'De panty is ten dode opgeschreven'

Wat trek jij aan, hoe laat jij jezelf zien en waar haal je je kleding

Moderator: Moderators

esther1
ForumFan

Bericht door esther1 »

Joanne schreef:Als ik er zin in heb. Is net als belletje trekken vond ik vroeger ook altijd erg leuk.
Ik ook, maar helaas, het bedje roept na een drukke dag.

Truste, Es.
Of is dit weer te realistisch?
Joanne
ForumDiva 2000

Bericht door Joanne »

Hoi Esther je hebt gelijk ik ga naar bed toe maar kon het niet laten even met je te communiceren.
En nee een drukke dag is niet te realistisch en naar bed gaan ook niet :wink:

truste
Joanne
ForumDiva 2000

Bericht door Joanne »

Joy schreef:proest!!die vraag meen je nie!

ik eet noooooooooit chocolade, word ik nog hyperdehyperdepieperder van, behalve vandaag
kon het niet weerstaan (gestopt met roken, je kent het wel:")

maar ueh waarom?

trallala
Ja ik meende hem wel. Heb een paar kennissen hier in mijn dorp die ook ADHD hebben en ik heb één keer meegemaakt dat een van die jongens chocola gegeten had. Vroeg me af of jij dat ook hebt. Pfff word nog moe als ik er aan terugdenk.
Joy
Forumdiva

Bericht door Joy »

zolang het niet in 1 bed is wens ik jullie een goed nachtrust,mijn nacht begint net, hoppaaaaaaa:)

trallala

Joy
KirstenHershe
ForumFan
Contacteer:

Bericht door KirstenHershe »

euhmm ?? Dames; wat was het onderwerp van deze posting ook alweer ?
Juist ja, de ondergang van de panty's...
Nou voor mij hoeft dat echt niet hoor; ik draag deze uiteraard zelf zeer graag en ook zeer regelmatig al verkies ik toch wel stay-up's of kousen met jarretellegordel.
Maar wanneer ik een dame zie met voor mij mooie benen omhuld door mooie panty's gaat het hek helemaal van de dam en raak ik zeer opgewonden.
Zeker wanneer ze er dan ook nog een gepaste schoenkeuze bij draagt.

Net als ikzelf dus; een mooie panty met een mooie schoen of laars; dat is een zeer belangrijk detail voor mij.
Um zu wissen, wohin man will, muss man wissen woher man kommt
Zin een fotoshoot? Contacteer me via email of PB!
SeventiesPhotography
Joy
Forumdiva

Bericht door Joy »

Ja ik meende hem wel. Heb een paar kennissen hier in mijn dorp die ook ADHD hebben en ik heb één keer meegemaakt dat een van die jongens chocola gegeten had. Vroeg me af of jij dat ook hebt. Pfff word nog moe als ik er aan terugdenk.

-----------nah zo ben ik nie hoor, ben heel braaf, en rustig en vooral lief ook, ook met chocolade (wel de rest van de nacht klaarwakker, maar das mijn probleem:)

talalal

Joy
Josette
Forumdiva

Bericht door Josette »

Joanne schreef:Ja ik meende hem wel. Heb een paar kennissen hier in mijn dorp die ook ADHD hebben en ik heb één keer meegemaakt dat een van die jongens chocola gegeten had. Vroeg me af of jij dat ook hebt. Pfff word nog moe als ik er aan terugdenk.
D'r is wél verschil tussen adhd en autisme en niet zo'n klein beetje ook. Populair gezegd heet adhd alle dagen heel druk, zelfde categorie als transen aanduiden als omgebouwden. Bah, het bekendste ts-woord is direct een rotwoord, maar het is extreem duidelijk als ik weet niet wat, iedereen weet direct waar je het over hebt :evil:

Veel, maar niet alle personen met autisme (niet zijnde adhd) zijn juist zeer introvert, diversen kunnen zelfs slecht voor zichzelf opkomen. En verder worden niet altijd de juiste diagnoses gesteld. Enfin, dat is andere koek. Maar ik wil dat jullie met groot plezier ook irl vertellen.
liefs, Josette
Joanne
ForumDiva 2000

Bericht door Joanne »

Hehehe die Joy maar was gewoon even een losstaand vraagje tussendoor. En de link tot het autisme snap ik niet helemaal Joost. Ik had het puur over ADHD al is dat inderdaad een beetje offtopic hier dus ik laat het maar weer voor wat het was. Allemaal lekker geslapen? Es ook?
Joanne
ForumDiva 2000

Bericht door Joanne »

En nu dan even over de panty.
Ik draag mijn panty's alleen als ik een beetje chiq moet. Ik heb hele mooie gladde benen van mijzelf zeker na mijn hormoonkuur en drie jaar lang Silk Epil dus blote benen prefereer ik. Hoewel een panty ze soms net even mooier maakt
esther1
ForumFan

Bericht door esther1 »

Allemaal lekker geslapen? Es ook?
Ja hoor Joanne, heerlijk, ben er weer helemaal klaar voor :lol:
Alleen dat skiend boodschappen doen zie ik wat tegenop.

Groetjes,
Es
Joanne
ForumDiva 2000

Bericht door Joanne »

Hihihi is het zo erg daar dan. Hier is het gelukkig befietsbaar al kan ik wel een paar extra handschoenen gebruiken.
Schap ze en tot later.
Joy
Forumdiva

Bericht door Joy »

Joost> D'r is wél verschil tussen adhd en autisme en niet zo'n klein beetje ook

benje gek ,allemaal een pot nat die neurogestoorden:P

tralalla

die neuronormalen ook trouwens:)

weekenddddddddddddddddd

hoppaaaaaaaaaaa
Joy
Forumdiva

Bericht door Joy »

en nu ff over panties

het zit voor geen meter ,het is in 3 seconden stuk (althans bij mijn motorisch gestoorde gedrag)en de enige reden dat die dingen uitgevonden zijn is om vrouwelijkheid te accentueren, zuiver en alleen bedoeld voor degene die er naar kijken

en nu braaf zijn en niet in verweer gaan, ik heb namelijk gewoon gelijk, ha!
:)

trallala

Joy
pinkslipper
ForumFan

Bericht door pinkslipper »

Panties draag ik niet. Panties vind ik bij niemand passen. No offence voor de pantiesdragers, maar dat is mijn persoonlijke kledingssmaak.
Think Pink en xxx,
pinkslipper

Van het concert des levens, krijgt niemand het programma.
tamar
daar ben ik weer

Ronduit alarmerend, nou ja...

Bericht door tamar »

Blijkbaar heb ik het gevoel voor ironie op dit forum een beetje onderschat: zo bloedernstig was mijn bericht nu ook weer niet bedoeld. Zoals iemand al zei: 't zijn maar panty's.
Plaats reactie