Dromen

Algemeen

Moderator: Moderators

In mijn dromen komt travestie of het vrouw-zijn voor

Nooit
5
15%
Soms
14
41%
Vaak
12
35%
Altijd
3
9%
 
Totaal aantal stemmen: 34

Gebruikersavatar
Lisa met een S
Moderator
Berichten: 3650
Lid geworden op: do aug 15, 2002 10:39
Locatie: Boven de rivieren
Contacteer:

Dromen

Bericht door Lisa met een S »

Vannacht droomde ik dat ik (als man) in mijn blote voeten rondliep, en mensen zagen dat ik nagellak aan had. Toen ik wakker werd, realiseerde ik dat ik nauwelijks dromen kan herinneren waarin mijn travestie voorkomt, op welke manier dan ook. Ook kan ik geen dromen herinneren waarin ik een meisje was. Ik vroeg mij af hoe het bij jullie is?

Lisa
If all else fails, buy new shoes
Gebruikersavatar
Chantal C.
Forumdiva
Berichten: 1759
Lid geworden op: vr okt 03, 2003 12:27
Locatie: Hellevoetsluis

Bericht door Chantal C. »

In mijn dromen ben ik vrijwel altijd een vrouw, als ik ze kan onthouden. Dat is een groter probleem. 95% van mijn dromen weet ik niet meer na te vertellen.

Wist je overigens dat dromen altijd vertellen wat er in je speelt. Op een symbolisch manier dan. Interessant onderwerp hoor!
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
tonnie54
ff weer wat posten
Berichten: 56
Lid geworden op: di okt 21, 2003 12:30
Contacteer:

Bericht door tonnie54 »

hoi een leuk onderwerp vind ik dit
ja ik droom soms over mijn t* zijn en dat vind ik best prettig
geen rare dromen....gewoon leuk
Gebruikersavatar
Selena Maria
dagelijks aanwezig
Berichten: 138
Lid geworden op: za aug 09, 2003 4:18

Bericht door Selena Maria »

Nou wat heb ik nog al eens gedroomt dat iedereen het normaal vond van mijn vrienden en familie dat ik er als Selena bij liep...haha ik wist niet dat dat ooit eens bijna dan werkelijkheid zou kunnen worden!
Ja,ik droom vooral nu dat ik het de vrijheid heb gegeven vaak dat ik als Selena rondloop en soms is het normaal en andere keren schaam ik me
Selena,eres el camino para mi corazon y alma
Gebruikersavatar
Angelique.R
ff weer wat posten
Berichten: 34
Lid geworden op: ma jan 26, 2004 13:40
Locatie: Limburg/Belgie

Bericht door Angelique.R »

De dromen die ik me kan herinneren beleef ik altijd als vrouw. En dat al sinds mijn kindertijd. Stilaan tijd om die dromen eens waar te maken :wink:
Wheresoever you go
Go with all your Heart
Gebruikersavatar
Cynthia
Chat Ops
Berichten: 1824
Lid geworden op: ma mei 26, 2003 19:49

Bericht door Cynthia »

Hoi Lisa.

Interesant onderwerp.
Ik kan me bijna nooit dromen herinneren. En als dat eens wel het geval is, toch meestal t-gerelateerd.
Heb wel veel fantasieën. En die zijn zonder uitzondering T-gerelateerd.
Bewijst dat iets?
Cyn.
Meikemeid
dagelijks aanwezig
Berichten: 181
Lid geworden op: di jun 10, 2003 23:21
Locatie: Ht gooi

Bericht door Meikemeid »

Die dromen komen wel heel vaak bij me voor, soms zo fictief dat sinterklaas echt gaat bestaan, maa rook dromen die heel dicht bij de werkelijkheid komen en voorspellend.

De meest imponerende droom is voortgekomen uit de film die ik daarvoor een keer gezien heb: Fire in the Sky (zo hete die film volgens mij)

Het begint net als in de film dat ik op een grasveldje sta en een vreemd voorwerp boven m'n hoofd zie cirkelen, voor ik het maar enigzins ga beseffen wat er gebeurt, word ik omhoog gezogen door een straal en kom in een ruimte te "hangen" in een soort cocon. Op de vloer speeld als een soort projectbeeld vervolgens m'n hele leven achterstevoren af, zwart wit. Tot m'n geboorte... dan speeld het zich weer gewoon af, maar dan m'n leven als meisje, tot op het moment dat ik de kaarsjes uitblaas van 1 van mn verjaardagen in m'n jeugd. Dan houd de droom resoluut op en ben ik wakker... een nachtmerrie kan ik het niet nomen..of wel, het is in totaal nu al 5 of 6 keer langsgeweest. :-?
I'm my own special creation !! *Shirley Bassey*
Gebruikersavatar
pinkslipper
ForumFan
Berichten: 326
Lid geworden op: do mei 29, 2003 18:59
Locatie: Amsterdam

Bericht door pinkslipper »

Het gebeurt zelden dat ik iets weet te herinneren van mijn vage dromen. Maar soms zit er wel eens wat tussen dat ik het nog wel of iets weet van mijn dromen.

Dat ik (als mezelf) in een witte prachtige bruidsjurk was gekleed en ik ging trouwen. Maar ik wou niet trouwen in Nederland dus ik stapte (met jurk en al) het vliegtuig richting een tropisch onbewoond eiland. En wat deed ik. Pootje baden. Misschien deed ik nog andere dingen op dat eiland (maar dat is me niet bijgebleven).

Een andere droom was dat ik een tentoonstelling (oid) opende waarin allerlei mooie damesschoenen te bewonderen was. Nou weet ik niet meer wat voor schoenen het waren. Alleen dat er veel mensen op mij afkwamen die mij feliciteerden van de grootste schoenencollectie ter wereld (nog groter dan Emelda Marcos).
Think Pink en xxx,
pinkslipper

Van het concert des levens, krijgt niemand het programma.
Pamela-
Moderator
Berichten: 1849
Lid geworden op: wo mar 13, 2002 1:00
Locatie: zuid holland

Bericht door Pamela- »

Hoi hoi,

Ik droom elke nacht wel. 's Ochtends vroeg vraag ik me altijd af waarom me kussen weer in de wc ligt of me dekbed weer uit z'n hoeslaken is geraakt. Ik heb dan ook geen idee, echt niet.

Dromen over het T zijn doe ik heel weinig. Kan me eigenlijk maar 1 keer zo'n droom herinneren en meer niet. Was overigens geen leuke droom maar dat terzijde.

Liefs,
<i><b>Change the things you can, accept the things you can't change.</i></b>
capt haok
Eredivisie
Berichten: 694
Lid geworden op: do mei 29, 2003 10:59

Bericht door capt haok »

Nou, droom tegelmatig...in iedergeval kan ze herinneren.
Tijd geleden droomde ik dat ik in een ziekenhuis zat te wachten.
In een wachtkamer, en ik werd geroepen....mevr wilt u meekomen...en ik wist waar ik heen ging..
In mijn droom voelde ik me erg blij.....en ik werd wakker en dat gevoel was nog steeds in mijn hart aanwezig..
Toen wist ik al dat het geen fictie was....en het zou uitkomen....en nu weet ik het heel zeker....dit moment komt!!
Zo heb ik vaker dromen, en vaak komen ze ook uit....en ja....het gaat vaak over het mezelf worden....en dit zijn heerlijke dromen.
En nu langzaam maar gestaag is het bezig dat al die dromen uitkomen...al die verborgen dromen die ik als kind, puber, volwassene had.
Ze kome uit als een bloem, in volle schoonheid.

dag,
anouk
x
Gebruikersavatar
aisha
is nieuw hier
Berichten: 4
Lid geworden op: do dec 25, 2003 12:54
Locatie: vlakbij Groningen

dromen

Bericht door aisha »

Sinds ik het T zijn heb toegelaten droom ik vaak als vrouw en kan me de meeste dromen ook goed herinneren,misschien dat dit tijdelijk is, maar als man onthoud ik mijn dromen bijna nooit.
Dus chan, ik kan me eigenlijk aansluiten bij jouw berichtje :wink:
Iemand is zoals hij is, zo is hij denken wij
Gebruikersavatar
Kathleen
ForumFan
Berichten: 428
Lid geworden op: do feb 13, 2003 19:37
Locatie: Belgie
Contacteer:

Bericht door Kathleen »

Hoi hoi,

In tegenstelling tot mijn enige echte grote 'droom', droom ik slechts zelden dat ik een meisje ben, of ik herinner er eigenlijk zelden iets over. Maar ze komen wel voor, that's for sure!

Grappig genoeg heeft mijn partner het er vaak over dat zij wel over mij gedroomd heeft dat ik een meid ben. Of dat ik me vertoon in het openbaar met alle gevolgen vandien.

Voor mij een droom, voor haar al eens een nachtmerrie! :wink: :wink: :wink:

Slaap ze! Droom ze!
Liefs, Kathleen
Come una ragazza! Per sempre!
Josette
Forumdiva
Berichten: 1470
Lid geworden op: ma dec 09, 2002 22:51

Bericht door Josette »

Als ik droom, dan droom ik doorgaans als man. En soms realistische dromen over de waan van de dag.
liefs, Josette
Gebruikersavatar
Natashja
ForumFan
Berichten: 309
Lid geworden op: ma dec 01, 2003 1:51
Locatie: Drenthe

Bericht door Natashja »

Hoi,

De meeste dromen kan ik mij niet herinneren maar soms wel eens vlagen van een droom. De laatste droom die ik mij herinner is over m'n werk, al weet ik daar ook niet alles meer van. En dan zijn er nog dromen die herinner ik me vaak wel, gaat meestal over een slank blond meisje ik weet niet wie het is, of ik het zelf ben, of wat dan ook maar ik droom erover.

groetjes, Nataschja
Niets is blijvend, alleen de verandering
Joanne
ForumDiva 2000
Berichten: 2380
Lid geworden op: di jun 19, 2001 2:00
Locatie: Flevoland

Bericht door Joanne »

Hier ga ik nog een uitgebreid stukje over schrijven. Mijn ervaringen op dit gebied zijn voor mij heel apart maar heb niet zoveel tijd nu. Komt er aan in ieder geval.
Plaats reactie