een kleine rechtzetting

Op dit forum kunnen de partners van t*'s hun hart luchten

Moderator: Moderators

Plaats reactie
jenifer_36
is nieuw hier
Berichten: 9
Lid geworden op: ma okt 13, 2003 22:46

een kleine rechtzetting

Bericht door jenifer_36 »

Iedereen kent mij al een beetje en zoals jullie weten ben ik de partner van Cindy_38. Zoals ik vermeld had op mijn profiel, vermelde ik dat jullie partners rekening moesten houden met jullie gevoelens, jullie moesten steunen, enz. Wat ik niet vermeld heb en daar schaam ik me voor is dat ik jullie partners vergeten ben. Je moet begrijpen dat het voor hen ook heel moeilijk is als ze te horen krijgen dat jullie T's zijn. Van diegene waarvan hun partners het weten dat ze T zijn, wil ik ook aandacht op vestigen dat jullie ook een beetje rekening mee moeten houden met jullie partners, ook eens complimentjes geven, jullie aandacht aan hen besteden en af en toe ook eens in de watten leggen. Ik denk dat er veel partners zijn die het gevoel hebben dat ze minder aandacht krijgen omdat jullie dan meer met jullie T bezig zijn en minder met hen. Ik weet, ik heb gemakkelijk praten en Cindy ook, want zij heeft iemand die haar de vrije hand geeft maar ze geeft mij ook de nodige aandacht. Er zijn ook momenten dat Cindy zegt van *als ik begin te overdrijven of te weinig aandacht geef, vertel het mij dan*. Tenslotte is het voor beide niet gemakkelijk. En zeg er ook bij dat het heel belangrijk is dat jullie dan ook met elkaar praten, want zo hou je je relatie in stand zonder dat je partner zich verwaarloosd voelt of minder aandacht krijgt. Daarom meiden, praat ook regelmatig met jullie partners want dat is heel belangrijk. Ik schrijf dit bericht omdat ik iets wilde rechtzetten voor de partners die mijn profiel hadden gelezen. Zo dit was het een beetje dames :-)

groetjes jenifer xxxxxxxxxxxjes
Gebruikersavatar
Nathalie
Forumdiva
Berichten: 1230
Lid geworden op: zo jun 17, 2001 2:00
Locatie: 't Gooi
Contacteer:

Bericht door Nathalie »

Goed geschreven, Jeni.
En de reden dat je dit bericht zet in het algemene forum en niet in het partnerforum is........ ? :roll:
Afbeelding
<i>Hoe groter de chaos, des te effectiever de glimlach.</i>
Pamela-
Moderator
Berichten: 1849
Lid geworden op: wo mar 13, 2002 1:00
Locatie: zuid holland

Bericht door Pamela- »

trommel trommel ........................
<i><b>Change the things you can, accept the things you can't change.</i></b>
Gebruikersavatar
Lisa met een S
Moderator
Berichten: 3650
Lid geworden op: do aug 15, 2002 10:39
Locatie: Boven de rivieren
Contacteer:

Bericht door Lisa met een S »

Zullen wij dat verplaatsen dan? Denk ik wel.... dus... voortaan vindt je het waar het hoort.

Lisa
If all else fails, buy new shoes
Gebruikersavatar
Nathalie
Forumdiva
Berichten: 1230
Lid geworden op: zo jun 17, 2001 2:00
Locatie: 't Gooi
Contacteer:

Bericht door Nathalie »

Hoeft voor mij niet persé hoor,. lisa
Ik dacht eigenlijk dat ze er een zekere reden voor zou hebben ...
Afbeelding
<i>Hoe groter de chaos, des te effectiever de glimlach.</i>
Gebruikersavatar
Nathalie
Forumdiva
Berichten: 1230
Lid geworden op: zo jun 17, 2001 2:00
Locatie: 't Gooi
Contacteer:

Bericht door Nathalie »

Oh wacht.. hij IS al verplaatst *duhh* snelle nathie
Afbeelding
<i>Hoe groter de chaos, des te effectiever de glimlach.</i>
Gebruikersavatar
Denise
dagelijks aanwezig
Berichten: 134
Lid geworden op: ma aug 25, 2003 19:06
Locatie: Drenthe

Bericht door Denise »

Nathalie en Lisa,

Ik denk dat jullie het niet helemaal goed begrepen hebben, de boodschap is voor de T's niet voor de partners van de T's.... lees het nog eens rustig na.

Groetjes,

Denise.
Er is altijd wel een goed moment
Gebruikersavatar
Lisa met een S
Moderator
Berichten: 3650
Lid geworden op: do aug 15, 2002 10:39
Locatie: Boven de rivieren
Contacteer:

Bericht door Lisa met een S »

Denise,
Op dit forum kunnen de partners van t*'s hun hart luchten
Dat is het doelstelling van het Partner forum. In de praktijk, wordt in het Partner forum -- merendeels door T's zelf -- alles, wat met het omgaan met partners te maken heeft. Vandaar mijn overweging.

Lisa
If all else fails, buy new shoes
Plaats reactie