Weer wat meer ruimte!!
Moderator: Moderators
- Selena Maria
- dagelijks aanwezig
Weer wat meer ruimte!!
Hee meiden,ik wou jullie het volgende vertellen...Een paar van jullie weten misschien al wel dat als ik me heb gekleed als Selena ik de deur van mijn kamer op slot doe.Ik woon op kamers en mijn afdelinggenoten weten van niks!!Hier was ik zo spuugzat van Dat ik had besloten het aan iedereen te vertellen En dat heb ik in het weekend gedaan!!En iedereen reageerde weer goed YES!!Selena is nu vrij om op de gang rond te lopen....Alleen nu moet ik er nog aan toe zijn Langzaam opbouwen maar dan.Maar het belangrijkste vind ik..de deur hoeft niet meer op slot Groetjes en xxx van Selena
Selena,eres el camino para mi corazon y alma
Hoi selena,
Gefeliciteerd meid alweer een drempeltje die je overwonnen hebt straks als ze jou wat vaker gezien hebben zijn ze er aan gewend en kennen ze jou niet anders meer als Selena geweldig toch.
Zo steeds een stapje verder en niet al te grote stappen willen nemen kom je er ook wel.
lekker hoor dat je nu die deur niet meer op slot hoeft te houden zal je een hoop stres en angst om betrapt te worden ontnemen neem maar van mij aan.
Gefeliciteerd meid alweer een drempeltje die je overwonnen hebt straks als ze jou wat vaker gezien hebben zijn ze er aan gewend en kennen ze jou niet anders meer als Selena geweldig toch.
Zo steeds een stapje verder en niet al te grote stappen willen nemen kom je er ook wel.
lekker hoor dat je nu die deur niet meer op slot hoeft te houden zal je een hoop stres en angst om betrapt te worden ontnemen neem maar van mij aan.
- pinkslipper
- ForumFan
Re: Weer wat meer ruimte!!
Zo zie je maar weer hoe dingen vaak anders uitpakken dan wat je denktSelena Maria schreef:Hee meiden,ik wou jullie het volgende vertellen...Een paar van jullie weten misschien al wel dat als ik me heb gekleed als Selena ik de deur van mijn kamer op slot doe.Ik woon op kamers en mijn afdelinggenoten weten van niks!!Hier was ik zo spuugzat van Dat ik had besloten het aan iedereen te vertellen En dat heb ik in het weekend gedaan!!En iedereen reageerde weer goed
Gefeliciteerd de weg is lang, maar je komt er welSelena Maria schreef:YES!!Selena is nu vrij om op de gang rond te lopen....Alleen nu moet ik er nog aan toe zijn Langzaam opbouwen maar dan.Maar het belangrijkste vind ik..de deur hoeft niet meer op slot Groetjes en xxx van Selena
Think Pink en xxx,
pinkslipper
Van het concert des levens, krijgt niemand het programma.
pinkslipper
Van het concert des levens, krijgt niemand het programma.
Heee Selena
Goed zeg. Een flinke overwinning op jezelf behaald, en met positief resultaat. Wat was voor jou de druppel dat je dit durfde? Want na zo'n coming-out kun je niet meer terug en zeggen dat het een grapje was. Dus je nam wel een risico.
Misschien dat je daar anderen ook weer mee op weg helpt.
Goed zeg. Een flinke overwinning op jezelf behaald, en met positief resultaat. Wat was voor jou de druppel dat je dit durfde? Want na zo'n coming-out kun je niet meer terug en zeggen dat het een grapje was. Dus je nam wel een risico.
Misschien dat je daar anderen ook weer mee op weg helpt.
Cyn.
- Nathalie
- Forumdiva
- Contacteer:
hey Selena,
Meis, ik ben echt trots op je. En ben blij dat je het hebt aangedurfd om een stukje van jezelf bloot te geven. En wat me altijd weer opvalt is dat het eigenlijk haast altijd goed uitpakt. Zo lang je je maar open durft te stellen ...
Goed van je, hoor. Moet goed voelen om weer een beetje meer jezelf te kunnen zijn nu. 't zijn dan misschien voor sommigen kleine stapjes, maar je loopt in ieder geval ! En nog in de goede richting ook !
Meis, ik ben echt trots op je. En ben blij dat je het hebt aangedurfd om een stukje van jezelf bloot te geven. En wat me altijd weer opvalt is dat het eigenlijk haast altijd goed uitpakt. Zo lang je je maar open durft te stellen ...
Goed van je, hoor. Moet goed voelen om weer een beetje meer jezelf te kunnen zijn nu. 't zijn dan misschien voor sommigen kleine stapjes, maar je loopt in ieder geval ! En nog in de goede richting ook !
<i>Hoe groter de chaos, des te effectiever de glimlach.</i>
Selena, wat een overwinning meid. Ben heel heel erg blij voor, heb het zelfde ongeveer ervaren sinds m'n beide ouders het weten. Kan frank en vrij in de huiskamer m'n favoriete sites bezoeken, zonder schermpjes weg te klikken.
Succes en tot mails/horens/ziens
Succes en tot mails/horens/ziens
I'm my own special creation !! *Shirley Bassey*
- Selena Maria
- dagelijks aanwezig
Bedankt voor jullie leuke reacties,en inderdaad Nathalie mij valt ook iedere keer weer op hoe goed er op wordt gereageerd!!Ik nam een risico, maar dit geheime gedoe(ben geen misdadiger) wou ik niet meer.Ik hoop dus ook door dit op de site te zetten anderen te stimuleren!!Het werkt wel zo goed voor je zelfvertrouwen dat zoveel mensen het eigenlijk geen enkel probleem vinden,helemaal te gek!
Selena,eres el camino para mi corazon y alma
Hoi Selena,
Leuk om te horen dat het zo goed met je gaat. Ik heb zelf ook altijd een hekel aan dat heimelijke gedoe, maar ook hier gaat het met kleine stapjes. Misschien ook beter zo, op die manier bruskeer je niemand en kunnen ze langzaam aan Selena wennen. Trouwens hier in huis is iedereen 'Kathleentje' ook al zo goed als gewoon. Er zijn wel eens moeilijke momenten, maar daartegenover staan er ook weer fijne belevingen.
You're going the right way, girl!
Female groetjes,
Leuk om te horen dat het zo goed met je gaat. Ik heb zelf ook altijd een hekel aan dat heimelijke gedoe, maar ook hier gaat het met kleine stapjes. Misschien ook beter zo, op die manier bruskeer je niemand en kunnen ze langzaam aan Selena wennen. Trouwens hier in huis is iedereen 'Kathleentje' ook al zo goed als gewoon. Er zijn wel eens moeilijke momenten, maar daartegenover staan er ook weer fijne belevingen.
You're going the right way, girl!
Female groetjes,
Liefs, Kathleen
Come una ragazza! Per sempre!
Come una ragazza! Per sempre!
Ok misschien niet helemaal vergelijkbaar omdat ik dagelijks door het leven ga als vrouw maar voor mij is het ook allemaal met kleine stapjes begonnen. Kan me de dagen nog herinneren dat ik net aan de hormonen was (vanaf februari 2000) en eigenlijk langzaam om moest. Elke dag nam ik me voor om Joanne aan de buitenwereld te laten zien maar uiteindelijk heeft het tot juni 2000 geduurd voor ik die eerste stap zette. Een hele goeie vriend van me die alles van mijn transitie wist was helaas veel te vroeg heengegaan en zijn crematie was mijn laatste kans om hem Joanne te laten leren kennen. Dat was er helaas nog nooit van gekomen maar hij wilde me zo graag eens als vrouw zien dat ik de moed maar bijelkaar geschraapt hebt en als Joanne afscheid van hem heb genomen. Uiteindelijk ben ik daarna pas op tweede kerstdag 2000 helemaal omgegaan en meid ik stond te shaken op mijn benen net als met die crematie overigens. Wat trouwens het lopen op hakken er niet makkelijker op maakt. Ik snap dus precies waar je doorheen bent gegaan (net als iedereen hier eigenlijk ) en heb net als jij gemerkt dat men er verstandelijk best mee overweg kan hoewel er in realiteit wel eens wat lacherig gereageerd wordt. Gefeliciteerd in ieder geval met deze stap en veel plezier met de volgende stapjes.
- racine
- dagelijks aanwezig
- Contacteer:
Hoi Selena,
We hadden het er onderweg van en naar NG al over, toen je vertelde over de types van je directe woonomgeving, Jeanine en ik hadden al het vermoeden dat het geen negatieve reacties zou geven.; goed en moedig van je om deze stap te zetten. Gefeliciteerd bij deze.
Met vriendelijke groet,
Racine
We hadden het er onderweg van en naar NG al over, toen je vertelde over de types van je directe woonomgeving, Jeanine en ik hadden al het vermoeden dat het geen negatieve reacties zou geven.; goed en moedig van je om deze stap te zetten. Gefeliciteerd bij deze.
Met vriendelijke groet,
Racine
Als privacy illegaal wordt, zullen slechts illegalen privacy hebben.
- Selena Maria
- dagelijks aanwezig
- Chantal C.
- Forumdiva