Hoe zit het met mij?

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie
chicken
is nieuw hier
Berichten: 2
Lid geworden op: ma nov 24, 2003 15:28

Hoe zit het met mij?

Bericht door chicken »

hoi, misschien verkeerd om het hier neer te zetten maar ik vertel het toch even. Ik vind het heel opwindend om te fantaseren dat ik een vrouw ben en vooral over vrouwenkleren, maar toch zou ik het niet echt willen zijn of een meisjesnaam willen hebben. Alleen als ik opgewonden ben vind ik het leuk, ik voel me er ook niet minder door deze zogenaamde 'verkeerde'gedachtes. In hoeverre ben ik het??? :o

in karakter ben ik gewoon een jongen, praat graag over voetbal al ben ik niet zo druk als anderen in karakter....
in-sanne-ty
ff weer wat posten
Berichten: 51
Lid geworden op: za mar 01, 2003 0:02

100% jezelf

Bericht door in-sanne-ty »

Hey Chicken,

Hoe het met je zit kan niemand beter weten dan jijzelf. Zolang je zelf geen problemen hebt met jouw 'beleving' van je vrouwelijke gevoelens dan is daar toch niets mis mee. Het hoeft niet per se een naam te hebben om er gelukkig mee te zijn.
Als ik het zo lees weet je aardig goed wat je gevoel is. En dan maakt het toch niet uit hoever je "het" bent. Je kunt nooit meer zijn dan 100% jezelf ;)

Groetjes,
Sanne
capt haok
Eredivisie
Berichten: 694
Lid geworden op: do mei 29, 2003 10:59

Bericht door capt haok »

ach chicken, wat maakt het uit...als je maar gelukkig bent en niemand er mee pijn doet ....voldoe je hieraan...dan is het spectrum heel breed...vol vrijheid....geniet!!
We beiden verschillen als ik je verhaal lees, maar dit maakt niet uit....we zijn allemaal mensen die uniek zijn....en dat is juist zo mooi en intigrerend..

hetelfje
x
Gebruikersavatar
Barbarella_Rose
ff weer wat posten
Berichten: 30
Lid geworden op: wo nov 12, 2003 8:56
Locatie: haarlem

Bericht door Barbarella_Rose »

Ontkenningsfase?
Nee..ja..nee..hm toch wel lekker...nee..nee..ja waarom niet...nee...jaaah heerlijk!!!!...nee..nee..noot meer....ikke niet...ben geen flikker!...nog 1 keer.
Lieve Chicken,je naam verrraadt je al.Nog bang voor je eigen gevoelens.

Open your heart..open your soul.
Craw out your stinking hole
Find the mystic thrills of your body,
And you can enjoy it as nobody.

Liefs B.

ps. Ik ben een grote fan van snelle auto's.Daar hoef ik geen man voor te zijn.
Liberum Arbitrium
Plaats reactie