Een echte vriendin

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Marina
is nieuw hier
Berichten: 2
Lid geworden op: zo jan 18, 2004 20:54
Locatie: Belgie(Limburg)

Een echte vriendin

Bericht door Marina »

Lieve vriendinnen;
Ik kom tot de vaststelling dat het zeer moeilijk is contact te krijgen met andere vriendinnen en dit vooral om privéredenen.Daarom mijn aanmelding hier.Ik heb al enkele vriendinnen ontmoet maar die hebben gewoonlijk dezelfde problemen als ik. nl.1.gehuwd en de partner weet het niet en die kunnen dus ook niet ontvangen.Daarom ben ik op zoek(liefst uit mijn streek:limburg) die me als vriendin kan ontvangen om mijn ware ik te voltooien.Omdat mijn vrouw totaal geen begrip kan opbrengen voor travestie en ik mijn huwelijk niet op het spel wil zetten zoek ik dus een vriend(in)die me kan ontvangen en me wil helpen om me verder te uiten als vrouw om samen te genieten in deze toch zo mooie wereld die voor mij zo onbereikbaar blijft.
Hopend op een reactie van een lieve vriendin.

groetjes:Marina
Pamela-
Moderator
Berichten: 1849
Lid geworden op: wo mar 13, 2002 1:00
Locatie: zuid holland

Bericht door Pamela- »

Marina,

Helaas kan ik j eniet hierbij helpen omdat ik simpelweg tever woon. Sorry.

Liefs,
<i><b>Change the things you can, accept the things you can't change.</i></b>
Gebruikersavatar
Cynthia
Chat Ops
Berichten: 1824
Lid geworden op: ma mei 26, 2003 19:49

Bericht door Cynthia »

Hoi Marina.

Ook ik woon te ver om je te kunnen helpen, maar weet zeker dat je hier een heleboel fijne contacten kunt opdoen.
Wel vind ik je een beetje dubbel omgaan met je gevoelens.
Omdat mijn vrouw totaal geen begrip kan opbrengen voor travestie en ik mijn huwelijk niet op het spel wil zetten
Je huwelijk is dus het belangrijkste?
zoek ik dus een vriend(in)die me kan ontvangen en me wil helpen om me verder te uiten als vrouw
Maar dat weerhoudt je niet ervan om aan je "ware ik" te werken.
Ondanks het risico dat ze erachter komt.

Ik hoop voor je dat je snel een vriendin vindt waar je dit kunt.
Cyn.
Pamela-
Moderator
Berichten: 1849
Lid geworden op: wo mar 13, 2002 1:00
Locatie: zuid holland

Bericht door Pamela- »

Cynthia,

Ik zat met de zelfde vragen als jou en de vraag die daar dan nog bijkwam was : Ben je gelukkig zo ? Kan me niet voorstellen dat je voor de volledige 100% goe din je vel zit of het ook maar enigszins benaderd.

Liefs,
<i><b>Change the things you can, accept the things you can't change.</i></b>
Gebruikersavatar
Cynthia
Chat Ops
Berichten: 1824
Lid geworden op: ma mei 26, 2003 19:49

Bericht door Cynthia »

Hoi Pamela en Marina.

Pamela schreef
Ben je gelukkig zo ? Kan me niet voorstellen dat je voor de volledige 100% goed in je vel zit of het ook maar enigszins benaderd
Even voor de duidelijkheid: dat is dus een vraag aan Marina, waar ik ook benieuwd naar ben
Voor mezelf weet ik het wel. Ik zit bij lange na niet goed in mijn vel, maar werk er wel aan.

Ben benieuwd hoe dat bij jou zit.
Cyn.
Gebruikersavatar
Calista
daar ben ik weer
Berichten: 20
Lid geworden op: ma dec 01, 2003 20:07

Bericht door Calista »

Hey Marina, ik kom ook uit Belgie,tja ik heb de last dus niet getrouwd te zijn met een vrouw :wink: ben dan ook een heterotrava.
Ach ik wil je best wel tips geven of wat steun hoor en wat goede winkels tonen.Ik heb mezelf als man eigenlijk totaal geaccepteerd toen ik als vrouw,trava dus gevraagd werd door een eventbureau om dus shows te komen geven en dergelijke.Omdat door de shows te geven ik een zekere kick krijg en ook gewoon dat ik geapprecieerd word als vrouw en als performer.Ikzelf heb in m'n beginperiode,ook ni echt trava vriendinnen gehad en de wereld van de drag's is nog erger da zijn pas bitchen(want je zou is beter dan hun kunnen zijn of worden,tss),heb wel "vriendinnen"zenne daar ni van:-) maar de meesten zijn idd asociaal.
xxxQ.C
Ik ben dus Calista,een klassevrouw uit Belgie. De ene keer the girl next-door de andere keer de Diva.

love ya all darlings,
xxxCalista
Gebruikersavatar
jiltv
is nieuw hier
Berichten: 5
Lid geworden op: do jan 22, 2004 18:23
Locatie: in de stille kempen

Bericht door jiltv »

Misschien kunnen wij wel wat helpen, ik en mijn vrouw ( staat 100 procent achter het travestie gebeuren) , je moet maar eens kijken op mijn profiel
misschien is de afstand te ver of moeten we elkaar beter leren kennen.
Gebruikersavatar
Kathleen
ForumFan
Berichten: 428
Lid geworden op: do feb 13, 2003 19:37
Locatie: Belgie
Contacteer:

Bericht door Kathleen »

Hoi Marina,

Ik heb je al laten weten dat iemand thuis ontvangen vaak erg moeilijk ligt en ik denk dat dit wel voor velen onder ons geldt. Omdat een partner ons min of meer (zij het volledig) accepteert wil dat nog niet zeggen dat de T*girl in kwestie dan ook lotgenotes kan ontvangen. Ook in mijn geval is dat zo. :-?

Ik zou je in de eerste plaats willen aanraden het een en ander bespreekbaar te maken bij je partner. Als zij aan je kant staat wat betreft je gevoelens ben je al een heel eind. Niet geschoten is altijd mis, moet je maar denken. :wink: Natuurlijk houdt dit een zeker risico in voor je huwelijk, maar als je vroeg of laat betrapt wordt is de schok des te groter. Is je partner al op de hoogte maar wil er nog niet van weten, zal je langzaamaan toch haar vertrouwen moeten winnen. Misschien is het een goed idee haar in contact te laten komen met andere T*partners via het internet. :D

Secundo zou ik je aanraden een T&T-avond of een ander T-gerelateerd evenement te bezoeken. Je vindt er een enorme steun bij anderen die ook met dezelfde problemen worstelen als jij. :D

En vergeet vooral deze leuke site niet. Je emoties delen met anderen verlicht de pijn weer een beetje. Bovendien krijg je dan vaak ook nog nuttige tips of goede raad te horen. :D

Ik zie je vast wel ooit, dat weet ik heel zeker!


Groetjes van een lot- en gouwgenote!
Liefs, Kathleen
Come una ragazza! Per sempre!
Plaats reactie