Kalo

Wat trek jij aan, hoe laat jij jezelf zien en waar haal je je kleding

Moderator: Moderators

Pamela-
Moderator

Bericht door Pamela- »

Hoi hoi,

Hihi nee nog niet. Even doorgaan nog. Wel gaat je status veranderen bij de 250 maar korting op kipfilets dat denk ik niet.

Liefs,
<i><b>Change the things you can, accept the things you can't change.</i></b>
Nicole-vt
dagelijks aanwezig

Bericht door Nicole-vt »

ptvrdkkm :evil:
Let it be..
Dorothy
ForumFan

Bericht door Dorothy »

Volgens de gebruiksaanwijzing van Kalo werkt het alleen als je eerst epileert. Maar waarom zou je er dan nog Kalo op moeten smeren :o
A candle loses nothing by lighting another candle.
Nicole-vt
dagelijks aanwezig

Bericht door Nicole-vt »

Epileren of waxen of harsen is tijdelijk ontharen, ze komme dus weer terug die stengels.
Ben je niet in de war met elektrisch epileren, dat is volgens mij wel definitief.

Nicole
Let it be..
Joanne
ForumDiva 2000

Bericht door Joanne »

Kalo beweert de terugroei na epileren of harsen te verminderen en zelfs te stoppen. Maar daarvoor moet het in het haarkanaaltje gesmeerd worden en dat kan alleen na epileren of harsen. Epileren en of harsen is inderdaad niet tijdelijk maar door het gebruik van Kalo zou er minder snel of zelfs helemaal geen haar teruggroeien. Echter de meningen zijn daar nogal over verdeelt en behalve minder snelle teruggroei geloof ik niet in een permanent wegblijven van die groei. Maar dat was al duidelijk gaandeweg de discussie. :D
petra_
Forumdiva
Contacteer:

Re: aiaiai...

Bericht door petra_ »

Hi Laura,

Je zult zien dat de androcur nog wonderen gaat doen voor (of tegen) je lichaamsbeharing. Het zal er niet door verdwijnen, maar het wordt wel een stuk dunner en lichter. Mijn ervaring is trouwens dat androcur beter werkt dan cyproteron acetaat. Hoe dat kan weet ik niet want cyproteron acetaat is bijna hetzelfde als androcur (alleen het bindmiddel is anders) Maar sinds ik overgestapt ben zijn er toch echt weer borsthaartjes teruggekomen. Helaas weigert mijn apotheek nog langer androcur te verstrekken omdat de generieke versie nou eenmaal een flink stuk goedkoper is. Dokter Wijmenga in Metslawier lijkt me daarin een beetje redelijker. Er staat me trouwens vaag bij dat jij bij de dokter in Ee zit, ik weet niet of hij ook zo makkelijk is. Ik vind hem in ieder geval een eikel. Je geld kun je beter stoppen in het ontharen van je gezicht, daar helpt namelijk geen pil of smeersel tegen. En niet naar Oosternijkerk gaan om te epileren, want die gebruikt een methode die niet werkt. Ze kan er best zelf in geloven hoor, maar de wetenschap doet dat niet. Haar is dood materiaal en dat geleidt geen stroom. (www.hairfacts.com zie electric tweezer) Veel succes met je Kalo experiment, het haar zal er vast wel iets dunner van worden, maar ik ben bang dat het in volle glorie terugkomt zodra je stopt met het gebruik van de creme. Een paar keer €50 is snel duurder dan 1 keer €375. Laseren is trouwens niet effectief tegen blonde haren en na 8 behandelingen heeft het zijn grootste werk wel gedaan. Blenden lijkt me in jouw geval beter. In Hardegarijp zit een goede, ik ga zelf naar Beetsterzwaag, maar dat is een stukje verder rijden vanuit Metslawier.

Groetjes,

Petra
petra_
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door petra_ »

Joanne schreef:Kalo beweert de terugroei na epileren of harsen te verminderen en zelfs te stoppen. Maar daarvoor moet het in het haarkanaaltje gesmeerd worden en dat kan alleen na epileren of harsen.
Dat is nog heel optimistisch, je moet volgens mij sneller kunnen smeren dan het licht, wil de creme bij de haarwortel komen, de haarzakjes blijven namelijk niet lang openstaan. Trouwens een vergelijkbare methode wordt ook gebruikt door sommige huidtherapeuten die claimen dat het werkt. Maar dan wordt er een goedje door middel van ionothoporese (of zoiets) in de haarwortel gebracht. Ik zou deze methode eerst gaan proberen, maar na wat navraag te hebben gedaan op NST heb ik er vanaf gezien. Gelukkig maar, want ik heb later de wetenschappelijke studie over dit middel op de kop weten te tikken en hun definitie van permanent was 3 maanden...
Joanne
ForumDiva 2000

Bericht door Joanne »

Ha net zo permanent als permanent bij de kapper dus:o)
Dorothy
ForumFan

Bericht door Dorothy »

Mijn opmerking was in eerste instantie grappig bedoeld, maar met een serieuze ondertoon. Want hoe kan je constateren of de haren wegblijven omdat je de eerste tijd regelmatig moet epileren voor de behandeling of omdat je Kalo gebruikt ?
Bovendien geloof ik er niet in, omdat het onwaarschijnlijk is dat je het product tot op de haarwortel erin kan smeren, zoals Violet ook al opmerkt.
A candle loses nothing by lighting another candle.
Clausjuh
is nieuw hier

Bericht door Clausjuh »

Hoi hoi,

Toen ik op het internet aan het surfen was naar haargroeiremmer kwam ik dit onderwerp op jullie forum tegen...

Even voor de duidelijkheid: ik ben als vrouwtje geboren en heb dus geen zwarte snor maar wel een aardig behaarde blonde!
Ik wax 'm nu maar na een week zit er al weer een aardig dons laagje hoor, ik zou het dus erg fijn vinden als ie door een haargroeiremmiddel een tijd langer weg zou kunnen blijven! (heb namelijk al een keer mijn huid kapot gewaxed en daar zitten nu dus littekentjes). :(

MAAAAR ik durf het inderdaad ook niet zo goed aan om zo maar een prutje op mijn gezicht te smeren...stel dat het verbrand ofzo!? :o
Op één site stond "van natuurlijke ingredienten zoals vitamine f"...maarja de overige ingredienten worden mooi niet genoemd!

Hopelijk lees ik hier binnenkort wat berichten van mensen die inderdaad één en ander hebben uitgeprobeerd...dus ik blijf voorlopig dit onderwerp even volgen hoor (als jullie het goed vinden tenminste? :wink:)

Groetjes Claudia
Joanna_
dagelijks aanwezig

Bericht door Joanna_ »

Clausjuh schreef:Hoi hoi,

...dus ik blijf voorlopig dit onderwerp even volgen hoor (als jullie het goed vinden tenminste? :wink:)..............
Tuurlijk mag je de discussie blijven volgen , val alleen niet in slaap want waarschijnlijk is die ene persoon die is gaan testen agv van dit middel het geheugen kwijt geraakt (Laatste -en enige- post van Laura over dit onderwerp is van 1 maart 2004)
Itthi pi hi ekacciya seyya.
Vivian Michelle
dagelijks aanwezig

Bericht door Vivian Michelle »

Heb KALO gebruikt sind vorig jaar juni, tot en met juni van dit jaar. ALS je epileert en Kalo aanbrengt zoals het op de gebruiksaanwijzing is omschreven, zou het goed mogelijk kunnen zijn dat je resultaat ziet. Bij mij werden de haren na verloop van tijd blonder en dunner. Maar na een gebruik van 1 jaar, zijn de haren nog steeds niet verdwenen. De beharing wordt na het stoppen met Kalo weer dikker en uiteindelijk donkerder van kleur (merkbaar bij mij binnen 4 weken). Het spulletje REMT, zoals Joanne al eens beschreef en de werking is in mijn geval een tijdelijke geweest. De kans dat het je compleet onthaart (op die plaatsen waar je het gebruikt), is minimaal, althans, ik trek dat in twijfel gezien mijn eigen ervaring. IK geloof er niet in dat Kalo een haargroei STOP kan afdwingen.
Ik had het dus achteraf (ja, weet ik, heeft te doen met kont, koe en kijken) die 57 europese guldens per setje (en dus elke 2 tot 3 weken) beter op kunnen sparen en daarvoor een andere ontharingsmethode kunnen laten toepassen, wat ALSNOG zal moeten gebeuren (dus ik heb lekker veel geld over het bekende balkje (en NEE, NIET J.P)) gesmeten!

Mocht je het wel wensen te gaan proberen, pas na een maand of 2 kwamen bij mij pas minimaal zichtbare resultaten.

Succes er mee!

Viv
Live your life, be FREE!!!
Plaats reactie