'De panty is ten dode opgeschreven'
Moderator: Moderators
'De panty is ten dode opgeschreven'
Deze - voor mij ronduit alarmerende - kop las ik een tijdje geleden op de voorpagina van een Vlaamse krant (ik zal de naam niet noemen want er zijn hier nogal veel Limburgse meiden...). In het artikel maakten enkele pantyfabrikanten en -verkopers hun beklag omdat de dames steeds meer pantalons en kniekousjes dragen in plaats van rokken en panty's. In een ondernemende bui stuurde ik de redactie een lezersbrief met de (half gemeende, half ludieke) boodschap aan de pantybranche: wat klagen jullie als je al sinds mensenheugenis de helft van jullie potentiële klantenbestand straal negeren? Promoot de panty als mannenkleding en al jullie zorgen zijn voorbij!
De brief is niet verschenen, ik heb er ook geen reactie op gehad. (*snik*)
De brief is niet verschenen, ik heb er ook geen reactie op gehad. (*snik*)
Hoi Tamar,
Leuk berichtje, leuke actie, maarruh..., ik heb hier wat gemengde gevoelens over (voor zover gemengde gevoelens in ons geval opmerkelijk is).
Als het zo is dat de helft van de de panties door "ons" gekocht wordt, zouden er volgens mij véél meer dames van dit forum lid moeten zijn, maar dat even terzijde.
Wat ik bedoel, is dat ik enerzijds dit kledingstuk niet als mannenkleding wíl zien en anderzijds stik jaloers ben op het feit dat vrouwen álles mogen dragen en de mannen niet (inclusief panties).
Als mannen hetzelfde zouden "mogen" dragen als vrouwen, zouden we dan zijn wie we nu zijn???
Hum, ik geloof dat ik nog niet precies weet wat ik hier zelf bedoel.... HELLUP!!!
(Wijsheid kot met de leeftijd, zeggen ze.... ....)
Liefs,
Nicole
Leuk berichtje, leuke actie, maarruh..., ik heb hier wat gemengde gevoelens over (voor zover gemengde gevoelens in ons geval opmerkelijk is).
Als het zo is dat de helft van de de panties door "ons" gekocht wordt, zouden er volgens mij véél meer dames van dit forum lid moeten zijn, maar dat even terzijde.
Wat ik bedoel, is dat ik enerzijds dit kledingstuk niet als mannenkleding wíl zien en anderzijds stik jaloers ben op het feit dat vrouwen álles mogen dragen en de mannen niet (inclusief panties).
Als mannen hetzelfde zouden "mogen" dragen als vrouwen, zouden we dan zijn wie we nu zijn???
Hum, ik geloof dat ik nog niet precies weet wat ik hier zelf bedoel.... HELLUP!!!
(Wijsheid kot met de leeftijd, zeggen ze.... ....)
Liefs,
Nicole
Let it be..
- pinkslipper
- ForumFan
Dan ben je nog steeds jezelf. Of je nou man of vrouw bent, daarbij moet het niet uitmaken wat voor kleding je wel/niet draagt.Nicole-vt schreef:Als mannen hetzelfde zouden "mogen" dragen als vrouwen, zouden we dan zijn wie we nu zijn???
Think Pink en xxx,
pinkslipper
Van het concert des levens, krijgt niemand het programma.
pinkslipper
Van het concert des levens, krijgt niemand het programma.
Waarschijnlijk ligt het aan de warme zomers hier
maar ik denk dat het zo een vaart niet zal lopen hoor .
maar wat ik wel ondervindt is dat vrouwen "mannelijker" mogen wezen en dat mannen als ze "vrouwelijker" willen zijn scheef bekeken worden .
Ik draag heel graag pantys in alle geuren en kleuren en heb een redelijke "stock" voorhanden .
Ik vind het trouwens heeeeel erg sexy, een vrouw met pantys aan
Liefs
Kimmy
maar ik denk dat het zo een vaart niet zal lopen hoor .
maar wat ik wel ondervindt is dat vrouwen "mannelijker" mogen wezen en dat mannen als ze "vrouwelijker" willen zijn scheef bekeken worden .
Ik draag heel graag pantys in alle geuren en kleuren en heb een redelijke "stock" voorhanden .
Ik vind het trouwens heeeeel erg sexy, een vrouw met pantys aan
Liefs
Kimmy