Hi Hariet,
De handschoenen die je gebruikt moeten heel dun zijn en van stof opdat je goed gevoel in je vingers houdt. Zo gebruik ik ze van het merk Odlo (in sportzaken zoals bijv. "Runnersworld" te koop) die ik ook draag tijdens het joggen in de winter. Ik loop n.l. niet alleen regelmatig op hoge hakken maar ook in marathons.... overigens nooit in die combinatie
Het vooraf vochtig maken van een panty heb ik nog nooit geprobeerd maar het lijkt me niet prettig dragen. Als ik in travestie ben draag ik altijd een rok die voor mij ook altijd per definitie "mini" moet zijn en die ik altijd (dus ook zomers) draag in combinatie met de mooiste glanspanties. Wolford is daarbij mijn favoriete merk. Inmiddels heb ik er een godsvermogen aan uitgegeven. Toch draag ik vaker nog panties van het merk Kunert o.a. omdat deze sterker zijn; een eigenschap waar jij, zo las ik, ook naar op zoek bent. Misschien heb je daarom iets aan het volgende. Mijn voorkeur gaat daarbij uit naar merk/type: Kunert, 70 den, Leg control, Glossy, teint 352 (= de lichtste kleur) Prijs Euro 12,00.
Als maat neem ik hier altijd een maatje minder; in mijn geval "III 42-44". Een maat die gezien mijn lengte van 1.86 m
en (heren)confectiemaat 52 eigenlijk aan de krappe kant is maar de panty heeft een buitengewoon grote rekkracht en is ijzersterk. In het dragen heb ik van die kleinere maat nooit enige hinder ondervonden. Grote voordeel is n.l. dat je benen prachtig strak worden getrokken en de kleur nog lichter wordt (ziet er dus absoluut niet uit als een "oudevrouwen-panty" wat je misschien zou verwachten gezien de dikte van 70 den). Andere byzonderheid is de tip die wij (= mijn vrouw en ik; mijn vrouw zet n.l. mijn keuze om in de daadwerkelijke koop omdat ik niet zo'n held ben op het gebied van "travestie-inkoop") van de verkoopster kregen was om de panty binnestebuiten te dragen. De panty glanst dan nòg meer. Raar maar echt waar.
Last but not least: In dit jaargetijde vind je van dit merk/type alleen maar de donkere winterkleuren in de winkel. Maar in de speciaalzaak waar wij altijd kopen werd onlangs desgevraagd de gewenste (zomer)kleur voor ons besteld bij de leverancier/fabrikant.
Mogelijk heb je iets aan mijn ervaringen.
groetjes,
Kim Femme.[/url][/list][/list][/code]