg per dag enne..synapause-e een middel met oestrogenen...4mg per dag...
Ben hier giga blij mee ech..
want wat ik eerst slikte werkte wel iets maar zag niet zoveel effekt wel veel pijn...dat wel...en het werkte op mij stemmingen..werd er niet zo vrolijk van...dussss
ben benieuwd....in december heb ik een eerste gesprek op het vu...de zg intakegesprek...dus je kunt eigenlijk wel zeggen dat ik hehoorlijk langs de weg timmer...
Ik voel me daar goed bij...het gevoel, ik ben op de goede weg...en wie weet bezwijken die kille muren een keer....en kan ik vrij vloeien...

Iedereen veel liefs...

Anouk
x
Gebruikersavatar
Cynthia
Chat Ops
Berichten: 1824
Lid geworden op: ma mei 26, 2003 19:49

Bericht door Cynthia »

Hoi Anouk

Leuk je verslag te lezen,. Lekker doortimmeren he.
En klasse zo'n huisarts.

Weet je trouwens waar je ook een tennisarm van kunt krijgen? Van breien hihi :lol: . Dus ik weet niet wat je aan het maken bent, maar ik zou er maar effe mee ophouden tot je elleboog weer beter is.
En het gaat bij een tennisarm meestal om de aanhecting van de pezen, en aangezien dat minder doorbloed is, duurt het vaak langer voor het echt over is.
Cyn.
Josette
Forumdiva
Berichten: 1470
Lid geworden op: ma dec 09, 2002 22:51

Bericht door Josette »

Cynthia schreef:Weet je trouwens waar je ook een tennisarm van kunt krijgen? Van breien hihi :lol: . Dus ik weet niet wat je aan het maken bent, maar ik zou er maar effe mee ophouden tot je elleboog weer beter is.
En het gaat bij een tennisarm meestal om de aanhecting van de pezen, en aangezien dat minder doorbloed is, duurt het vaak langer voor het echt over is.
Zal m'n laatste posting op het TS-forum zijn, desondanks wil ik jullie dit stuk kennis niet onthouden: die tennisarmen zijn niets nieuws. Monniken die in de Middeleeuwen voordat de boekdrukkunst was uitgevonden de Bijbel moesten copiëren hadden dikwijls last van tennisarmen en ook RSI, in mijn ogen verwant aan elkaar (tenzij een ander mij middels het forum of PB onderbouwt anders vind). Het komt ook bij cassieres voor.

En dat van die laatste posting: hogere sociale vaardigheidstraining en informatie over gevoelens kwam ik nooit tegen in het circuit. Officieel is dit gedeelte van het forum dan gereseveerd voor TS'en of zij die op zoek zijn, en beschouw ik me nu in de eerste plaats als mens en dan pas man of vrouw en weet ik niet hoe het verder met me loopt, ik kwam er mijn overspannen periode zeer goed mee door. nl.: ik ben nog zoekende.

In de practijk was dit een plek waar intieme dingen zonder schroom werden besproken en het heeft me veel profijt gegeven in moeilijke situaties en in voor mezelf opkomen. Niet uitsluitend de laarzen, maar de volledige persoon. Het gaat om veel meer. Het gaat dat je opener kan zijn. Dat je over liefde makkelijker kan praten. Dat je over gevoelens makkelijker kan praten en analyseren. Dat je, in de woorden van Franciska, (dikke kus meisje) gelukkiger wordt door van jezelf te houden.

This part of this forum will be yours, darlings. So good-bye and I hope one of more of yours meet in the future
Dit gedeelte van ons forum wordt de uwe, lieverds. So good-bye en ik hoop een van u dan wel meerderen van u ooit nog eens irl in gelukkiger toestand te ontmoeten dan in de pre-travestie.org dagen.
liefs, Josette
Gebruikersavatar
Joy
Forumdiva
Berichten: 1556
Lid geworden op: do apr 18, 2002 2:00

Bericht door Joy »

anouk brabbelde>

en die bietjejoy zien we vast ook wel eens een keer..shalomm

----------mog je wille!!

:P
capt haok
Eredivisie
Berichten: 694
Lid geworden op: do mei 29, 2003 10:59

Bericht door capt haok »

Hi bietjejoy, ofcoursemehorse...al zou ik je moeten ontvoeren :D ...in een travobusje..
Dus look out, voor je het weet wordt je wakker in A'dam :wink:...

Anouk, the tgcollector...
Gebruikersavatar
Joy
Forumdiva
Berichten: 1556
Lid geworden op: do apr 18, 2002 2:00

Bericht door Joy »

ontvoeren? okay
maar travobusje? ueh...wat moet ik in een travobussie?

:P
transcommunity-girl2
ForumFan
Berichten: 369
Lid geworden op: vr feb 28, 2003 15:47

Bericht door transcommunity-girl2 »

gone
Laatst gewijzigd door transcommunity-girl2 op ma jul 12, 2004 21:54, 1 keer totaal gewijzigd.
I am proud to be transcommunity girl
Gebruikersavatar
Joy
Forumdiva
Berichten: 1556
Lid geworden op: do apr 18, 2002 2:00

Bericht door Joy »

holalaaaaaa

nouww, ik ben heeeeeel slecht met plannen, maw, ik plan eigenlijk nauwlijks iets, vink nie fijn, haalt spontaniteit een beetje weg enzo, maar misschien wil ik wel een keer een uitzondering maken :P

doe maar een gil, en tevens, wil ik er niet een heel takkeend voor rijden, ja, k heb eisen :)

ter info, ikke woon in eindhoven, moet ergens wel een mouw aan te passen zijn:)

trallalala

Joy - die met enige pijn haar oude auto zometeen naar sloper gaat brengen, tis nog sund! :)
transcommunity-girl2
ForumFan
Berichten: 369
Lid geworden op: vr feb 28, 2003 15:47

Bericht door transcommunity-girl2 »

gone
Laatst gewijzigd door transcommunity-girl2 op ma jul 12, 2004 21:52, 1 keer totaal gewijzigd.
I am proud to be transcommunity girl
capt haok
Eredivisie
Berichten: 694
Lid geworden op: do mei 29, 2003 10:59

Bericht door capt haok »

Ach lieve fee, ik sta er nu boven ....het was mijn eer te na en dus niet mee terug gemept...maar vond haar er ook niet florisant bij lopen :D
En bietjejoy....seeya...en chatya....

anouk
x
Plaats reactie