Speelgoed
Moderator: Moderators
- Lisa met een S
- Moderator
- Contacteer:
Speelgoed
Het schijnt dat Lego inmiddels de markt voor T-kinderen heeft ontdekt:
Lisa
Lisa
If all else fails, buy new shoes
- michelletv
- is nieuw hier
poppen
nee hoor jongens spelen ook met poppen
neem nou action man en nog meer van die soort poppen
groetjes van michelle
neem nou action man en nog meer van die soort poppen
groetjes van michelle
- Lisa met een S
- Moderator
- Contacteer:
- racine
- dagelijks aanwezig
- Contacteer:
Hallo dames (en heren ook),
Met Lego kan nog veel meer. Kijk hoe actueel (Vandaag premiere deel 3 vd Matrix)
http://home.wxs.nl/~bartr/legomatrix.avi
Met spelende groet,
Racine
PS.
10 Mb avi, dus breedbandinternet is wel zo prettig.
Met Lego kan nog veel meer. Kijk hoe actueel (Vandaag premiere deel 3 vd Matrix)
http://home.wxs.nl/~bartr/legomatrix.avi
Met spelende groet,
Racine
PS.
10 Mb avi, dus breedbandinternet is wel zo prettig.
Als privacy illegaal wordt, zullen slechts illegalen privacy hebben.
Ik heb zelf nog steeds Lego, en er zelfs een pagina over http://home.wanadoo.nl/joostmajoor en dan klikken op "Lego". Ik ben vooral in de treinen geinterreseerd en ben in het gelukkige bezit van de 7740 (Intercitytrein uit 1980) en 4558 (Metroliner uit 1991). Maar ik bezit ook diverse andere treinen en stenen waar ik auto's en, huizen heb gebouwd. In mijn flat heb ik op de vloer een legotreinbaan naast de computer liggen. Ik ben er in 2001 mee begonnen. Daarvoor heb ik van kinds af aan tot 1998 lego gehad maar dat deed ik helaas weg Zodoende moest ik opnieuw beginnen. Ik kan hier nog uren doortypen maar ik zal jullie nu niet vermoeien.
Oh ja, op mijn internetpagina staan ook legolinks.
Oh ja, op mijn internetpagina staan ook legolinks.
liefs, Josette
Lego had in de midjaren 90 zo'n pakket ontwikkeld speciaal voor meisjes, alles roze en fruitig, vond ik best leuk Aleen had ik maar bar weinig van. Barbie's vond ik ook wel leuk, maar waren zo duur. In m'n jonge jaren heb ik dan ook het meest de Darda baan (snelheid heef tme altijd geintreseerd) en playmobil versleten.
Joost, je passie voor treintjes was me al duidelijk
I'm my own special creation !! *Shirley Bassey*
Dat roze en fruitige lego heet Belville, ik vind er niets aan. Bovendien is het veel te voorgekauwd, je kunt er slechts weinig van bouwen. Nee, dan heb je gewone blokjes erbij nodig. Ze hebben al 20 jaar eerder specifiek meisjeslego gehad, zie hierMeikemeid schreef:Lego had in de midjaren 90 zo'n pakket ontwikkeld speciaal voor meisjes, alles roze en fruitig, vond ik best leuk Aleen had ik maar bar weinig van. Barbie's vond ik ook wel leuk, maar waren zo duur. In m'n jonge jaren heb ik dan ook het meest de Darda baan (snelheid heef tme altijd geintreseerd) en playmobil versleten.
en
De pruikjes van de deze grote poppen, voorloper van de huidige kleine poppetjes, kun je natuurlijk ook op jongensgezichten zetten en je kunt dakstenen als rok gebruiken. Travestie in Legoformaat met 20-30 jaar oude steentjes.
liefs, Josette
- Lisa met een S
- Moderator
- Contacteer:
Joost mag het weten,
Laat Joost maar lekker gaan
Hij gaat vanavond keten
en trekt zijn mooiste laarsjes aan
Aansluiten maar, hij kan zo heeel lang worden deze song...
Alleen de melodie, hoe wastie ook al weer, misschien moeten we die ook maar zelf verzinnen (heeft er iemand talent?)
Kunnen we dan op het volgende T*-feest met z'n allen zingen met aansluitend een polonaise.
Nicolientje
Laat Joost maar lekker gaan
Hij gaat vanavond keten
en trekt zijn mooiste laarsjes aan
Aansluiten maar, hij kan zo heeel lang worden deze song...
Alleen de melodie, hoe wastie ook al weer, misschien moeten we die ook maar zelf verzinnen (heeft er iemand talent?)
Kunnen we dan op het volgende T*-feest met z'n allen zingen met aansluitend een polonaise.
Nicolientje