geef mij maar amsterdam !!Dat is ....
Moderator: Moderators
- Selena Maria
- dagelijks aanwezig
Hoi hoi,
Selena uiteraard houden we julli ervan op de hoogte als we gaan. Misschien leuk om er een keer een travestie.org stapavond van te maken met iedereen die mee wil van het forum, de profielen en de chat.
Is dit een idee ?
Liefs,
Selena uiteraard houden we julli ervan op de hoogte als we gaan. Misschien leuk om er een keer een travestie.org stapavond van te maken met iedereen die mee wil van het forum, de profielen en de chat.
Is dit een idee ?
Liefs,
<i><b>Change the things you can, accept the things you can't change.</i></b>
- Selena Maria
- dagelijks aanwezig
Ik geloof dat zo'n initiatief gezelliger is dan altijd die T&T zaaltjes. Integratie met een grote pot bier, daar sta ik altijd voor. FF geld vrijmaken, voorlopig geen laarzen dus, maar ja wat wil je met een Imelda Marcos collectiePamela- schreef:Selena uiteraard houden we julli ervan op de hoogte als we gaan. Misschien leuk om er een keer een travestie.org stapavond van te maken met iedereen die mee wil van het forum, de profielen en de chat.
liefs, Josette
- pinkslipper
- ForumFan
Ken dat. Zag al een nieuwe zomercollectie schoenen en mijn god wat zijn ze mooiJoost schreef:FF geld vrijmaken, voorlopig geen laarzen dus, maar ja wat wil je met een Imelda Marcos collectie
Maar terug te komen op het travestie.org stapavond ik heb er wel oren naar.
Think Pink en xxx,
pinkslipper
Van het concert des levens, krijgt niemand het programma.
pinkslipper
Van het concert des levens, krijgt niemand het programma.
Hoi hoi
Nou, lijkt me ook fijn om een keertje te gaan stappen in the 'big city'. Als Irena er ook voor te vinden is en het op een zondag lukt ga ik misschien ook 's mee. Het is een eindje rijden en dat is leuker met z'n tweetjes. Jammer genoeg is mijn partner nog erg huiverachtig voor het idee.
En of ik ook zo naar buiten kom. Ik vertrek, voorlopig nog steeds in het donker, naar alle T-bijeenkomsten. Bovendien parkeer ik dan graag de auto wat verder om nog even te genieten van de wandeling naar de plaats van bestemming. En nog nooit gespot,(dus ook niet bespot,hihi) dus dat valt tot nogtoe ook nog mee.
Stel maar 's een datum voor, meiden.
Groetjes.
Nou, lijkt me ook fijn om een keertje te gaan stappen in the 'big city'. Als Irena er ook voor te vinden is en het op een zondag lukt ga ik misschien ook 's mee. Het is een eindje rijden en dat is leuker met z'n tweetjes. Jammer genoeg is mijn partner nog erg huiverachtig voor het idee.
En of ik ook zo naar buiten kom. Ik vertrek, voorlopig nog steeds in het donker, naar alle T-bijeenkomsten. Bovendien parkeer ik dan graag de auto wat verder om nog even te genieten van de wandeling naar de plaats van bestemming. En nog nooit gespot,(dus ook niet bespot,hihi) dus dat valt tot nogtoe ook nog mee.
Stel maar 's een datum voor, meiden.
Groetjes.
Liefs, Kathleen
Come una ragazza! Per sempre!
- Selena Maria
- dagelijks aanwezig
Meiden, een zondag is voor mij ook wel een idee.
Maar ik heb ook nog andere actriviteiten.
Zal ik daarom gelijk maar es een datum noemen waarop ik wel kan?
Zondag 7 maart.
Heb ik geen sportieve verplichtingen (voorjaardvacantie). Dus heb ik de hele dag aan mezelf. En dan ben ik al verhuisd, dus ook geen haast meer om nog snel iets af te moeten maken.
Maar ik heb ook nog andere actriviteiten.
Zal ik daarom gelijk maar es een datum noemen waarop ik wel kan?
Zondag 7 maart.
Heb ik geen sportieve verplichtingen (voorjaardvacantie). Dus heb ik de hele dag aan mezelf. En dan ben ik al verhuisd, dus ook geen haast meer om nog snel iets af te moeten maken.
Cyn.
- Selena Maria
- dagelijks aanwezig
Hoi meiden,
7 maart is voor mij nogal moeilijk. Op 6 maart is T&T Eindhoven en meestal lig ik dan eerst tegen vijven s'morgens in mijn nestje. Misschien dat ik dan nog een keuze moet maken tussen de twee dingen. En anders is het gewoon voor een ander keertje. Ik zie nog wel, maar kan nog niets beloven.
Groetjes,
7 maart is voor mij nogal moeilijk. Op 6 maart is T&T Eindhoven en meestal lig ik dan eerst tegen vijven s'morgens in mijn nestje. Misschien dat ik dan nog een keuze moet maken tussen de twee dingen. En anders is het gewoon voor een ander keertje. Ik zie nog wel, maar kan nog niets beloven.
Groetjes,
Liefs, Kathleen