uitverkoop meiden denk er aan!!!!

Wat trek jij aan, hoe laat jij jezelf zien en waar haal je je kleding

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
Cynthia
Chat Ops
Berichten: 1824
Lid geworden op: ma mei 26, 2003 19:49

Bericht door Cynthia »

Lisa

Daar had ik twee weken terug al uitgebreid van verslag gedaan hoor. Staat een stukje terug in deze thread.
En ik kijk nog steeds met plezier terug op die dag. Lekker en femme naar hartelust snuffelen in alle winkels: heerlijk.

Zou best nog wel es willen, maar dat is niet goed voor mijn portemonnaie
Cyn.
Josette
Forumdiva
Berichten: 1470
Lid geworden op: ma dec 09, 2002 22:51

Bericht door Josette »

Lisa_met_een_S schreef:Om weer terug naar de topic te komen, het uitverkoop is al een paar weken aan de gang. Ik ben benieuwd wat de dames allemaal hebben ingeslagen.
Laarsjes bij de outlet, hoe kan het ook anders :D en een fleecetrui voor 7 pond (10,50 Euro/23 gulden) in Engeland gekocht. Dat was met mijn ouders bij de herenafdeling :oops: zij het dat die trui redelijk unisex is. Trouwens, heb jij ook een nieuwe trui Lisa? Ik zie het aan je avatar.
Cynthia schreef:Zou best nog wel es willen, maar dat is niet goed voor mijn portemonnaie
Anders hou je aan het eind van je salaris een stukje maand over (heerlijk citaat van Loesje)
liefs, Josette
Josette
Forumdiva
Berichten: 1470
Lid geworden op: ma dec 09, 2002 22:51

Bericht door Josette »

Cynthia schreef:Lekker en femme naar hartelust snuffelen in alle winkels: heerlijk.
Net een snoepdoos al die elegantie :) :D
liefs, Josette
Gebruikersavatar
Lisa met een S
Moderator
Berichten: 3650
Lid geworden op: do aug 15, 2002 10:39
Locatie: Boven de rivieren
Contacteer:

Bericht door Lisa met een S »

Joost schreef:Trouwens, heb jij ook een nieuwe trui Lisa? Ik zie het aan je avatar.
Mijn trui is vrij nieuw, maar ik heb het ruim voor de kerst gekocht bij een bezoek aan de winkel van Wilma, partner van Kendra, Joost.

Lisa
If all else fails, buy new shoes
tonnie54
ff weer wat posten
Berichten: 56
Lid geworden op: di okt 21, 2003 12:30
Contacteer:

Bericht door tonnie54 »

ik heb een nieuwe rok bij H&M gekocht, twee lingerie setjes, een paar shirts en een paar nieuwe laarzen...en wat makeup.
voor een jas ben ik weer niet geslaagd...alle mouwen te kort.
dus maar weer mijn "unisex" jas aan
Gebruikersavatar
Nanine TV
daar ben ik weer
Berichten: 11
Lid geworden op: di jan 20, 2004 16:02
Locatie: Omgeving Hoorn

Bericht door Nanine TV »

Ik was maandag bij Female and Partners. Een op vrouwen gerichte erotische winkel in amsterdam.
Die zaak is echt een aanrader als je toch niet in een gewone winkel iets durft te kopen, of als je op zoek bent naar sexy uitgaans kleding.
Ik ben daar zo lief geholpen, nadat ik zei iets voor mezelf te zoeken. Ze moedigen je aan het te passen. Terwijl ik daar was kwam er een tv-meisje binnen. Ze bleek een vaste klant, en ik bleek al de vijfde travestiet van de dag.

Het aanbod bestaat naast heel veel sexy lingerie ook dance-wear en fetish kleding. In mijn ogen meestal meer naar hip dan naar sm neigend.
Ze hebben nu nog (voor de liefhebber) unieke hippe latex kleding van funny-skin (van de nederlandse ontwerpster karen wit) met 50% korting. Ze hebben ook een eigen ontwerpster waarvan er o.a. een heel mooi racer-girl jurkje hing.
Ik heb er, vind ik zelf, de meest sexy tuinbroek die ik ooit gezien heb gekocht.

In februari ruimen ze het hele assortiment op.
Freedom is a path, seldom travelled by the multitude.
Gebruikersavatar
Joanna_
dagelijks aanwezig
Berichten: 219
Lid geworden op: vr jun 06, 2003 20:48
Locatie: Amsterdam

Uitverkoop

Bericht door Joanna_ »

Momenteel ook kortingsacties bij de online shop van startrans.org
http://www.startrans.org/shop/
Plaats reactie