Hallo,
Ik heb, als moderator, het bericht van Francy verplaatst naar Makeup, omdat ik dacht dat zij, in haar vraag, het nadruk legde op het praktische, aan kleding gerelateerde --
Francy schreef:Als ik een panty aantrek met daarbij een mooi rokje, kan ik mijn sexuele gevoelens niet onderdrukken. Ik ben dan ook benieuwd of dit ook deel uitmaakt van het travestiet zijn. Soms is het wel lastig, ik wil wel graag eens naar een T&T avond, maar ben dan bang dat ik daar ook opgewonden raak en somige dingen zijn moeilijk te verbergen in een strak rokje!!
Zo heb ik het ook, zoals een aantal anderen hier, beantwoord: Bij een man is, als hij op de gewone manier een onderbroek aantrekt, altijd een bobbeltje aanwezig. Door je geslachtsdeel naar achteren te doen, krijg je een mooie, platte beeld, zelfs in het strakste rokje. En -- dat voorkomt dat er, wat dan ook gebeurt, enige seksuele opgewondenheid zichtbaar wordt -- of zelfs misschien ontstaat.
Ik begrijp hieruit dat zowel Francy en Margreet echter een andere insteek hebben, en over het relatie tussen travestie en seksuele opgewondenheid willen hebben. M.i., -- en hier spreek ik op persoonlijke titel en niet als moderator -- heeft zo een discussie wel degelijk plaats op onze forum, mits het inderdaad serieus blijft, en niet tot doel heeft om elkaar op te geilen (en, zoals ik het tot nu toe heb gevolgd, lijkt het inderdaad serieus bedoeld).
Echter, Margreet, dat je jouw bericht de naam "Erotiek" heeft gegeven, is niet genoeg. Je hebt het gepost als deel van de thread "Travestie gevoelens", en daardoor maakt het deel uit van een discussie, waaraan je nu een andere wending wilt geven. Dat kan en dat mag, maar dan kan het gebeuren, dat de thread in het verkeerde forum nu zit. Natuurlijk kan ik als moderator het opnieuw verplaatsen, of het splitsen in twee. Of, je kunt gewoon een nieuwe thread hierover beginnen.
Groetjes,
Lisa