Dromen

Algemeen

Moderator: Moderators

In mijn dromen komt travestie of het vrouw-zijn voor

Nooit
5
15%
Soms
14
41%
Vaak
12
35%
Altijd
3
9%
 
Totaal aantal stemmen: 34

Gebruikersavatar
Chantal C.
Forumdiva
Berichten: 1759
Lid geworden op: vr okt 03, 2003 12:27
Locatie: Hellevoetsluis

Bericht door Chantal C. »

Joanne, ik ben erg benieuwd. Ik vind dit een interessant onderwerp!

:wink:
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
Meikemeid
dagelijks aanwezig
Berichten: 181
Lid geworden op: di jun 10, 2003 23:21
Locatie: Ht gooi

Bericht door Meikemeid »

Ook ik ben benieuwd nar wa tje ons te vertellen heb :)

Mijn droom die ik beschreven heb is maar 1 van vele die telkens terug komen. Ook het fantaseren zie ik daarbij in de zelfde context,het is een bepaald verwachtingspatroon ofzo... ach, het zal altijd misterieus blijven :)
I'm my own special creation !! *Shirley Bassey*
Joanne
ForumDiva 2000
Berichten: 2380
Lid geworden op: di jun 19, 2001 2:00
Locatie: Flevoland

Bericht door Joanne »

Nou ok komt ie: In tegenstelling tot veel van mijn trans vriendinnen was ik in de tijd dat ik nog "man" was nooit een vrouw in mijn dromen. Zelfs in mijn erotische dromen was ik man en in mijn fantasieen ook. Het was ook raar dat ik nooit een natte droom heb gehad in die tijd terwijl ik toch een vrij hoog libido had. In mijn erotische dromen kwam het er eigenlijk nooit van dat ik de daad deed zeg maar. Begon vaak leuk en eindigde altijd met een onderbreking van de spanning. Of we hadden geen plek om prive te zijn. Of er kwam iemand die stoorzendertje speelde. Heel typisch maar nooit echt sex in mijn dromen en dus ook nooit echt een nachtelijk hoogtepunt. Toen ik met mijn behandeling begon veranderde mijn dromen ook. Ik was niet langer een man maar een trans die nog met haar behandeling moest beginnen. Ik had wel erotische ervaringen in die dromen maar was altijd bezig te vertellen aan die droompartner dat ik wel sex wilde maar mijn pik niet wilde gebruiken omdat ik eigenlijk vrouw was en een hekel aan dat ding had. Toch kwam het ook in die dromen niet echt tot een sexuele daad alleen maar tot de spanning er omheen. Pas na mijn SRS begon ik echt te dromen dat ik vrouw was. Ineens werden ook mijn erotische dromen interessanter. Ik maakte daadwerkelijk mee in mijn dromen dat ik sex had met verschrikkelijk lekkere mannen. En zo lekker dat ik al een paar keer nachtelijke orgasmes heb gehad. Hele vreemde ervaringen moet ik zeggen maar wel heel lekker. Hoewel ik in de ervaringen die ik heb gehad met mannen maar moeilijk mijn hoogtepunt kan bereiken kan het in mijn dromen dus wel heel makkelijk. Kennelijk heb ik bepaalde blokkades in mijn dromen gehad en zijn die nu dus weg. Best een vreemde ontwikkeling vind ik zelf. Maar inderdaad ook interessant
Gebruikersavatar
Chantal C.
Forumdiva
Berichten: 1759
Lid geworden op: vr okt 03, 2003 12:27
Locatie: Hellevoetsluis

Bericht door Chantal C. »

Interessant verhaal Joanne. Apart dat een SRS je dromen verandert. wellicht is dat kwestie van hormonen. Of niet?
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
Joanne
ForumDiva 2000
Berichten: 2380
Lid geworden op: di jun 19, 2001 2:00
Locatie: Flevoland

Bericht door Joanne »

Zou kunnen mijn hele denkwijze ten aanzien van sex en liefde zijn verandert door de hormies dus zou het in mijn dromen ook wel kunnen toch? En die SRS heeft daar ook aan meegeholpen denk ik. Misschien dat ik alleen kan dromen over mijn huidige situatie ik weet het niet.
Gebruikersavatar
Chantal C.
Forumdiva
Berichten: 1759
Lid geworden op: vr okt 03, 2003 12:27
Locatie: Hellevoetsluis

Bericht door Chantal C. »

Ik denk dat hormonen niet alleen fysiek hun werk doen, maar dat ze ook (onbewust) door werken op je psyche. Zouden ze dat weleens onderzocht hebben?

Interessant om daar eens op te gaan Google'en... :wink:
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
Joanne
ForumDiva 2000
Berichten: 2380
Lid geworden op: di jun 19, 2001 2:00
Locatie: Flevoland

Bericht door Joanne »

Zal vast wel maar ben benieuwd naar je google results.
capt haok
Eredivisie
Berichten: 694
Lid geworden op: do mei 29, 2003 10:59

Bericht door capt haok »

Joanne schreef:Best een vreemde ontwikkeling vind ik zelf. Maar inderdaad ook interessant
En ook lekker :wink: :)

anouk
x
Meikemeid
dagelijks aanwezig
Berichten: 181
Lid geworden op: di jun 10, 2003 23:21
Locatie: Ht gooi

Bericht door Meikemeid »

Ik denk dat het heel logisch is dat je dromen zijn gaan veranderen tijdens je behandelingen en na je SRS. Je heb de hele mikmak natuurlijk niets voor niets ondergaan... je zit nu veel lekkerder in je vel (neem ik aan :wink: ) je bent jezelf, zelfverzekerder ?¿ Je psyche is zoiezo wel veranderd, maar dat zal bij de meeste wel zo zijn, bij de 1 wat bewuster dan bij de ander. Dan vind ik het niet zo raar dat je dromen ook andere vormen hebben gekregen, intenser.

Sinds m'n jeugd kan ik mij niet herinneren dat ik ooit een erotische droom heb gehad, laat staan echt sex in m'n dromen is voorgekomen. Nu je dit zo beschreven heb en ik nog die hele weg te gaan heb naar m'n SRS enzo, denk ik dat ik over een jaar of ? het zelfde kan schrijven als wat jij beschreven heb joanne ;)
I'm my own special creation !! *Shirley Bassey*
Gebruikersavatar
Chantal C.
Forumdiva
Berichten: 1759
Lid geworden op: vr okt 03, 2003 12:27
Locatie: Hellevoetsluis

Bericht door Chantal C. »

Joanne schreef:"Daddy! What does format C: mean?"
"Who is General Failure? And why is he reading my harddisk?"

:D :wink:
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
Joanne
ForumDiva 2000
Berichten: 2380
Lid geworden op: di jun 19, 2001 2:00
Locatie: Flevoland

Bericht door Joanne »

Hahahaha Error: Keyboard not found, press F1 to continue :wink: :wink:
Pamela-
Moderator
Berichten: 1849
Lid geworden op: wo mar 13, 2002 1:00
Locatie: zuid holland

Bericht door Pamela- »

Joanne,

Hahahahahahha, grappig, lekkere droge humor. I love it when a plan comes together. Tatata tata tatatat tatata ! :lol: :lol: :lol:

Liefs,
<i><b>Change the things you can, accept the things you can't change.</i></b>
Joanne
ForumDiva 2000
Berichten: 2380
Lid geworden op: di jun 19, 2001 2:00
Locatie: Flevoland

Bericht door Joanne »

Maarreh MeikeMeid om weer even ontopic te komen ik hoop voor jou dat je het inderdaad ook mee gaat maken. Is erg leuk allemaal en lekker ook. (Anouk)
Gebruikersavatar
Joanna_
dagelijks aanwezig
Berichten: 219
Lid geworden op: vr jun 06, 2003 20:48
Locatie: Amsterdam

Bericht door Joanna_ »

Joanne schreef:Zal vast wel maar ben benieuwd naar je google results.
ipv Google: International Journal of Transgenderism:
In ieder geval 1 (Nederlands) onderzoek;
Ditte Slabbekoorn, Stephanie H.M. Van Goozen, Louis J.G. Gooren, Peggy T. Cohen-Kettenis Effects of Cross-Sex Hormone Treatment on Emotionality in Transsexuals)
Artikel online op http://www.symposion.com/ijt/ijtvo05no03_02.htm
Itthi pi hi ekacciya seyya.
Joanne
ForumDiva 2000
Berichten: 2380
Lid geworden op: di jun 19, 2001 2:00
Locatie: Flevoland

Bericht door Joanne »

Hmmm heb het gelezen althans tot de grafiekjes en dergelijke maar om nu te zeggen dat ik er wijs uit wordt. Iemand een idee?
Plaats reactie