Kunstnagels

Wat trek jij aan, hoe laat jij jezelf zien en waar haal je je kleding

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Sandra TV
dagelijks aanwezig
Berichten: 100
Lid geworden op: wo feb 18, 2004 11:32
Locatie: Belgische Kust

Kunstnagels

Bericht door Sandra TV »

Hoi,

Ik zie graag lange, gelakte nagels. Maar wegens het niet naar buiten komen kan dit niet zomaar voor mij :cry:
Ik zou dus graag af en toe kunstnagels willen gebruiken, echter zie ik dat deze met superlijm bevestigd worden (van die kunstnagels wat je bij bv. Kruidvat kan kopen).

Mijn vraag: zijn deze even makkelijk te verwijderen en meermaals bruikbaar? Tips over kunstnagel-gebruik zijn dus van harte welkom :wink:

groetjes

Sandra
Feeling like a girl once in a time is great. Beiing a girl all the time is even greater.
Joanne
ForumDiva 2000
Berichten: 2380
Lid geworden op: di jun 19, 2001 2:00
Locatie: Flevoland

Bericht door Joanne »

De enige keer dat ik nepnagels heb genruikt heb ik mijn eigen nagels beschadigd bij het verwijderen. Ik heb ze er gewoon afgerukt en volgens de beschrijving moet je de boel eerst weken in aceton voor je dat doet. Misschien handig in het vervolg eerst de gebruiksaanwijzing te lezen :D
Gebruikersavatar
Nicole-vt
dagelijks aanwezig
Berichten: 190
Lid geworden op: wo sep 03, 2003 23:12
Locatie: C'borg

Bericht door Nicole-vt »

Het helpt als je je vinger eerst in zo heet mogelijk water steekt, dan gaan ze makkelijker los, maar het is wel een gepruts.

Ik heb het nog niet geprobeerd met de potjes die je erbij kunt kopen, waar je de nagel eerst in kan weken.

Ben overigens nog op zoek naar plaknagels die beter op mijn nageltjes passen. Voor mijn duim zijn ze meestal te klein (en ik heb absoluut geen grote handen). Tevens is de ronding vaak te groot.

Dus ik zoek platte en iets bredere nagels, liefst reeds gelakt en niet te lang.

De normale nagels die bij het kruidvat e.d. te krijgen zijn voldoen hier in ieder geval niet aan.

Wel al wat adresjes gevonden op internet, maar dan moet je er gelijk een paar honderd kopen.

Misschien moet ik eens bij een nagelstudio informeren en/of passen.

Greetz,

Nicole
Let it be..
Pamela-
Moderator
Berichten: 1849
Lid geworden op: wo mar 13, 2002 1:00
Locatie: zuid holland

Bericht door Pamela- »

Dames,

Nogmaal sop verzoek : Broadway nagels en dan de gele verpakking zijn erg breed. Ik heb best grote brede duimen en ze passen prima.

En dan over lijmen van de nagels. Ik lijm ze altijd vast. Een puntje lijm is vaak genoeg voor de hele avond. Aan het einde haal ( lees trek voorzichtig ) ik ze er weer vanaf. IK heb begrepen dat als je eerst even in warm water gaat zitten ze makkelijker gaan maar dat heb ik nog niet geprobeerd.

Ik heb er geen problemen mee, het is even pielen maar ze gaan eraf. Alleen let op : Niet meer te hergebruiken daarna.

Liefs,
<i><b>Change the things you can, accept the things you can't change.</i></b>
Gebruikersavatar
Sandra TV
dagelijks aanwezig
Berichten: 100
Lid geworden op: wo feb 18, 2004 11:32
Locatie: Belgische Kust

Bericht door Sandra TV »

Waar zijn deze te vinden en welke lijm gebruik je?

Bedankt voor de info ... wil ook van die mooie lange nagels :oops:


ciao ciao

Sandra
Feeling like a girl once in a time is great. Beiing a girl all the time is even greater.
Pamela-
Moderator
Berichten: 1849
Lid geworden op: wo mar 13, 2002 1:00
Locatie: zuid holland

Bericht door Pamela- »

Hoi ,

Deze zijn in mijn stad te verkrijgen bij elke trekpleister en bij de betere drogisterij zoals DA. De lijm zit ingesloten en even voor de duidelijkheid: Bij het verwijderen zal je zien dat het niet super makkelijk gaat maar doe je het met beleid zijn ze prima te verwijderen. Ik doe het al jaren zo en heb geen problemen.

Liefs,
<i><b>Change the things you can, accept the things you can't change.</i></b>
Gebruikersavatar
Erica-be
daar ben ik weer
Berichten: 18
Lid geworden op: di mar 02, 2004 13:26
Locatie: Limburg/België
Contacteer:

Bericht door Erica-be »

Hoi,

Weet ook iemand een goed adres ergens in Belgisch limburg.
Mag ook de nedelandse kant zijn hoor :D
Zou ze ook wel eens graag willen proberen.
Doe nu steeds zelf nagelak opmijn nagels mar die moet er de volgende dag meestal er weervan af :cry:

groetjes
erica
Zolang je van anderen hun anders zijn niet kan begrijpen, ben je nog ver van het pad der wijsheid.
Gebruikersavatar
Chantal C.
Forumdiva
Berichten: 1759
Lid geworden op: vr okt 03, 2003 12:27
Locatie: Hellevoetsluis

Bericht door Chantal C. »

Die truc met warm/heet water werkt perfect. Even een paar minuten er in houden (als je dat volhoudt) en je haalt ze er zo af.

Andere tip die ik kreeg is je nagels met nagelverharder lakken en de kunstnagels met 1 druppel secondelijm vastplakken (bij de supermarkt kan je van die handige Bison-lijmdingen kopen waar 1 druppel uitkomt). Met deze manier schijn je ze er zo af te "klikken". Ik heb laatste manier nog niet geprobeerd.
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
Gebruikersavatar
Teddybear
daar ben ik weer
Berichten: 22
Lid geworden op: di jan 27, 2004 22:16

Bericht door Teddybear »

Ik lak altijd mijn nagels want ze zijn van nature al erg vrouwelijk, mooi lang en erg sterk.
ben dr wel blij mee, alleen moet het er wel weer af na bijv. een weekend.
En dat is dan weer zoooo zonde :)
Gebruikersavatar
petra_
Forumdiva
Berichten: 1212
Lid geworden op: di feb 24, 2004 19:38
Contacteer:

Bericht door petra_ »

Erica-be schreef:
Doe nu steeds zelf nagelak opmijn nagels mar die moet er de volgende dag meestal er weervan af :cry:
Dan moeten die kunstnagels dat toch ook?
Gebruikersavatar
KirstenHershe
ForumFan
Berichten: 373
Lid geworden op: do nov 20, 2003 17:45
Locatie: in your dreams baby...
Contacteer:

Bericht door KirstenHershe »

@ Sandra Tv

hoi meid,

kijk eens op de onderstaande link; daar vind je veel nuttige info over kleefnagels en zeer mooie exemplaren terug! Ikzelf gebruik ze ook en ben er zeer tevreden over... :wink:


www.fingrs.ch
Um zu wissen, wohin man will, muss man wissen woher man kommt
Zin een fotoshoot? Contacteer me via email of PB!
SeventiesPhotography
Gebruikersavatar
mireille
Eredivisie
Berichten: 840
Lid geworden op: do feb 26, 2004 23:10
Locatie: Schrödingers kast

Re: Kunstnagels

Bericht door mireille »

Hoi,
Sandra TV schreef:Hoi,

Mijn vraag: zijn deze even makkelijk te verwijderen en meermaals bruikbaar? Tips over kunstnagel-gebruik zijn dus van harte welkom :wink:

groetjes

Sandra
Ik gebruik zelf de fingrs career nagels, besteld bij drogisterij.net
maar ik gebruik wel plakstrips. Het zit niet zo stevig als met lijm maar
als ik ze een beetje netjes hou kan ik ze wel meerdere malen gebruiken.

De nagels hebben een lichte bolling, maakt het typen ook wat makkelijker :wink:

Groetjes,
Mir
Still hacking my gender anyway ¯\_(ツ)_/¯ Ried mai blåg!
Plaats reactie