Vieze rook(nicotine)nagels.

Wat trek jij aan, hoe laat jij jezelf zien en waar haal je je kleding

Moderator: Moderators

Josette
Forumdiva
Berichten: 1470
Lid geworden op: ma dec 09, 2002 22:51

Bericht door Josette »

Esther schreef:
PS heeft het antirookbeleid soms ook een hande meegeholpen :P


Nee, totaal niet. Ik overweeg zelfs bij mij op de zaak een rookplicht in te gaan voeren. :P
Dat is een goeie :P :P :P :P :P :P Laten we dan als roker en niet-roker de vredespijp roken
liefs, Josette
Gebruikersavatar
Lisa met een S
Moderator
Berichten: 3650
Lid geworden op: do aug 15, 2002 10:39
Locatie: Boven de rivieren
Contacteer:

Bericht door Lisa met een S »

Denise2 schreef:Lisa,

dat is in N'gein beter geregeld met de aparte rookruimte... zat jij daar achter ?
Nee, Denise, ik ZAT er niet achter. Maar ik STA er wel achter.
Denise2 schreef:Als ik van de T&T thuiskom wil Elsa dat ik alles.... kleren , pruik, schoenen... buiten laat luchten vanwege de rookstank....
Dat hoeft mijn vrouw niet aan mij te vragenk, dat wil ik zelf. Pffff, wat een vieze lucht is dat.

Lisa
If all else fails, buy new shoes
Gebruikersavatar
pinkslipper
ForumFan
Berichten: 326
Lid geworden op: do mei 29, 2003 18:59
Locatie: Amsterdam

Bericht door pinkslipper »

Pamela- schreef:Wat vinden jullie trouwens van het nieuwe rook beid zo her en der. ik mag bij mij op werk helemaal niet meer roken bv.
Goed hoor. Vooral in de trein vind ik als niet roker het meest prettig.
Op het werk heb ik er geen last van. Op het kantoor waar ik werk is nog steeds (een afgekeurde) rookhok.
Think Pink en xxx,
pinkslipper

Van het concert des levens, krijgt niemand het programma.
Gebruikersavatar
Chantal C.
Forumdiva
Berichten: 1759
Lid geworden op: vr okt 03, 2003 12:27
Locatie: Hellevoetsluis

Bericht door Chantal C. »

Wisten jullie dat er inmiddels meer mensen zijn gestopt met mee-roken dan gestopt met roken. Moeten ze nodig wat over ons rokers zeggen...

Ik vind dit beleid wel wat ver gaan overigens... Net zoals alle andere debiele beslissingen van deze regering...

"Het is niet gek dat beleid en debiel uit dezelfde letters bestaan!"

:wink: :wink: :wink:
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
Pamela-
Moderator
Berichten: 1849
Lid geworden op: wo mar 13, 2002 1:00
Locatie: zuid holland

Bericht door Pamela- »

Chantal,

Ik ben een roker die absoluut rekening wil houden met de niet rokers. Zo ging ik als iemand er last van had ergens anders staan, als iemand keelpijn had ging ik binnen roken, als we aan het eten waren wachtte ik met roken tot de laatste klaar was etc etc etc......

Nu mag het helemaal nergens meer, moet ik zelfs op het station ergens aan het eind van het perron gaan staan bij een paal. Ik vind dit allemaal zeer ver gaan.

Beleid en Debiel i will remember it !

Liefs,
<i><b>Change the things you can, accept the things you can't change.</i></b>
Gebruikersavatar
pinkslipper
ForumFan
Berichten: 326
Lid geworden op: do mei 29, 2003 18:59
Locatie: Amsterdam

Bericht door pinkslipper »

Pamela- schreef:Nu mag het helemaal nergens meer, moet ik zelfs op het station ergens aan het eind van het perron gaan staan bij een paal. Ik vind dit allemaal zeer ver gaan.
En het rare is, de meeste overdekte perrons zijn tochtig. Het is tenslotte nog steeds roken in de buitenlucht.
Think Pink en xxx,
pinkslipper

Van het concert des levens, krijgt niemand het programma.
Gebruikersavatar
Joanna_
dagelijks aanwezig
Berichten: 219
Lid geworden op: vr jun 06, 2003 20:48
Locatie: Amsterdam

Bericht door Joanna_ »

Het gaat toch om een beetje onderling begrip zeggen ze, en daarom heb
ik er dan ook nooit bezwaar tegen als iemand hoest of eet terwijl ik rook.
Gebruikersavatar
Lisa met een S
Moderator
Berichten: 3650
Lid geworden op: do aug 15, 2002 10:39
Locatie: Boven de rivieren
Contacteer:

Bericht door Lisa met een S »

Dan zit ik 's zomers lekker in mijn tuin te genieten van het mooie weer, komt er ineens een vieze rookgalm overweiden vanuit de tuin ernaast. Baah, vies!

Lisa
If all else fails, buy new shoes
Gebruikersavatar
Chantal C.
Forumdiva
Berichten: 1759
Lid geworden op: vr okt 03, 2003 12:27
Locatie: Hellevoetsluis

Bericht door Chantal C. »

Lisa_met_een_S schreef:Dan zit ik 's zomers lekker in mijn tuin te genieten van het mooie weer, komt er ineens een vieze rookgalm overweiden vanuit de tuin ernaast. Baah, vies!
Lekker barbequeen!!!! :D :D :D :D :wink:
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
Gebruikersavatar
Lisa met een S
Moderator
Berichten: 3650
Lid geworden op: do aug 15, 2002 10:39
Locatie: Boven de rivieren
Contacteer:

Bericht door Lisa met een S »

ChantalC schreef:Lekker barbequeen!!!!
Als je verbrande tabaksbladeren lekker vindt smaken, ja :D :D :D :wink:

Lisa
If all else fails, buy new shoes
Leonie
ForumFan
Berichten: 327
Lid geworden op: vr okt 11, 2002 14:52

Bericht door Leonie »

Pamela- schreef:Chantal,

Ik ben een roker die absoluut rekening wil houden met de niet rokers. Zo ging ik als iemand er last van had ergens anders staan, als iemand keelpijn had ging ik binnen roken, als we aan het eten waren wachtte ik met roken tot de laatste klaar was etc etc etc......

Nu mag het helemaal nergens meer, moet ik zelfs op het station ergens aan het eind van het perron gaan staan bij een paal. Ik vind dit allemaal zeer ver gaan.

Beleid en Debiel i will remember it !

Liefs,
weetje..... het beleid is inderdaad wel erg streng maar ik vind het eigenlijk wel terecht. want als roker kan je vaak wel zeggen dat je rekening houd met andere. het probleem is alleen dat rook zich nogal aardig verpreid en de geur blijft ook nog een tijd hangen dus er is altijd wel iemand die er in dat opzicht last van heeft! wat mij betreft heeft een roker het recht om overal te mogen roken het probleem is echter dat de niet roker ook het recht heeft om er nergens last van te hoeven hebben. en omdat roken nu eenmaal iets onnatuurlijks is en ongezond is vind ik het logisch dat ze roken ze stevig aanpakkan.

en als je zelf een roker bent.....pak deze kans beet om er mee te stoppen!!
Gebruikersavatar
pinkslipper
ForumFan
Berichten: 326
Lid geworden op: do mei 29, 2003 18:59
Locatie: Amsterdam

Bericht door pinkslipper »

Leonie schreef:het probleem is alleen dat rook zich nogal aardig verpreid en de geur blijft ook nog een tijd hangen dus er is altijd wel iemand die er in dat opzicht last van heeft!
Rookgeur gaat lekker in je kleren. Als niet-roker ruik ik het heel gauw. Ik vraag me af of rokers dat ook ruiken?
Think Pink en xxx,
pinkslipper

Van het concert des levens, krijgt niemand het programma.
Remco
daar ben ik weer
Berichten: 16
Lid geworden op: wo jan 14, 2004 0:59
Locatie: Amsterdam

Bericht door Remco »

Net als Pamela had ik een goed voornemen: Stoppen met roken! Ik vindt dat zij het nog lang heeft vol gehouden. Ik had s'middags om een uur of 4 alweer een sigaret in me mond. Al moet ik wel zeggen dat ik door het nieuwe rook beleid een stuk minder ben gaan roken. Van 2 pakjes sigareten per dag naar 1 pakje per 2 dagen. Maar om helemaal te stoppen.... nee, daarvoor mis ik het te erg.

Bij ons op het werk is het niet roken beleid 2 zijdig. Ik werk in een huis van bewaring waar het zo is dat een gedetineerde wel mag roken op de zelfde afdeling als waar het personeel werkt. Alleen mag het personeel daar niet roken. Verder geeft het wat probleempjes als je een boefje, die 2 jaar uitzit gaat vertellen dat hij niet meer mag roken. Nou ja, het was gezellig de eerst 2 weken van dit jaar.

Het hoort erbij zullen we maar zeggen.
Doe maar rustig aan, het leven gaat al snel genoeg!
Gebruikersavatar
Nanine TV
daar ben ik weer
Berichten: 11
Lid geworden op: di jan 20, 2004 16:02
Locatie: Omgeving Hoorn

De vieze rooknagel oplossing

Bericht door Nanine TV »

Toen ik twee jaar rookte, kreeg ik het plotseling ook. Het heeft puur te maken met hoe je sigaret vasthoud. Als je de sigaret met de kop naar beneden (handpalm naar boven, de "mannenmanier") vasthoud, stijgt de rook langs je vingers op, je hele hand wordt langzaam geel, je rookvingers heel snel. Als je de sigaret een kwart slag draait, vingers naar voren, handpalm naar binnen heb je er gewoon helemaal geen last van. De 15 jaar dat ik 20 tot 40 zware vannelle shaggies per dag op die manier rook heb ik nog nooit gele vingers gehad, ook niet een beetje.

Groetjes,
Nanine
Freedom is a path, seldom travelled by the multitude.
Pamela-
Moderator
Berichten: 1849
Lid geworden op: wo mar 13, 2002 1:00
Locatie: zuid holland

Bericht door Pamela- »

Nanine,

Das een goede tip. Ga het zeker proberen ben alleen bang dat het zo vrouwelijk eruit ziet maar what the heck, it is me Pammie !

Liefs,
<i><b>Change the things you can, accept the things you can't change.</i></b>
Plaats reactie