laarzen t/m maat 43

Wat trek jij aan, hoe laat jij jezelf zien en waar haal je je kleding

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Marian van Veen
daar ben ik weer
Berichten: 23
Lid geworden op: zo aug 10, 2003 14:30
Locatie: provincie Zuid Holland

laarzen t/m maat 43

Bericht door Marian van Veen »

even een tip: SCAPINO heeft op dit moment enkele modellen dameslaarzen t/m maat 43.

Het is een heel gewoon model met platte hak o.a. verkrijgbaar als kuitlaars en als suede knielaars. Met name de laatste vind ik erg mooi.
tonnie54
ff weer wat posten
Berichten: 56
Lid geworden op: di okt 21, 2003 12:30
Contacteer:

Bericht door tonnie54 »

Bedankt Marian

ik heb een paar mooie laarzen aangeschaft.
zo brutaal dat ik was heb ze zelfs gepast in de zaak....een verkoper vertelde me "meneer dat zijn dames laarzen"
antwoord was "weet ik, maar bedankt voor de tip"
Josette
Forumdiva
Berichten: 1470
Lid geworden op: ma dec 09, 2002 22:51

Bericht door Josette »

tonnie54 schreef:ik heb een paar mooie laarzen aangeschaft.
zo brutaal dat ik was heb ze zelfs gepast in de zaak....een verkoper vertelde me "meneer dat zijn dames laarzen"
antwoord was "weet ik, maar bedankt voor de tip"
Ik heb dit soms meegemaakt, vooral in zaken die geen deel uitmaken van een keten en buiten grote steden. Maar ik heb in winkels altijd de mogelijkheid gehad om damesschoenen te passen en te kopen, ook in plaatsen als Velp of Elst. En dat zijn de wat minder bekende zaken waar ze soms hele mooie en tijdloze schoenen verkopen. Nu moet ik wel zeggen dat ik er vooruit kom dat ik interesse in dameslaarzen heb en er openlijk voor uitkom en dit ook onderbouwd. Het blijkt dat men graag wilt verkopen en dat het niet uitmaakt wie betaalt, als de schoenen maar goed zitten. Ook al draagt een man damesschoenen.

Bij zelfbedieners kun je zelfs te klein of te groot spul kopen, alleen je hebt er niet veel aan. Behalve om te kijken :roll: :-?
liefs, Josette
chicken
is nieuw hier
Berichten: 2
Lid geworden op: ma nov 24, 2003 15:28

Bericht door chicken »

dat jullie dat durfen is knap, ik durf er niet eens naar te kijken omdat ik denk dat anderen mij voor travestiet aanzien. Je wil niet weten hoe opwindend ik laarzen vind..... :roll:
SAnna
daar ben ik weer
Berichten: 16
Lid geworden op: wo okt 22, 2003 21:17
Locatie: ZO Drenthe

Bericht door SAnna »

Hey chicken,

ik ben ook dol op laarzen en heb ze nu ook maar je moet gewoon ergens heen gaan waar ze je tog nie kennen en dan heel brutaal gewoon een paar laarzen pakken wat je denkt dat je aan kan.

Heb ik ook gedaan en dan omdat ze je tog nie kennen nix denken over de rest werkt vast wel. :wink:

groetjes SAnna
Een naam kiezen is het makkelijkste volgens.
Kleding moet je ook nog eens passen en de goeie maat zoeken.
Wrom kan ik geen schoenen vinden?
Gebruikersavatar
pinkslipper
ForumFan
Berichten: 326
Lid geworden op: do mei 29, 2003 18:59
Locatie: Amsterdam

Bericht door pinkslipper »

tonnie54 schreef:een verkoper vertelde me "meneer dat zijn dames laarzen"
Ja dus... :roll: Een echte verkoper zou je nog advieseren. Verkopen dat moet ie, niet zulke geen commentaar geven :P
tonnie54 schreef:antwoord was "weet ik, maar bedankt voor de tip"
Geweldige antwoord Tonnie :D
Think Pink en xxx,
pinkslipper

Van het concert des levens, krijgt niemand het programma.
Martiene
dagelijks aanwezig
Berichten: 228
Lid geworden op: za mei 11, 2002 13:59
Locatie: Drenthe

Bericht door Martiene »

Ik heb mijn laarzen als "cadeautje voor mijn vrouw" gekocht. Op zich was dat al erg genoeg omdat mijn vrouw toch maat 43 heeft.........en ik geloof niet dat die verkoopster dat heeft gelooft.
Kort geleden heb ik als T een paar schoenen gekocht bij hogehakken.nl. Ik ben daarvoor naar hun winkel gereden en werd daar keurig geholpen.

Alleen jammer dat ze daar te weinig normale schoenen hebben, alles is toch wat fetisch. Dus niet lekker om op te lopen, maar wel mooi om te zien.
Omdat ik wel een vrouw wil zijn, maar het niet wil worden. (©martiene)
liefs.
Josette
Forumdiva
Berichten: 1470
Lid geworden op: ma dec 09, 2002 22:51

Bericht door Josette »

Martiene,

Het komt steeds vaker voor dat vrouwen, en zeker de Nederlandse grote voeten hebben (Maat 40 of meer). En je hoeft geen smoesje te verzinnen van "cadeautje voor mijn vrouw". Dan hoef je ook niet uitsluitend naar fetishzaken te gaan. Nogmaals: je kunt als man in een schoenenzaak gewoon damesschoenen passen én kopen, speciaal de jongere verkoopsters hebben daar geen moeite mee. Hetzelfde geldt op rommelmarkten. Ik heb er al zo'n vijf jaar ervaring mee.
liefs, Josette
Laure
is nieuw hier
Berichten: 4
Lid geworden op: di okt 14, 2003 22:33
Locatie: Zedelgem

Bericht door Laure »

Ik heb een klein uurtje geleden voor het eerst een paar vrouwen schenen gekocht.
Mijn mannenmaat is 43, maar de laarzen die ik nu gekocht heb zijn vrouwenmaat 41.
Er is dus duidelijk een verschil tussen die twee.
hariet
ff weer wat posten
Berichten: 36
Lid geworden op: zo nov 16, 2003 17:42
Locatie: Zwolle

ook aankopen gedaan

Bericht door hariet »

lieve Meiden, 8)

Deze meid, heeft vandaag ook even een paar laarsen gekocht bij Scapino,
zitten en lopen perfect, dus ik kan weer eventjes vooruit, alleen ben ik nog steeds opzoek naar een wat vlottere schoen, of zoiets, maar ja waar heb je die, heb normaal maat 44/45,.
In elk geval bedankt voor deze tip. Zo zie je maar op deze manier kunnen we elkaar mooi helpen.

liefs Hariet. :roll: :wink: :o
" liefde geeft kleurtjes aan de mensen ook aan jou". Geniet van je vrouw zijn, pluk de dag, want hoe dan ook mens blijf je.
Liefs Hariet
Josette
Forumdiva
Berichten: 1470
Lid geworden op: ma dec 09, 2002 22:51

Bericht door Josette »

Vanaf morgen te koop bij de Aldi, helaas alleen leverbaar in de maten 37 t/m 41, maar wel mooi:

Afbeelding

Dames lederen laarsjes

• halfhoog model
• van kalfsleder
• verschillende modellen in diverse kleuren
• maten: 37 t/m 41

per paar 35.99 euro, zolang de voorraad strekt.

Misschien een suggestie voor jullie
liefs, Josette
Plaats reactie