geef mij maar amsterdam !!Dat is ....

Algemeen

Moderator: Moderators

Selena Maria
dagelijks aanwezig

geef mij maar amsterdam !!Dat is ....

Bericht door Selena Maria »

Hoi Dames!Nou gisteren dan uiteindelijk is Selena naar Amsterdam geweest!Ik had me hier in Grunn bij een kameraad opgetut etc.En toen als Selena op weg!Wat te gek was dat :D Tot dat mijn oude Golf een akelig lawaai liet horen! :( Ai,ai,ai nee,ik wist al gauw dat de uitlaat middendoor was!Wat een herrie!En dat 70 km voor Amsterdam.Aan de kant gaan en de anwb bellen? :oops: Ik dacht die oude golf van mij laat ne nooit in de steek met al zo'n 450.000km op de teller,dus ik besloot door te rijden.Toen ik vlakbij destraat was van mijn kameraad ....een lawaai van jewelste....hahahahaha ik wou zo min mogelijk opvallen,iedereen kijken!En het was voor mij de eerste keer bij daglicht(net een soort dracula,haha)Nou ja toch maar uitgestapt met allemaal mensen op straat,maar niemand die echt keek op zoiets!!Ik liep naar de voordeur en belde aan maar zijn bel deed het niet!Ai,doe nou open please!Allemaal mensen schuifelden voorbij,maar dat ging perfect! :D Toen deed hij de deur open en was ik eindelijk binnen.
Toen ik bij was gekomen zijn we nog met de hond er op uit geweest en wat dacht je?NIEMAND die keek van kijk die nou!! :D :D :D Yes!!
Daarna zijn we nog wat gaan eten.Mijn kameraad opperde om zo gewoon te gaan eten,erg leuk aangeboden maar nu even niet,dacht ik.Ik heb weer genoeg overwonnen en de volgende keer als ik bij hem ben gaan we wel uit eten of winkelen of EN winkelen natuurlijk.
Dus inderdaad zoals Nathalie al een keer zei;je valt echt niet op etc.Dus dames gewoon doen denk ik.Groetjes en xxx van een blije Selena
Selena,eres el camino para mi corazon y alma
capt haok
Eredivisie

Bericht door capt haok »

Hihi...maar wat zul je in de rats hebben gezeten...
Maar de volgende keer natuurlijk veel minder.....

daag
anouk
x
Cynthia
Chat Ops

Bericht door Cynthia »

hoi Selena.

Leuk verhaal en weer een stapje verder he.
En een goeie opsteker voor diegenen die nog niet zover zijn als jij.

Ik kan je vertellen dat je dat nu alleen in Amsterdam doet, maar over een tijdje zul je merken dat je in andere steden ook gewoon over straat kunt gaan he. Daarvoor hoef je niet helemaal naar Amsterdam te gaan.

Zolang je er maar als vrouw uitziet, je als vrouw gedraagt en het zelf niet raar vindt. Dan doen de eeste anderen dat ook niet.
Maar wanneer je schichtig om je heenkijkt en bang bent, juist dan trek je de aandacht.

Wat wordt nou de volgende stap voor jou?
Cyn.
Pamela-
Moderator

Bericht door Pamela- »

Selena,

Gewoon gefeliciteerd is hier zeker op z'n plaats. Een hele leuke ervaring en een avondje gezellig uit geweest..... wat wil je nog meer.

En ja zoals Cynthia al zegt over een tijdje ga je in elke stad over straat. Wie weet een keer met z'n allen stappen dat lijkt mij ook erg gezellie.

Liefs,
<i><b>Change the things you can, accept the things you can't change.</i></b>
MarjoleinJ
dagelijks aanwezig
Contacteer:

Bericht door MarjoleinJ »

haaaaai Selena!

Wat een avontuur! gefeliciteerd hoor! ik zie 't voor me, zo min mogelijk op willen vallen met 'n kapotte uitlaat in een stad :)

Ik ben blij voor je dat dit zo goed bevallen is. Volgende keer gewoon gaan eten hoor! Ik bedoel... had deze keer ook allang gekund als ik je verhaal zo lees...

Kan me voorstellen dat je bijna niet kunt wachten tot de volgende keer!

groetjes en xxx

Marjolein
Denise
dagelijks aanwezig

Bericht door Denise »

Hee Selena, daar ga je Amsterdam veroveren met luid gebulder !!!!
Wat een thriller zeg .... and a giant step for womankind ...
Way to go Selena !!!!

Groetjes,

Denise.
Er is altijd wel een goed moment
Irena
dagelijks aanwezig

Bericht door Irena »

hoi Selena,
fijn voor jou meid, ik vind het moedig van je,
ik wou dat ik ook al zover stond,
maar dat komt nog wel,
doe zo verder

groetjes van Irena
ik denk veel aan de toekomst , want het is daar dat ik de rest van mijn leven zal doorbrengen
tonnie54
ff weer wat posten
Contacteer:

Bericht door tonnie54 »

Selena,
wat een avontuur zeg... :lol: . ik denk dat je bij je zelf had gedacht...als ik dit had geweten dan had ik dit ziet zo gedaan.. of wel
Ben je veilig en zonder lawaai thuis gekomen ?
Selena Maria
dagelijks aanwezig

Inderdaad de volgende stap gewoon het restaurant in duiken!Ja,wat je zegt Pamela,een volgend keer met z'n allen stappen :D
En Tonnie,ja ik heb de volgende morgen de anwb gebeld en die was er binnen een kwartier!Hij heeft uiteindelijk een buisje tussen de twee delen geplaatst en toen kon ik naar huis.Ik wou het eerst zelf doen met een fristyblikje of zoiets maar zij hebben toch beter gereedschap etc.
En ik kan inderdaad niet wachten tot de volgende keer.De T&T in Groningen!
Ach lieve Irena,ik hoop dat dit verhaal je sterkt en dat je ook een keer de stap neemt!
Meikemeid
dagelijks aanwezig

Bericht door Meikemeid »

Ha Selena, leuk verhaal, spannend ook, maar ook een super dag gehad ;)

Je weet onze afspraak nog ? Ik ga mee met die dag uit ;)
I'm my own special creation !! *Shirley Bassey*
pinkslipper
ForumFan

Bericht door pinkslipper »

Hoi Selena. Als je het over mijn stadje hebt :) dan moet ik wel reageren.
Amsterdam is een goed begin om te beginnen ;) Hihihi .
Die Selena toch een leuk avontuur achter de rug. Ik neem aan dat er meerdere vervolgen komen :) Toppie. 8)
Think Pink en xxx,
pinkslipper

Van het concert des levens, krijgt niemand het programma.
Selena Maria
dagelijks aanwezig

Ik weet de afspraak zeker nog Meikemeid,en zoals Pinkslipper al zegt :Dit vraagt om meer!! :wink:
O ja,ook nog leuk was toen ik de volgende dag de anwb belde...ik kreeg een vrouw er voor en nadat ik mijn naam had gezegd en waar ik was etc. etc. zei ze nou mevrouw!!! we zullen u zo gauw mogelijk helpen ...sorry ik bedoel meneer neemt u mij niet kwalijk!!hahaha ik zei nee hoor, maakt niet uit!! :D en dacht hoe weet ze dat??
Kathleen
ForumFan
Contacteer:

Bericht door Kathleen »

Hoi Selena,

Wat leuk voor jou, je eerste uitje bij daglicht. Wel jammer van die defecte uitlaat, maar je moet maar denken 'opvallender kan nu niet meer'.

En dat er niemand opkijkt als je over straat loopt wil natuurlijk zeggen dat je er gewoon erg goed uitziet en niet van een echte vrouw bent te onderscheiden. :D

Ik hoop weldra in je voetsporen te treden. Eerst nog wat moed bij elkaar rapen. :wink:

Female groetjes,
Liefs, Kathleen
Come una ragazza! Per sempre!
Joanne
ForumDiva 2000

Bericht door Joanne »

Hoezo Kathleen ben je nog nooit als Kathleen naar buiten geweest dan? Of ben je nog nooit en femme naar Amsterdam geweest?
Pamela-
Moderator

Bericht door Pamela- »

Hoi hoi,

Nou Kathleen vertel ons maar is want anders nemen we je snel een keer mee in het nachtleven van bruisend Amsterdam. Erg gezellie als je met een groepje gaat.

Mevrouw van DAlen wacht op antwoord !

Liefs,
<i><b>Change the things you can, accept the things you can't change.</i></b>
Plaats reactie