borsten

Wat trek jij aan, hoe laat jij jezelf zien en waar haal je je kleding

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
emma_ts
is nieuw hier
Berichten: 7
Lid geworden op: za mei 04, 2002 0:18
Locatie: belgie

borsten

Bericht door emma_ts »

Hier een tip die ik op engelse website las en die ik jullie niet wil onthouden:
neem 2 plastic boterhammenzakjes en een pak rijst. Vul de zakjes met rijst (200 g per zakje was bij mij goed) en je hebt twee prachtige prothesen.
De knoop waarmee je het zakje dichtmaakt is net een tepel en het geeft een schitterende vorm.
Ik heb alles al geprobeerd, fruit, ballonnen, watjes, maar dit is echt perfect! :lol::lol::lol:
nicole_cd
is nieuw hier
Berichten: 1
Lid geworden op: za jun 08, 2002 21:03

Bericht door nicole_cd »

Inderdaad een goede tip. Veel minder zwaar dan water, niet vreselijk koud en ze blijven goed zitten. Zorg wel dat je reukloze rijst neemt anders ga je ze ruiken door het plastic heen. Rijst blijft lang goed, maar sommige rijst heeft (van nature?) een luchtje (bijvoorbeeld pandan-rijst).
Ik heb wel gemerkt dat plastic zakjes een beetje zweterig worden. Ik doe de zakjes daarom in een dun zacht washandje.
Gebruikersavatar
emma_ts
is nieuw hier
Berichten: 7
Lid geworden op: za mei 04, 2002 0:18
Locatie: belgie

Bericht door emma_ts »

Misschien nog een aanvullinkje: als je wilt dat die zakjes niet zo'n ellendig lawaai maken: geef ze een goede vorm (door ze bijv even in een BH te dragen) en plak daarna de meest kreukelige delen van het zakje af met brede tape.

Van het zweten zoals bij nicole heb ik geen last.

emma
Gebruikersavatar
PinkDaisy
ff weer wat posten
Berichten: 45
Lid geworden op: do mei 22, 2003 16:40
Locatie: West-Vlaanderen
Contacteer:

Borsten

Bericht door PinkDaisy »

Inderdaad, een zeer goede tip. Ze wegen zelfs een beetje als echte borsten. :lol: Een betere oplossing zijn natuurlijk prothesen. Maar deze zijn zo duur. Wel heb ik gelezen (ergens) dat je een soort van kussentjes kunt verkrijgen ook ipv prothesen. Enig idee waar je deze kunt vinden?
_____________________________________________________________

"Face the day as today, not as tomorrow"
M_A
is nieuw hier
Berichten: 3
Lid geworden op: zo jun 16, 2002 9:43
Contacteer:

Bericht door M_A »

Wehkamp en Otto verkopen siliconen inlegcups. Wehkamp heeft ze in 3 maten voor € 40.99, ze staan op blz 398 van de zomer 2003 catalogus. Otto heeft maar 1 maat voor € 37.99, op blz 420 van de voorjaar/zomer 2003 catalogus. Zelf heb ik ook een tijdje met die kipfilets rondgelopen, ik had de grootste maat van de Wehkamp en dat was genoeg om een 75 B (push up) BH mee te vullen, DD zul je er niet mee bereiken.
Sunshine is guaranteed to the masses.
linda_dufresnes
is nieuw hier
Berichten: 3
Lid geworden op: vr okt 17, 2003 21:37
Locatie: 7e hemel
Contacteer:

Borsten

Bericht door linda_dufresnes »

Als je wat betere borsten wil maken die het ook nog eens langer volhouden dan neem je twee paar nylon kniekousjes van 40den. je stopt bij elk paar 1 van de kousjes in de ander zodat je 2 dikke kniekousen heb en die vul je met parkietenzaad van het rondere soort. Knoop in leggen (niet te strak niet te los); Gaat en staat en voeld perfect!
En kusjes van Linda op al jullie rose plekjes.
Gebruikersavatar
pinkslipper
ForumFan
Berichten: 326
Lid geworden op: do mei 29, 2003 18:59
Locatie: Amsterdam

Bericht door pinkslipper »

Hé bedankt voor deze handige tips. Dat moet ik eens uitproberen :)
Think Pink en xxx,
pinkslipper

Van het concert des levens, krijgt niemand het programma.
simone_v
ff weer wat posten
Berichten: 58
Lid geworden op: zo sep 08, 2002 0:12
Locatie: zeg maar de IJmond

Bericht door simone_v »

Op die manier krijg je borsten die wel erg hard aanvoelen. Dat sprak mij niet aan, dus ben ik weer terug op ballonnen gevuld met water. Voelt een stuk zachter aan, en als je ballonnen zoekt die niet bij het minste of geringste barsten en je een voortijdige ongewenste douche bezorgen koop dan de grootste maat ballonnen van de HEMA zonder opdruk. Die houden het zeker een paar maanden uit als je je qua maat beperkt tot niet veel groter dan een D-cup. Met zo'n 400 cl water heb je een B-cup, met 550 een C-cup.

Uiteraard ben ook ik op zoek naar siliconen exemplaren, maar dan wel in een aanbieding. Stonden pas nog aangeboden op Marktplaats, maar die waren al verkocht. Waarschijnlijk aan iemand zoals wij allen.
Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen.
Gebruikersavatar
Chantal C.
Forumdiva
Berichten: 1759
Lid geworden op: vr okt 03, 2003 12:27
Locatie: Hellevoetsluis

Bericht door Chantal C. »

simone_v schreef:Uiteraard ben ook ik op zoek naar siliconen exemplaren, maar dan wel in een aanbieding. Stonden pas nog aangeboden op Marktplaats, maar die waren al verkocht. Waarschijnlijk aan iemand zoals wij allen.
Er was hier iemand die bood nog een paar Realistic Breasts aan, cup DD. Ik vond ze te groot, maar voor 100 euro kon je ze overnemen.
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
Gebruikersavatar
Adeline_
dagelijks aanwezig
Berichten: 136
Lid geworden op: ma okt 20, 2003 15:12
Locatie: Antwerpen

borsten

Bericht door Adeline_ »

je kan de rijst ook in kniekousjes doen,de knoop niet te kort knopen zodat er wat beweging in het geheel blijft kraakt niet en geeft goed resultaat,eigen ervaring



:D :D :D groetjes Adeline
hariet
ff weer wat posten
Berichten: 36
Lid geworden op: zo nov 16, 2003 17:42
Locatie: Zwolle

Re: borsten

Bericht door hariet »

emma_ts schreef:Hier een tip die ik op engelse website las en die ik jullie niet wil onthouden:
neem 2 plastic boterhammenzakjes en een pak rijst. Vul de zakjes met rijst (200 g per zakje was bij mij goed) en je hebt twee prachtige prothesen.
De knoop waarmee je het zakje dichtmaakt is net een tepel en het geeft een schitterende vorm.
Ik heb alles al geprobeerd, fruit, ballonnen, watjes, maar dit is echt perfect! :lol::lol::lol:
lieve meiden, ik ben net nieuw hier, maar heb wel enige ervaring als het om borsten gaat. Wat de rijstzakjes betreft die werken echt perfect, maar ze zijn eveneens handig om jezelf een maat te geven. Aan de hand hiervan kun je dan naar de winkel onm deze maat om te zetten in siliconen. En daar zit nu net het verschil, siliconen zijn echt the best, en qua kosten best redelijk, inderdaad je vind ze van 100 euro en meer, maar er zijn ook winkels waar ze echt veel minder kosten.
Even enkele voorbeelden. Mijn eerste siliconen he ik ongeveer 6 jaar geleden gekocht, kosten ongeveer 120 euro, deze waren dit voorjaar tot de draad toe versleten en lekten een beetje, ben toen naar livera geweest om nieuwe te kopen, de prijs lag inderdaad rond de 100 euro, maar ja zelg nu zelf je moet toch wat.
Heb ik ze net, zie ik in een soort dump zaak, ze liggen voor 12,50 euro, nog luxer ook want er zitten kleine tepeltjes op, dus snel een paar gekocht. De gekochte exemplaren waren overigens allemaal cub b. Nu vind ik ditzelf een redelijke maat, echter als ik ook tijdens mijn werk een beetje een cup wil hebben, dan is cup b wel een beetje in het oog springend, dus ik weer op onderzoek, nu blijkt bij Hunkemöller ook een hele collectie te bestaan, heb in eerste instantie een kleine maat gekocht. stelt echt niet veel voor, maar de prijs is ook redelijk rond de 18 euro,
In een ander Hunkemöllerzaak kwam ik er achter dat er nog veel meer soorten zijn, en één daarvan is echt te gek, ze gaan richting B, net iets minder, maar het grote voordeel is dat ze zich vastzuigen een mijn eigen kleine borstjes, dus ik kan dansen, joggen of want dan ook, ze blijven zelf zonder beha, na een tijdje redelijkzitten, dit geeft me echt een kik, kosten ongeveer 24,00 euro. nou meiden ik wil niet rot doen, maar ik zou maar snel naar Hukemöller gaan,.. Voor diegene die hier moeite mee heeft Hariet wil je altij d helpen, of samen erop af, jullie denken wellicht wat heeben we nu weer binnen onze mail grenzen, maar echt meiden ik bedoel het goed en gun jullike alleen het alllerbeste.
Kusjes Hariet.
" liefde geeft kleurtjes aan de mensen ook aan jou". Geniet van je vrouw zijn, pluk de dag, want hoe dan ook mens blijf je.
Liefs Hariet
Martiene
dagelijks aanwezig
Berichten: 228
Lid geworden op: za mei 11, 2002 13:59
Locatie: Drenthe

Borsten en BH

Bericht door Martiene »

Nu we het toch over borsten hebben, wat voor BH draag je bij die "rijst met kousen" borsten?

Want weet je wat pas erg is, ben je op stap en verlies je er èèn. :(
Wat is er nu nog erger dan dat..... ik kon wel door de grond zakken.
Wie helpt.

Liefs Martiene
Gebruikersavatar
Kathleen
ForumFan
Berichten: 428
Lid geworden op: do feb 13, 2003 19:37
Locatie: Belgie
Contacteer:

Bericht door Kathleen »

Hoi Hariet, en the other girls too, of corse!

Die silicoontjes van Hunkemoller heb ik ook. Eigenlijk dienen ze om vrouwen met weinig 'inhoud' wat rondborstiger te maken. Ik vond ze een beetje aan de kleine kant dus heb ik er maar twee bijgekocht en die plak ik dan op elkaar. Het eerste paar tegen de huid blijft wel kleven, maar die andere, die op het eerste paar rusten niet echt, dus toch maar een behaatje aan. Wel een goed effect, geeft een behoorlijke B-cup.

Groetjes, :D :D :D
Liefs, Kathleen
Come una ragazza! Per sempre!
hariet
ff weer wat posten
Berichten: 36
Lid geworden op: zo nov 16, 2003 17:42
Locatie: Zwolle

een goede beha in relatie met de vulling

Bericht door hariet »

Lieve meiden,

Even een aanvulling, over vulling gesproken op wat Kathleen vroeg, je kunt elk soort siliconen voor elke beha, gebruiken meestal is er een relatie, de siliconen die Kathleen en ik bedoelen van Hunkemöller heten Body Secrets, type secret shaper no co. staat ook no een nummer bij 999 72946 001. one size. Deze gebuik ik met name in een sport beha van eveneens Hunjemöller, maar een sloggi zit ook perfect, in deze beha komen mijn eigen kleine borstjes ook goed uit , maar met de secrets ga ik toch wel aardig richting cub b. Met deze uitrusting kan ik rustig sporten, van a.t.b. tot fitniss. Doe er echt alles mee, zou bij wijze van spreken rustig op de kop kunnen gaan staan, Voor de mooie heb ik ook beugel beha's waar ze ook goed inkunnen, je moet echter wel opletten dat de beha van boven goed aansluit. Voor push up beha,s heb ikander soortige siliconnenvulling ook een kleine meer een soort vullinkje ook van bovengenoemd merk. heb het typenummer zo niet bij de hand.
Idee voor Kathleen, om meer borsten te krijgen kun je ook een combi nemen van siliconen en een watergevulde beha, heb er zelf één en dat bevalt ook redelijk, alleen voelt het niet zo lekker vind ik persoonlijk.
nou me dunkt hopelijk heeft iemand wat aan deze bevindingen, Wat overigens heel fijn zit zijn zijden beha's vooral met warm weer. Dat wilde ik nog even kwijt. Liefs Hariet,
" liefde geeft kleurtjes aan de mensen ook aan jou". Geniet van je vrouw zijn, pluk de dag, want hoe dan ook mens blijf je.
Liefs Hariet
Gebruikersavatar
Kathleen
ForumFan
Berichten: 428
Lid geworden op: do feb 13, 2003 19:37
Locatie: Belgie
Contacteer:

Bericht door Kathleen »

Hariet, eh, ik vind ze groot genoeg zo, maar toch bedankt voor de tip. :wink: :wink: :wink:

Female groetjes,
Liefs, Kathleen
Come una ragazza! Per sempre!
Plaats reactie