erdic borstvergrotende middelen

Hier kun je alles kwijt over topics die te maken hebben met Transgenderisme.

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
Kathleen
ForumFan
Berichten: 428
Lid geworden op: do feb 13, 2003 19:37
Locatie: Belgie
Contacteer:

Bericht door Kathleen »

Het is niet voor dit of voor dat en ik ben ook niet dik, maar ik denk als ik veel vlees zou eten dat samen met mijn cupmaat mijn buikmaat ook in omvang zou toenemen. :(

Ik hou het voorlopig maar bij silicoontjes, lijkt me het beste. :wink:

Groetjes,
Liefs, Kathleen
Come una ragazza! Per sempre!
Gebruikersavatar
Lisa met een S
Moderator
Berichten: 3650
Lid geworden op: do aug 15, 2002 10:39
Locatie: Boven de rivieren
Contacteer:

Bericht door Lisa met een S »

Pamela-, 15 juni 2003 schreef:Hoi hoi dames,

Geloof me of niet maar eet veel vlees, veeeeeeeeeeeeel vlees. Heb toch al een aardige cup moet ik zeggen en doe er voor de rest niets extra's voor.
Pamela-, 25 juli 2003 schreef:Hoi hoi,

Eet nou gewoon heel veel vlees dan krijg je vanzelf de cup die je wil. Believe me ik ben een walking example !
Pamela, lieverd, je vervalt in herhalingen. Maar dat is normaal voor TV in de zomer :-) .

Liefs,
Lisa
If all else fails, buy new shoes
capt haok
Eredivisie
Berichten: 694
Lid geworden op: do mei 29, 2003 10:59

Bericht door capt haok »

Meiden, als je isoflavonen slikt, vermindert dit ook haargroei op je lichaam, net zoals bij "normale"hormonen.

het elfje
Pamela-
Moderator
Berichten: 1849
Lid geworden op: wo mar 13, 2002 1:00
Locatie: zuid holland

Bericht door Pamela- »

Hoi hoi ,

Lisa me welgemeende excuses !!!!

Liefs,
<i><b>Change the things you can, accept the things you can't change.</i></b>
Gebruikersavatar
Isabelle Raulin dAymeries
dagelijks aanwezig
Berichten: 230
Lid geworden op: za aug 31, 2002 14:33
Locatie: Noord-Holland
Contacteer:

Bericht door Isabelle Raulin dAymeries »

Hoi Narayani,

Wat beharing betreft zie ik geen effect, en ik slik ze al een paar jaar. Ik ben nou aan de etos-spaarkaarten, voor die epileer-terminator van Philips :)

Maar mijn huid is prachtig geworden,

Isabelle
Get over it.
capt haok
Eredivisie
Berichten: 694
Lid geworden op: do mei 29, 2003 10:59

Bericht door capt haok »

Isabelle Raulin dAymeries, als die van philips net zo goed is als Arnold ..dan zijn er zo van af...
Toch gek dat het niet werkt met isaflavonen.

groetjes,

het elfje
wian
is nieuw hier
Berichten: 3
Lid geworden op: di aug 05, 2003 8:51
Locatie: arnhem

hormonen/kruiden?

Bericht door wian »

hallo allemaal
Ik heb toch maar alle moed bij elkaar geraapt om hier iets van mezelf bloot te geven want ik voel me soms behoorlijk ongelukkig.
Ben 43 gehuwd.
Al vele jaren worstel ik met transgender gevoelens en ja ik heb via het internet de afgelopen jaren al een paar keer hormonen besteld zoals premarin depo provera progynova maar telkens na 3 maanden sloeg de twijfel over alles weer toe en stopte ik weer met hormoongebruik.
Op dit moment slik ik sinds 2 maanden premarin 0.625 mg per dag maar heb nog steeds angsten omdat ik dit niet onder dokters controle doe.
Na nachten van denken en niet slapen heb ik een brief geschreven aan mijn huisarts , een afspraak gemaakt enn om premarin gevraagd maar hij wilde me niet helpen. Hoewel ik nu 2maanden weer premarin slik zit ik toch weer op een punt om te stoppen omdat ik geen arts heb.
Wat is dan een alternatief? Black cohosh?wild yam? Ik ben geen transsexueel met het verlangen om een vrouw te worden maar ik ben transgender en moet het mannelijke en vrouwelijke in mij in balans brengen en dat betekent ook dat ik graag wil dat mijn borsten een beetje groeien maar ik kan zo niet verder gaan met hormonen. zoek iemand die me kan verder helpen dus.
liefs allemaal
wilma
ben 43 en transgender gevoelens, maar altijd die twijfels en angst waar je mee leeft, het verlangen naar meer innerlijke en uiterlijke vrouwelijkheid.
wian
is nieuw hier
Berichten: 3
Lid geworden op: di aug 05, 2003 8:51
Locatie: arnhem

Bericht door wian »

_Saskia_ schreef:Ik zou eerlijk gezegd die homeopathische en kruidenmiddeltjes links laten liggen. Het lijkt me een stuk vertrouwder, veiliger en effectiever om klinisch geteste hormoonprodukten te gebruiken, dezelfde die ze ook bij de VU gebruiken, dus Progynova (estradiolvaleraat, pillen) of Climara of Estraderm-pleisters (estradiol).

Voor betrouwbare verkoopadressen, zie http://www.annelawrence.com/internethormones.html
heb progynova gebruikt maar stopte omdat ik bang werd.het werkt wel dat is zeker
wilma
ben 43 en transgender gevoelens, maar altijd die twijfels en angst waar je mee leeft, het verlangen naar meer innerlijke en uiterlijke vrouwelijkheid.
capt haok
Eredivisie
Berichten: 694
Lid geworden op: do mei 29, 2003 10:59

Bericht door capt haok »

Hallo wian,

Ik vind het schandalig dat je arts je niet een backup wil geven.
Op zijn minst moet hij toch je bloed controleren, zodat je met een gerust hart je plan kunt te trekken.
Ik kan je maar een raad geven zorg dat je bij die persoon weg komt, je hebt gewoon recht op een goede bijstand, zo zit dat!!

het :evil: elfje
Gebruikersavatar
Isabelle Raulin dAymeries
dagelijks aanwezig
Berichten: 230
Lid geworden op: za aug 31, 2002 14:33
Locatie: Noord-Holland
Contacteer:

Bericht door Isabelle Raulin dAymeries »

Hoi Wilma,

Er zijn heel veel phyto-estrogenenmiddeltjes tegenwoordig. Ik schrijf daar af en toe wat over op travestie.pagina.nl, maar om mijn eerste posts daar te vinden moet je wel terug naar begin 2002. Alles wat op de markt komt wordt daar wel door iemand uitgeprobeerd, dus het is best het lezen waard.

Ik volg ondertussen de voortgang van het wetenschappelijk onderzoek op dit gebied, en over de veiligheid bestaat nog steeds onenigheid. Omdat in Zuidoost-Azië en Japan borstkanker bijna niet voorkomt, vermoedt men dat iso-flavonen daartegen beschermen, maar eenvoudige experimenten geven aan dat het effect concentratie-afhankelijk is, en zelfs aangroei van kankercellen komt voor.

Het onderzoek is ook moeilijk: elke stof geeft bij sommige testen om estrogene werking aan te tonen negatief resultaat, en bij andere positief. En bij een andere stof zijn weer andere testen positief. Wat nou het beste iso-flavoon is voor borstgroei, is daardoor niet duidelijk. Over het algemeen verwacht men het meeste van middeltjes op basis van hop, dong quai, en rode klaver. En van soja wordt je huid gegarandeerd mooier. Maar grootschalig klinisch onderzoek is er niet. Dit forum is misschien wel de enige plek waar je daarvoor voldoende proefpersonen kan vinden.

Bij transities wordt naast estraderm-pleisters cyproteron-acetaat gebruikt. Dat wordt ook gebruikt door vrouwen die in de overgang een "mannelijker" taille krijgen, d.w.z. meer vet op de buik dan op de billen. Er bestaan ook phyto-progestines, en die worden getest voor deze markt. Voor transgenderisten, opnieuw: geen gegevens, geen onderzoek.

Geen tijd, geen budget, geen zin.

Isabelle
Get over it.
capt haok
Eredivisie
Berichten: 694
Lid geworden op: do mei 29, 2003 10:59

Bericht door capt haok »

Wie heeft ervaringen met "Duphaston"??


het elfje
capt haok
Eredivisie
Berichten: 694
Lid geworden op: do mei 29, 2003 10:59

Bericht door capt haok »

Lieve wian, ben ik dom...niet blond....maare als je nu bloeddonor zal worden.;...
:D :cry: :wink: 8) :o
Amanda
dagelijks aanwezig
Berichten: 185
Lid geworden op: di jul 30, 2002 23:57

Bericht door Amanda »

Hoi,
Op dit moment slik ik sinds 2 maanden premarin 0.625 mg per dag maar heb nog steeds angsten omdat ik dit niet onder dokters controle doe.
Toen ik de eerste keer bij mijn huisarts vroeg om bloedcontrole vond hij dat nog niet nodig, bij vrouwen in de overgang wordt dat pas na een half jaar gedaan zij hij.
0.625 mg lijkt me ook een zeer veilige dosis omdat die zo klein is.....
Zelf heb ik een paar maandjes 5mg premarin gebruikt, werkte wel ok maar omdat het toch iets 'gevaarlijker' zou zijn dan bv estrofem ben ik dat gaan gebruiken.

Groetjes, Amanda
Kati
daar ben ik weer
Berichten: 16
Lid geworden op: wo aug 06, 2003 14:00
Locatie: België (Gent)
Contacteer:

Bericht door Kati »

Pamela- schreef:Hoi hoi,
Eet nou gewoon heel veel vlees dan krijg je vanzelf de cup die je wil. Believe me ik ben een walking example !
Liefs,
Jamaar ik ben vegetariër :D

(en verder nog niet aan deze middeltjes toe, maar wel geinteresseerd)

Dus als ik het goed heb, kun je vrouwelijke hormonen nemen zonder eerst anti-mannelijke, en blijft je libido intact?
Lisette
dagelijks aanwezig
Berichten: 102
Lid geworden op: zo jun 24, 2001 2:00
Locatie: Breda
Contacteer:

Bericht door Lisette »

Tip voor al jullie exprimenteerders

Als je zo graag hormonen wilt ga dan gewoon naar het VU i.p.v ermee te rotzooien.

Volgens mij hebben jullie geen flauw benul wat je jezelf op de hals kunt halen ermee.
Trombose, Longembolie om er zo maar ff 2 te noemen kunnen beide dodenlijk zijn hoor voor het geval je het niet weet.

Levensmoe -----> dan stoeien met hormonen.

Lisette
Plaats reactie