Eindelijk verteld aan me moeder.

Hier kun je alles kwijt over topics die te maken hebben met Transseksualiteit.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Lisa Hart
dagelijks aanwezig
Contacteer:

Eindelijk verteld aan me moeder.

Bericht door Lisa Hart »

Hallo lieve dames,

Zo vanavond eindelijk de moed en de kracht gevonden om mijn moeder mijn gevoelens te openbaren wat betreft mijn gevoelens over mijn vrouw zijn.
Ze reageerde echt heel erg positief en staat vierkant achter mij om de lange maar zeker pijnlijke weg aan te gaan.
Kortom al die maanden van mijzelf verstoppen achter leugens en bedrog waren achteraf helemaal niet nodig geweest.
Ik voel me zeker geestelijk 10 kilo lichter en wilde zeker bepaalde dames bedanken die mij echt naar dit moment hebben opgeduwd.
Heel veel liefs van een opgeluchte:Lisa Hart
Stukje bij beetje vind ik mezelf.
Gelukkig hoeft dat vinden van mijzelf niet meer in eenzaamheid.
capt haok
Eredivisie

Bericht door capt haok »

Jippieee!!!
Goedzo meid :D

anouk
x
Pamela-
Moderator

Bericht door Pamela- »

Lisa,

We hebben best goed gepraat laatst dus wilde je toch even op het TS forum van harte wensen. Toppie.

Liefs,
<i><b>Change the things you can, accept the things you can't change.</i></b>
Lisa Hart
dagelijks aanwezig
Contacteer:

Bericht door Lisa Hart »

Hallo lieve meiden.
Dank jullie beiden voor deze snelle reactie echt heel lief.
Verder niet opletten hoor,loop al de hele avond al met huilbuien van geluk echt waar.
Liefs:Lisa
Cynthia
Chat Ops

Bericht door Cynthia »

He he Lisa

Nou, fijn voor je hoor. Goed dat je dat eindelijk hebt gedurfd.
Hoef je er tenminste geen geheim meer van te maken.
En kwam het nou als een complete verrassing voor haar?

Ben benieuwd naar de reactie.
Cyn.
Kathleen
ForumFan
Contacteer:

Bericht door Kathleen »

Hoi Lisa,

Gefeliciteerd meid met het goede nieuws. Ik ben er ook wel nieuwsgierig naar of je moeder al vermoedens had.

Ik ben vanmorgen trouwens bij mijn eigen moeder langsgeweest en het lag op het puntje van mijn tong om het haar te vertellen. Maar omdat het de goedkeuring van mijn partner niet wegdraagt heb ik het nog maar niet gedaan. Er komt een tijd dat ik mezelf niet meer in bedwang houd....

Even off-topic, Cynthia, ook jij gefeliciteerd met je eredivisie-status en je nieuwe avatar.

Groetjes, :D :D :D
Liefs, Kathleen
Come una ragazza! Per sempre!
Lisa Hart
dagelijks aanwezig
Contacteer:

Bericht door Lisa Hart »

Hoi Lieve meiden.
Om even een antwoord te geven op de vragen van Cynthia en Kathleen even in het kort hoe de afgelopen uren zijn vergaan.

Nu de waarheid boven tafel gekomen is gaat me moeder inderdaad wel dingen op zijn plek zetten eigenlijk.
Waarom ik nooit vriendjes had vroeger is er 1 van.
Ze kreeg pas gistermiddag toen ze over de markt liep te struinen ineens de gedachte van verdikkeme zou hij niet liever als een meisje willen leven???
Aangezien ik haar die middag verteld had dat ik een keer goed moest praten met haar diezelfde avond.
Ze ging de dingen een beetje over denken van het feit dat ik nu ineens bleef doordrukken dat ik lang haar wilde hebben,de broek die ik een tijd geleden kocht op de markt waar toch duidelijk een rozenrand omheen gestikt zit.
Dus eigenlijk eenmaal eruit was het niet helemaal een verrassing,ze had zich al enigszins voorbereid erop.
En dat kon ik eigenlijk wel merken met het feit hoe snel ze al vragen begon te stellen en niet eerst even het moest verwerken voor zichzelf.
Nu vanmiddag hadden we het er weer over en eigenlijk kom je zo samen op dingen dat ze zegt van ja verdorrie had ik maar beter geweten,dat had ons samen een hoop ellende bespaart.
Een heel ander iets is zeker sinds ik mezelf wat meer ontplooi als vrouw zijnde is dat ik heel vaak zeg wat zij denkt op dat moment.
Simpel voorbeeld was vanavond toen ik weg wilde gaan om boodschappen te doen en we vanavond turkse shoarma wilde eten.
Toen ik terug liep van joh als ik van de super terug rijd zal ik dan gelijk die broodjes aanhalen.
Verdraait zegt ze ik wilde je nog net achterna lopen om hetzelfde te vragen en zo zijn er over de dag wel tientallen van die momenten.
Tsja soms heeft ze het er heel zwaar mee maar gewoon meer dat ze het zelf zo jammer vind het niet eerder opgemerkt te hebben.
Nu ze het eenmaal weet wil ze me met alles helpen.
Vanavond bijvoorbeeld heb ik van haar geleerd me haar in een staartje te doen,langzaam komt het allemaal wel goed.
Kortom ik ben blij dat het eruit gekomen enne Cynthia,ik vind je nieuwe Avatar heel erg mooi.

Heel veel liefs:Lisa
Joanne
ForumDiva 2000

Bericht door Joanne »

Van mij ook gefeliciteerd Lisa.

Dit is fijn als die eerste stap in de richting van je moeder is gezet. Uiteindelijk is zij toch vaak de dierbaarste persoon in je leven. Ik wens het iedereen toe dat ze net zo'n begrijpende moeder hebben.

Enneh Kathleen nu kan ik niet voor jou denken maar het vertellen van zo'n belangrijke zaak aan je eigen moeder is iets tussen jou en je moeder. Daar heeft je partner niets mee te maken meid. Vind het best dat je coulant bent met je partner maar uiteindelijk moet het niet tegen je gevoel in gaan.
Irena
dagelijks aanwezig

Bericht door Irena »

ook van mij gefeliciteerd,
knap van je, doe zo rustig verder,
op je eigen tempo..........
Ik voelde me ook goed toen ik het verteld had tegen mijn ouders,
ik weet wat je voelt,
toppie meid

groetjes van Irena
ik denk veel aan de toekomst , want het is daar dat ik de rest van mijn leven zal doorbrengen
Kathleen
ForumFan
Contacteer:

Bericht door Kathleen »

Joanne,

je hebt absoluut gelijk wat betreft dat het een zaak is tussen mij en mijn moeder. Maar er moet ook iets gedaan voor de lieve vrede thuis. We hebben altijd onze beslissingen samen genomen en ik vind dat dit ook in deze moet kunnen. Het juiste moment zal er nog wel aankomen, hoop ik. :-?

Bovendien begint mijn partner de laatste dagen bij te draaien. Ik wil daarmee zeggen, dat ze ook al af en toe het meisje in me opzoekt. Bovendien heeft ze me al enkele keren bij mijn meidennaam genoemd en dat is ook een nieuw gegeven. Niet te geloven hoe gelukkig dat een mens kan maken. Geluk zit vaak in de simpelste dingen. :D

Het komt wel goed met deze dame! :D :D :D

Thanks for the advice!

Groetjes,
Liefs, Kathleen
Come una ragazza! Per sempre!
Joanne
ForumDiva 2000

Bericht door Joanne »

Gelukkig maar Kathleen :D
Plaats reactie