Begrijpende partner...

Op dit forum kunnen de partners van t*'s hun hart luchten

Moderator: Moderators

Plaats reactie

Begrijpende partner ?

Peiling eindigde op za dec 18, 2004 0:27

begrijpend
20
77%
niet begrijpend
1
4%
weet er van
1
4%
weet er niet(s) van
4
15%
 
Totaal aantal stemmen: 26

Gebruikersavatar
KirstenHershe
ForumFan
Berichten: 373
Lid geworden op: do nov 20, 2003 17:45
Locatie: in your dreams baby...
Contacteer:

Begrijpende partner...

Bericht door KirstenHershe »

Wie van jullie dames heeft een begrijpende partner/vrouw als huisgenoot waarmee jullie eventueel samen mee door het dagdagelijkse leven gaan ?

Weet jullie eventuele partner van je travestie of verzwijgen jullie het in alle talen en doen juliie dit alles stiekem ?
Um zu wissen, wohin man will, muss man wissen woher man kommt
Zin een fotoshoot? Contacteer me via email of PB!
SeventiesPhotography
Gebruikersavatar
Natashja
ForumFan
Berichten: 309
Lid geworden op: ma dec 01, 2003 1:51
Locatie: Drenthe

Bericht door Natashja »

Hoi Kirsten,

Ik doe alles nog op mijn kamer, al wil ik wel eens als Nataschja naar beneden gaan.
Al een paar keer op het punt gestaan om te doen en dan te zeggen: Hoi, hier ben ik: Nataschja.
Ik woon nog thuis en weet niet hoe mijn huisgenoten over travestie denken.
Dus ik doe het nog steeds stiekum op mijn kamer.

Groetjes, Nataschja
Niets is blijvend, alleen de verandering
Gebruikersavatar
Denise
dagelijks aanwezig
Berichten: 134
Lid geworden op: ma aug 25, 2003 19:06
Locatie: Drenthe

Bericht door Denise »

Kirsten,

Mijn partner, Elsa, begrijpt ervan en steunt me ook, ze gaat ook vaak op de chat en praat een aardig stukje mee. Toch is het goed om te beseffen dat het voor haar een hele klus is om hier emotioneel mee om te gaan... dus petje af voor Elsa... zet haar hier eens flink in de bloemetjes...

Denise.
Er is altijd wel een goed moment
Gebruikersavatar
MarjoleinJ
dagelijks aanwezig
Berichten: 182
Lid geworden op: di jun 26, 2001 2:00
Locatie: Drenthe
Contacteer:

mijn vriendin

Bericht door MarjoleinJ »

Hoi,

Gelukkig stond er een optie bij 'mijn vriendin weet er van'... dat is zeg maar de betere omschrijving die van toepassing is bij ons.

Binnenshuis staat ze wel toe dat ik me omkleed. Maar verder wil ze er eigenlijk niets mee te maken hebben. We praten er wel over, maar altijd redelijk oppervlakkig. Ze is bang.

Over het feit dat ik afgelopen week de stap heb gezet om naar T&T avonden te gaan, heeft ze niets gezegd; ze wist dat ik ging en ze staat 't ook toe. Ze is wel erg gereserveerd t.o.v. deze actie, ze is bang dat ik meer en meer wil...

Niet helemaal ongegrond, want er zijn inderdaad een tweetal dingen waarvan ik zeker weet dat ik die graag zou willen. Verder als dat hoeft eigenlijk niet.

Ik vind het jammer dat ze bang is en dat het daarom moeilijk is om er met haar over te praten.

Ik kan me ook wel voorstellen dat ze bang is; ik vermoed dat ze het heel bedreigend vind. Met name nu ik lotgenotes IRL begin te kennen komt de 'bedreiging' wel steeds dichter bij. Ik heb helaas geen idee hoe ik die 'bedreiging' om zou kunnen zetten in 'goh, wat een gezellige, normale mensen zijn 't eigenlijk'...

Groetjes,

Marjolein
tonnie54
ff weer wat posten
Berichten: 56
Lid geworden op: di okt 21, 2003 12:30
Contacteer:

Bericht door tonnie54 »

mijn vriendin weet er niets van maar ze vermoed denk ik wel wat.
ik ben niet echt bang als ze er echter kwam maar nu even niet
Kimmy B
dagelijks aanwezig
Berichten: 82
Lid geworden op: ma okt 20, 2003 11:25

Bericht door Kimmy B »

Mijn partner weet alles van kimmy af en ze steunt er mij ook enorm in .
En dat vind ik echt tof van haar dat ze met zo iemand verder wilt in het leven
Gebruikersavatar
Kathleen
ForumFan
Berichten: 428
Lid geworden op: do feb 13, 2003 19:37
Locatie: Belgie
Contacteer:

Bericht door Kathleen »

Hoi meiden,

Ik heb op het vakje 'begrijpend' gestemd. Mijn partner is nu al anderhalf jaar op de hoogte van mijn tweede ik (eigenlijk mijn eerste) en heeft er steeds minder problemen mee. Ik moet daar wel bij vermelden dat ik op het moment zo'n beetje stilsta in mijn T*beleving. Het gaat hier nu goed en ik word geaccepteerd en dat wat er bereikt is wil ik voorlopig niet op de helling zetten door te hard te gaan.

Wat is er al bereikt? Wel, ik loop hier thuis al erg vaak enfemme, ik bezoek bijeenkomsten en soms gaat mijn partner zelfs mee. Dat laatste was een jaartje terug ondenkbaar. Ze bekijkt de zaken nu enigzins anders door die avonden en dat sterkt.

Langzaamaan kom ik er wel, hopelijk zonder al te veel brokken te maken.

Ciao! :D :D :D :D

Yes, I feel good!
Liefs, Kathleen
Come una ragazza! Per sempre!
Joanne
ForumDiva 2000
Berichten: 2380
Lid geworden op: di jun 19, 2001 2:00
Locatie: Flevoland

Bericht door Joanne »

Heb ook maar op begrijpend gestemd. Ik heb wel geen (vaste) partner maar vertel "het" altijd als ik met iemand een close encounter heb. Kan er dus vanuit gaan dat die personen wel begrijpend zijn.
marjan-tv
is nieuw hier
Berichten: 8
Lid geworden op: di sep 03, 2002 13:38
Locatie: amsterdam

begrijpende partner

Bericht door marjan-tv »

hallo,hier Marjan,ook mijn vrouw begrijpt het gelukiiig heel goed en vind het nooit erg of raar als ik als Marjan rondloop,ook nu al de hele dag,heerlijk zo een vrouw!!!
Jessie
dagelijks aanwezig
Berichten: 249
Lid geworden op: di jun 19, 2001 2:00

Bericht door Jessie »

Die van mij begrijpt het heel erg goed en intussen is het ook een deel van ons leven geworden ze kent mij haast niet anders meer als jessie.
Plaats reactie