even iets over mij

Op dit forum kunnen de partners van t*'s hun hart luchten

Moderator: Moderators

Plaats reactie
jenifer_36
is nieuw hier
Berichten: 9
Lid geworden op: ma okt 13, 2003 22:46

even iets over mij

Bericht door jenifer_36 »

hey meiden,

Ik ben jenifer_36 en mijn partner is een TV. Ongeveer 3 jaar geleden leerde ik mijn partner kennen op een algemene chat. In het begin wist ik niets van haar TV zijn. Toen cindy_38 bij mij kwam intrekken, had ze mij toen nog niets verteld. Ongeveer een maand later toen ik haar werkzak wilde leegmaken om die eens grondig uit te mesten, vond ik lingerie in haar zak. Stelde haar de vraag van wie die lingerie was. Toen zei ze dat het van haar ex was, maar geloofde daar niets van, omdat haar ex daar zeker niet in kon, omdat die lingerie nogal aan de kleine kant was. Een paar dagen later vroeg ik terug vanwaar of van wie die lingerie was. Toen vertelde ze mij dat zij dat droeg. Eerst keek ik wel een beetje verstomd en dacht van een man die lingerie draagt??? Toen had ze mij uitgelegd dat ze TV was en af en toe graag lingerie droeg. Mijn excuses voor hetgeen ik nu ga zeggen, maar dacht, ' oei, een TV, is dat niet iemand die voor hetzelfde geslacht is??'. :oops: . Maar toen legde ze mij uit wat eigenlijk een TV was. Het is een man die (in haar geval al sinds haar 15de) een drang had om eens vrouwenkledij te dragen. Dat ongeveer 90% hetero zijn en dat het niet is omdat mannen eens graag lingerie of vrouwenkledij dragen daarvoor homo's zijn. Niet dat ik iets tegen homo's heb want iedereen is gelijk in mijn ogen :wink: . Toen begreep ik hetgeen mijn partner bedoelde. Zij draagt die kledij niet omdat zij zegt van " oh dat lijkt mij is leuk om dat de dragen", maar omdat het iets in haar zit. Dat is een gevoel of een drang dat zij niet kan tegenhouden. Het hoort eigenlijk bij haar innerlijke. Nu ik dat allemaal vernomen had, vond ik het eigenlijk niet erg, want tenslotte, waarom haar gevoel voor TV zijn tegenhouden?? Dat is iets dat ik nooit zou doen. Want je moet verstaan dat als je dat zou tegenhouden wanneer je partner haar TV zijn zou willen uitoefenen, je ook haar ongelukkig zou maken omdat het een deel is van haar. Dus daarom dat ik nu cindy_38 help met opmaken en kleden. Wij gaan samen shoppen, make-up kiezen, pumps en botjes kopen, enz. Het is ook heel belangrijk dat je je partner ook wat steunt en laat zien dat je van haar houd. Let op, ik zeg niet als je je partner niet wil steunen dat je je partner daarvoor minder graag ziet, want de ene persoon is minder open mind dan anderen he :D . Maar je kan als je zeker niet wil dat je partner zo buiten zou gaan, haar misschien af en toe eens zo laat rondlopen in huis of haar naar een T&T meeting laten gaan. Een T&T meeting is waar je partner en jezelf naartoe kunnen gaan om samen met anderen te beppen over eender wat. Zo kan je misschien ook wat raad vragen aan andere vrouwen om te zien hoe zij omgaan met hun partners hun TV zijn. Ik zelf ben heel open mind en steun mijn partner voor 100%. Help haar als ze problemen heeft of als ze vragen heeft ivm kledij, make-up enz. En moet zeggen, vind mijn partner wel erg leuk en soms ook sexy in haar mooie kledij en lingerie :lol: . En moet zeggen dat ik heel fier ben op haar en zou nooit willen dat ze stopt met haar TV zijn, want dan zou ze heel ongelukkig zijn en dat zou ik nooit over mijn hart krijgen :( . Als er partners kontakt met mij willen opnemen, kunnen zij dat doen via e-mail ( jenifer1jenifer@hotmail.com ) of via chat van trav org waar ik heel vaak op zit of via mijn partner cindy_38 :P . Zo dit was het een beetje en partners, als je vragen hebt, blijf er niet mee zitten, maar kom gerust eens op chat of mijn msn 8)
Groetjes jenifer_36
Gebruikersavatar
Cynthia
Chat Ops
Berichten: 1824
Lid geworden op: ma mei 26, 2003 19:49

Bericht door Cynthia »

Hoi Jen

Ik kan dat alleen maar beamen. Ik ken je nu een tijdje van de chat (zowel via org als messenger) maar je bent echt een meid uit duizenden :roll: .
Cindy heeft het maar getroffen met jou.

En als er meiden of partners vragen hebben kunnen ze zeker goed bij jou terecht. Kortom, een echte aanrader!
Cyn.
Gebruikersavatar
Lisa met een S
Moderator
Berichten: 3650
Lid geworden op: do aug 15, 2002 10:39
Locatie: Boven de rivieren
Contacteer:

Bericht door Lisa met een S »

Hoi, Jenifer,

Ik heb je ook een paar keer op de chat meegemaakt. Vind ik heel fijn om jouw verhaal te lezen. Ik vroeg mij af of je op de hoogte was van onze partner pagina http://www.travestie.org/html/index.php?bestand=partner en de partner groep die daar aan is gekoppeld?

Lisa
If all else fails, buy new shoes
Gebruikersavatar
johnn
Forum / Website Beheerder
Berichten: 1365
Lid geworden op: ma jun 18, 2001 2:00
Locatie: Weiteveen
Contacteer:

Bericht door johnn »

Hoi Jenifer,

Heb je een aantal malen op de chat meegemaakt en dat was al heel leuk.
Ook je profiel is heel goed.
En dan als klap op de vuurpijl dit stukje.......
TOPPIE.

Bedankt dat je zo openhartig je verhaal wil vertellen.
Ik denk dat andere partners hier iets aan kunnen hebben.
echt klasse.
Groetjes,
Afbeelding

Eventuele spel of schrijffouten?? Vertel het mij en ik verbeter deze.
Ondertussen hoop ik dat u mij deze fouten kunt vergeven.......ik ben net een mens
jenifer_36
is nieuw hier
Berichten: 9
Lid geworden op: ma okt 13, 2003 22:46

Bericht door jenifer_36 »

Lisa_met_een_S schreef:Hoi, Jenifer,

Ik heb je ook een paar keer op de chat meegemaakt. Vind ik heel fijn om jouw verhaal te lezen. Ik vroeg mij af of je op de hoogte was van onze partner pagina http://www.travestie.org/html/index.php?bestand=partner en de partner groep die daar aan is gekoppeld?

Lisa
Nee was niet echt op de hoogte lisa, maar heb eens gaan kijken en vind het erg interessant. En ga zeker en vast mij registreren en mij daar ook voorstellen :D . :wink:. Vind het ook heel belangrijk dat partners weten dat ze niet de enigste zijn. En zo kunnen ze dan ook kijken hoe andere partners ermee om gaan he :wink:
jenifer_36
is nieuw hier
Berichten: 9
Lid geworden op: ma okt 13, 2003 22:46

Bericht door jenifer_36 »

johnn schreef:Hoi Jenifer,

Heb je een aantal malen op de chat meegemaakt en dat was al heel leuk.
Ook je profiel is heel goed.
En dan als klap op de vuurpijl dit stukje.......
TOPPIE.

Bedankt dat je zo openhartig je verhaal wil vertellen.
Ik denk dat andere partners hier iets aan kunnen hebben.
echt klasse.
Vind dat het moet kunnen johnn. Ik ben open mind en vind dat andere partners moeten weten dat zij niet de eniste zijn. Zo kunnen ze ook lezen hoe ik ermee omga. En iedereen mag weten dat ik fier ben op cindy en dat ik niet beschaamd ben omdat zij TV is :wink: . En zij kan dan ook altijd 100% op mij rekenen, want ik vind dat zij ook recht heeft om gelukkig te zijn en haar TV zijn kan uiten :D 8)
jenifer_36
is nieuw hier
Berichten: 9
Lid geworden op: ma okt 13, 2003 22:46

hey cynthia

Bericht door jenifer_36 »

Cynthia schreef:Hoi Jen

Ik kan dat alleen maar beamen. Ik ken je nu een tijdje van de chat (zowel via org als messenger) maar je bent echt een meid uit duizenden :roll: .
Cindy heeft het maar getroffen met jou.

En als er meiden of partners vragen hebben kunnen ze zeker goed bij jou terecht. Kortom, een echte aanrader!
bedankt voor je berichtje :D . Maar ik kom er vooruit en schaam mij totaal niet dat ik met een TV ben. Heb hier iets op het forum geplaatst, zodat andere partners kunnen lezen hoe ik ermee omga met cindy haar TV zijn. Ik ben echt fier op haar en wil laten inzien dat T's ook gevoelens hebben en dat het voor hen geen spel is maar iets dat ze in hun gene hebben en dat niet kunnen tegenhouden. Maar ja. Tis te hopen dat veel partners dit zullen lezen en mss van gedachten veranderen en inzien dat het geen ziekte is ofzo.
Gebruikersavatar
marleen
is nieuw hier
Berichten: 2
Lid geworden op: do nov 14, 2002 19:15
Locatie: St-Niklaas

Bericht door marleen »

Je bent gewoon een prachtmeid Jenifer, zo moesten er meer zijn.
Groetjes Marleen xxx
Gebruikersavatar
Adeline_
dagelijks aanwezig
Berichten: 136
Lid geworden op: ma okt 20, 2003 15:12
Locatie: Antwerpen

partnerforum-jenifer_36

Bericht door Adeline_ »

Moesten alle gehuwde t's een partner hebben zoals jij zouden die veel minder probs hebben en rustiger kunnen leven.Het leven is een strijd maar als t extra hard als je partner tegen je is,dus cindy heeft het getroffen met jou zoals enkele andere t's met hun partner;


Grotjes Adeline
Rianne11nl
is nieuw hier
Berichten: 7
Lid geworden op: za mei 25, 2002 15:49
Locatie: Meerlo Limburg
Contacteer:

Bericht door Rianne11nl »

Hoi Jenifer.
Ik heb jou verhaal gelezen en ik vond het een mooi en ontroerend verhaal. Meid het is klasse dat je Cindy steunt in haar tv zijn. Ook ik Christien heb een partner die ts is en in de beginfase van zijn proces staat maar ik steun Rianne ook in alle opzichten. Als alle ts,sen en tv,s een partner hadden die hun steunde dan was er al veel ellende uit de wereld.Ik hoop je ook heel binnenkort te mogen ontmoeten op een t & t avond of in Nieuwegein of in Eindhoven. Rianne heeft al veel over jou verteld en ik vind het grote klasse van jou hoe je dit allemaal accepteerd.
Groetjes en een dikke knuf Christien
Benedicte
daar ben ik weer
Berichten: 18
Lid geworden op: vr feb 01, 2002 1:00
Locatie: Vlaanderen

Bericht door Benedicte »

Hallo Lieve Jenifer,

We hebben ook al een paar keer gechat, ik wens hier ook mijn bewondering voor jou te uiten. Ik zou graag nog eens aan de chat gaan met jou en de cin, heb ondertussen ook al "het" verteld aan mijn vrouw.
Tot binnenkort

Veel liefs

Chantalle
Plaats reactie